Ik woon boven de supermarkt.quote:Op zondag 2 april 2017 17:20 schreef possetje het volgende:
Ha je kan ook je boodschappen gaan doen op de fiets! raak je ook zo al snel paar kilootjes kwijt!
Hoeft helemaal niet, elke minuut dat hij wandelt/fietst zit hij iig niet op zijn luie reet te vreten.quote:Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Vlinderbom het volgende:
Lopen om af te vallen
Je moet echt sporten, buiten adem zijn, je longen uit je lijf rennen of fietsen. En doe vooral iets aan je eetpatroon om kg's kwijt te raken.
Welnee. Wandelen is prima, mits je uiteraard goed op je eten let.quote:Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Vlinderbom het volgende:
Lopen om af te vallen
Je moet echt sporten, buiten adem zijn, je longen uit je lijf rennen of fietsen. En doe vooral iets aan je eetpatroon om kg's kwijt te raken.
Niet geheel waar. Als je praat over een wandelingetje in de buurt heb je gelijk, maar een lange afstandswandeling is heel effectief om af te vallen. Je kan het doorgaans veel langer volhouden dan hardlopen op sporten. Als je zo een 25 km wandelt (5-6) uur verbrand je enorm veel caloriënquote:Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Vlinderbom het volgende:
Lopen om af te vallen
Dat is direct weer enorm veel. Een uur per dag is ook al flinke winst.quote:Op zondag 2 april 2017 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Als je praat over een wandelingetje in de buurt heb je gelijk, maar een lange afstandswandeling is heel effectief om af te vallen. Je kan het doorgaans veel langer volhouden dan hardlopen op sporten. Als je zo een 25 km wandelt (5-6) uur verbrand je enorm veel caloriën
Ik zou gewoon leuke routes uitstippelen, zowel om te wandelen als met de mtb.quote:Op zondag 2 april 2017 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Kies vaste momenten waarop je het gaat doen. Begin niet te extreem, gewoon een paar keer per week. Een half uur is een mooie richtlijn.
Nog beter ja. Zo lang het maar een concreet plan is.quote:Op zondag 2 april 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou gewoon leuke routes uitstippelen, zowel om te wandelen als met de mtb.
Bullshit!quote:Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Vlinderbom het volgende:
Lopen om af te vallen
Je moet echt sporten, buiten adem zijn, je longen uit je lijf rennen of fietsen.
Helemaal waar!quote:En doe vooral iets aan je eetpatroon om kg's kwijt te raken.
Concreet, en vooral wat je net zegt, begin niet te extreem. Gewoon rustig opbouwen, anders is de kans dat je t niet volhoudt alleen maar groter. Het gaat er vnml om dat t te doen blijft. Dat t mentaal geen onwijze drempel wordt, van "godver, moet ik vandaag weer dat hele stuk" oid. Dat heb ik zelf meegemaakt toen ik ooit 1x per week ging zwemmen. 20 baantjes werden er 40, werden er 60, en toen was t op een gegeven moment gewoon niet leuk meerquote:Op zondag 2 april 2017 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog beter ja. Zo lang het maar een concreet plan is.
dit.quote:Op zondag 2 april 2017 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Als je praat over een wandelingetje in de buurt heb je gelijk, maar een lange afstandswandeling is heel effectief om af te vallen. Je kan het doorgaans veel langer volhouden dan hardlopen op sporten. Als je zo een 25 km wandelt (5-6) uur verbrand je enorm veel caloriën
En een dieet en de sportschool.quote:Op zondag 2 april 2017 23:40 schreef Jordy-B het volgende:
Stephen Fry is enorm veel afgevallen door gewoon te wandelen met een audioboek op zijn telefoon. Het hangt er echt van af wat je normaal gesproken aan lichaamsbeweging krijgt... Als je geen reet uitvoert, is wandelen een prima manier om extra energie te verbranden en dus af te vallen.
Bedoel je onlangs? Dwz, ik zag hem in zijn rol in 'The Great Indoors' een stuk slanker. Hij is een paar jaar geleden, nog vol in het QI-tijdperk, enorm veel afgevallen, wat hij persoonlijk weet aan zijn lange wandelingen met audiobooks.quote:
Dat zegt niets. Ik heb ook wandelvakanties gedaan, maar ik at dusdanig veel dat ik eerder aankwam dan afviel. Dus eten is een belangrijk onderdeel.quote:Op zondag 2 april 2017 22:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dit.
Ik viel vroeger minstens een kledingmaat af tijdens wandelvakantie, en dat was elke dag ong 15 km
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |