Ajax laat mogelijk alleen nog pts liggen tegen psv. Voor de rest winnen ze alles.quote:Op zondag 2 april 2017 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig speelt AZ de sterren van de hemel.
En wat denk je van Feyenoord?quote:Op zondag 2 april 2017 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax laat mogelijk alleen nog pts liggen tegen psv. Voor de rest winnen ze alles.
Twente uit is wel kut. Die waren wel op de brommer de eerste helft. De rest allemaal winnenquote:Op zondag 2 april 2017 22:46 schreef PSVCL het volgende:
Makkelijk programma voor PSV.
Die winnen alles.
Die verliezen nog pts tegen PEC. En mogelijk thuis tegen Vitesse. Ik denk wel dat we kampioen worden.quote:
Ik snap die angst voor PEC Zwolle niet zo goed.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die verliezen nog pts tegen PEC. En mogelijk thuis tegen Vitesse. Ik denk wel dat we kampioen worden.
Twente moet ook geen probleem zijn .quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente uit is wel kut. Die waren wel op de brommer de eerste helft. De rest allemaal winnen
Wil je daar een weddenschap aan verbinden?quote:Op zondag 2 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAE gaat komende woensdag ook stunten
Ik heb al een weddenschap UI dus dat zou nogal onpraktisch zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je daar een weddenschap aan verbinden?
Ik ook. Maar er valt vast wel iets anders te verzinnen, nietwaar?quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap UI dus dat zou nogal onpraktisch zijn.
Bijna 20 punten verschil tussen de nummer 3 en 4quote:
Je kan ook om iets anders dan een UI wedden.quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bang kippetje. POK POK POKquote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Patricia Paaij.quote:
Dat Kan toch niet tong ff serieus.quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna 20 punten verschil tussen de nummer 3 en 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |