Dan moet Feyenoord wel echt waanzinnig gaan choken.quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Brammess het volgende:
Die pruillip op rechtsachter stapt nog krijsend van het veld
Gedold worden door een 17 jarigekk hey wat is hij slecht
Lol als ze de tweede helft herpakken zoals bij Twente , wie weetquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede helft nog 3 erin schieten zodat Feyenoord met een dik pak op de broek naar huis gaat
#durftedromen
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozerquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivertje speelt wel prima, niks mis mee.
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt die druk ervoor dat Feyenoord nog een keer punten laat liggen tot PSV-Ajax. En dan nog een keer in de laatste 2 speelronden.
En dan PSV kampioen bohhh genot
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertjequote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zo snel mogelijk naar een andere club die gozer
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aanstekertje tegen zijn kop gehad.
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Tering, wat spelen ze kansloos. Al mist Feyenoord wel Kongolo, Vilhena, Elia, en Jorgensen en kan dat echt totaal niet opvangen, terwijl Ajax als vervanging er doodleuk een winteraankoop van 15 miljoen inzet. Tsjah
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zou je twee keer lucky kampioen worden door fouten van anderen. Ik zou dat niet genot vinden dat je als club het zelf niet kunt maar afhankelijk bent van..
Dankje GertJan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet met de druk op de bal omgaan lijkt wel.
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh hij moet nog een Europa Cup finale voor Ajax beslissen met een puntertje
Bal in het publiek schieten, dan hoor je daar inderdaad tussen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Die zie ik ook altijd in De Kuip hoor, gek dat veel voetbalpubliek hetzelfde is hèquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Walgelijk publiek wel daar in de ArenA, zag die opgefokte koppies danHersenlozen
Doorgesnoven idioten zijn hetquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kabeltje doet wonderenquote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef richolio het volgende:
Haxball ging weer 1 frame per minuut
Waarom kan mijn laptop die spelletjes nooit aan. Ligt zeker aan mijn waardeloze, langzame internet
Dit jaar Europa League, volgend jaar CL.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dit seizoen, eerder dan de zomer kan hij toch niet vertrekken?
Hele seizoen als complete poep spelen en op de bagagedrager zitten is behoorlijk lucky jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 punten in de 2e seizoenshelft zou ik niet lucky noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |