Ajax staat nu 6 punten achter toch?quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Pics.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat, GGMM. Ik ga alvast een kampioenstatoo op mijn rechtervoet laten zetten.
Hallo Jojoortje.quote:
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij Feyenoord extreem onder druk staat, maar die zie ik van GAE wel weer gewoon winnen met 5-0 ofzo.
Oke, je hebt dus echt nog 2 goals nodig.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Virtueel drie punten en acht doelpunten achter.
Klopt, al kost het wel veel kracht en zal je in de Eredivisiepotjes daarna wat laten liggenquote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zeg; zo tegen Schalke spelen en je wint ze allebei
Zoals gewoonlijk als het erop aankomtquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Feyenoord weer aan het choken jongens?
met slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax staat nu 6 punten achter toch?
Wat moet de coach doen om de wedstrijd te doen laten keren ?quote:
WAT?quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef GGMM het volgende:
DE SERVER STAAT KLAAR
IK HERHAAL
DE SERVER STAAT KLAAR
Daar hadden ze wel lang geluk mee ja.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
missen natuurlijk ook gewoon 4 spelers.
en ze hebben nauwelijks een bank
geluk dat ze daar niet eerder last van hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |