quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je hebt een soort obsessie met Jan-Joost.quote:Op zondag 2 april 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke suggestieve vragen Jan-Joost er straks ingooit bij de analyse.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik weet niet of Paxcon dat een heel leuk gifje vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ah ja, detail.quote:Op zondag 2 april 2017 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of Paxcon dat een heel leuk gifje vindt
quote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je nog altijd overstappen op je Roda-troef.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Silicon floats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo zien ze er in Katwijk allemaal uitquote:Op zondag 2 april 2017 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuijt is en blijft angstaanjagend lelijk
nooit meer zo hard als met fledderus tegen spartaquote:Op zondag 2 april 2017 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je als een gek juichen als Schahin ervoor zorgt dat Roda de play-offs overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |