twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
heb je daar problemen meequote:
quote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon een lekker wijf
Gewoon goede standpunten over fascist wilders
Lekker wijf? Beetje vrouwonvriendelijk...en lekker? Nou nee....naieve tiener zou ik eerder zeggen...quote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon een lekker wijf
In haar ogen ben je nou een seksist. Ook een goed standpunt van haar?quote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon een lekker wijf
ja!quote:Op zondag 2 april 2017 09:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In haar ogen ben je nou een seksist. Ook een goed standpunt van haar?
quote:Op zondag 2 april 2017 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Een afbeelding van Erik de Vlieger op haar twitter:
[ afbeelding ]
Het progressieve ontvangstcomité
[ afbeelding ]
twitter:aafkeromeijn twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 10:43:31Ik voel me door deze haat nooit persoonlijk geraakt of bedreigd, maar wel als deel van een maatschappij waarin dit… https://t.co/TdfDk0dW35 reageer retweet
twitter:aafkeromeijn twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 10:30:30Deze shit gaat echt te ver inmiddels. https://t.co/jeNk6kqpbK reageer retweet
Niet geefbaar.quote:Op zondag 2 april 2017 09:54 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:aafkeromeijn twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 10:30:30Deze shit gaat echt te ver inmiddels. https://t.co/jeNk6kqpbK reageer retweet
wat ontzettend triest ben jijquote:Op zondag 2 april 2017 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Scheel en gek. Don't put your dick in crazy. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon een lekker wijf
Clown.quote:
wat ontzettend triest ben jijquote:Op zondag 2 april 2017 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Scheel en gek. Don't put your dick in crazy. Gewoon niet doen.
Straks ben je rechtsdragend, bijt ze hem er af..
quote:
Jij valt in herhaling.quote:
Ik zie anders ook vrouwen posten.quote:Op zondag 2 april 2017 10:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dit topic valt al 11 delen lang in herhaling qua triestheid van aantal jongetjes
mee eensquote:
begrijpend lezen is best lastigquote:Op zondag 2 april 2017 10:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zie anders ook vrouwen posten.
Nu ga ik huilen!quote:
Vuile seksist, er posten hier legio dames mee.quote:Op zondag 2 april 2017 10:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dit topic valt al 11 delen lang in herhaling qua triestheid van aantal jongetjes
Dus vrouwen kunnen geen herhalende triestheid hier posten?quote:Op zondag 2 april 2017 10:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
begrijpend lezen is best lastig
Lekkere verdachtmaking harry. Het kan ook gewoon zo zijn dat deze toevoeging niet bedoeld is om de staat israel zwart te maken. Het kan ook zo zijn dat het wel bedoeld is om de staat Israel zwart te maken maar jodendom en israel zijn niet hetzelfde. Je kan best vinden dat Israel er dubieuze praktijken op nahoudt zonder joden te haten.quote:Op zondag 2 april 2017 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
https://annefleurd.com/category/persoonlijk/
Ik ben gebrandmerkt
"269 was een kalf uit de Israëlische melkindustrie"
De jodenhaat zit diep bij haar. Waarom anders die nadruk op "Israëlische"?
[ afbeelding ]
In heel de wereld worden dieren geslacht en ik vermoed dat er in Nederland heel wat meer kalfjes geslacht worden dan in Israël. Waarom dan "Israëlische" toevoegen?quote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekkere verdachtmaking harry. Het kan ook gewoon zo zijn dat deze toevoeging niet bedoeld is om de staat israel zwart te maken. Het kan ook zo zijn dat het wel bedoeld is om de staat Israel zwart te maken maar jodendom en israel zijn niet hetzelfde. Je kan best vinden dat Israel er dubieuze praktijken op nahoudt zonder joden te haten.
Dit is echt heel erg dom wat je hier post, een toevoeging 'Israelisch' meteen zien als diepgewortelde jodenhaat.
Wellocht omdat ze daar was, omdat ze daar met een organisatie zich betrokken voelt, omdat dat beest extra gruwelijk behandeld werd, omdat ze de staat Israrl haat.quote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In heel de wereld worden dieren geslacht en ik vermoed dat er in Nederland heel wat meer kalfjes geslacht worden dan in Israël. Waarom dan "Israëlische" toevoegen?
Dat soort types haten joden. Ze heeft zelfs precies hetzelfde sjaaltje aangeschaft als terrorist Arafat.quote:Op zondag 2 april 2017 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellocht omdat ze daar was, omdat ze daar met een organisatie zich betrokken voelt, omdat dat beest extra gruwelijk behandeld werd, omdat ze de staat Israrl haat.
100 mogelijkheden eigenlijk. Dat je het als bewijs ziet dat ze diepgewortelde jodenhaat heeft terwijl het 99 andere dingen kunnen zijn, laat zien dat je hoer niet meer rationeel over na kan denken. Spijtig
ik heb het over triestheid. Dames kunnen onmogelijk net zo triest zijn als Braindead en consorten. Nou ja, madame-april doet haar bestquote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vuile seksist, er posten hier legio dames mee.
Mannen zijn per definitie triester dan vrouwen?quote:Op zondag 2 april 2017 10:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb het over triestheid. Dames kunnen onmogelijk net zo triest zijn als Braindead en consorten. Nou ja, madame-april doet haar best
Dat jij stelt dat de mate van mogelijke triestheid van een individu te maken heeft met het geslacht bevestigd enkel dat jij een seksist bent.quote:Op zondag 2 april 2017 10:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb het over triestheid. Dames kunnen onmogelijk net zo triest zijn als Braindead en consorten. Nou ja, madame-april doet haar best
nee.sommige mannen die dit soort topic al 11 delen vullen wel.quote:Op zondag 2 april 2017 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mannen zijn per definitie triester dan vrouwen?
Anne Fleur ageert tegen iedereen die niet haar mening deelt. Hoe zij haar 'leerpunten' uit het gesprek met Pauw neerzet zegt heel veel over haar, samen met het blogje over groenrechts toen ze zich niet gesteund voelde.quote:Op zondag 2 april 2017 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Anne fleur heeft denk ik alleen haat tegen extreem rechts en mensen die tegen mensen zijn.
Ik zie in haar geen kwade bedoelingen...
Het zijn voornamelijk de pvv aanhangers die het allemaal weer overdrijven..
Er is 1 iemand die het durft tegen extreem rechts in te gaan en heel nederland valt over anne fleur heen
nederland wordt steeds meer een ziek volkje zo langzamerhand.
Pauw is een pvv mongoolquote:Op zondag 2 april 2017 11:03 schreef portie het volgende:
[..]
Anne Fleur ageert tegen iedereen die niet haar mening deelt. Hoe zij haar 'leerpunten' uit het gesprek met Pauw neerzet zegt heel veel over haar, samen met het blogje over groenrechts toen ze zich niet gesteund voelde.
Dus haat ze ook zichzelf? Want ze is zelf een mens die tegen mensen is....toch!?quote:Op zondag 2 april 2017 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Anne fleur heeft denk ik alleen haat tegen extreem rechts en mensen die tegen mensen zijn.
Ik zie in haar geen kwade bedoelingen...
Pauw verdedigd Wilders?quote:Op zondag 2 april 2017 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pauw is een pvv mongool
net als een groot deel van de npo
al die pvv aanhangers die daar aan tafel komen met de meest walgelijke uitspraken daar hoor je pauw en die andere mongolen nooit afstand van nemen in die uitzendingen...
pauw ging vanaf minuut 1 in de aanval om wilders te verdedigen....
over een tweet van meer als een jaar geleden...lachwekkend verhaal
Ik zeg niks over Pauw of Wilders (pvv), ik had het over AnneFleur.quote:Op zondag 2 april 2017 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pauw is een pvv mongool
al die pvv aanhangers die daar aan tafel komen met de meest walgelijke uitspraken daar hoor je pauw en die andere mongolen nooit afstand van nemen in die uitzendingen...
Huh?quote:Op zondag 2 april 2017 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pauw is een pvv mongool
Wow, het debiele broertje van Klopkoek.quote:Op zondag 2 april 2017 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pauw is een pvv mongool
Je hebt dus gewoon geen enkel argument? Gewoon nog een keer herhalen dat ze joden haat zonder enige basis van je beschuldigingen?quote:Op zondag 2 april 2017 10:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat soort types haten joden. Ze heeft zelfs precies hetzelfde sjaaltje aangeschaft als terrorist Arafat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 april 2017 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus haat ze ook zichzelf? Want ze is zelf een mens die tegen mensen is....toch!?
quote:Op zondag 2 april 2017 11:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Pauw verdedigd Wilders?
Omdat hij stelt dat Wilders al 10 jaar beveiligd word en dat Anne Fleurtje eigenlijk hier nog eens een schepje bovenop doet?
Volgens mij laten de gasten aan tafel heel duidelijk zien (en leggen uit) waarom dit soort Tweets gevaarlijk zijn tegenwoordig in de moderne gecomputeriseerde wereld, maar dat gaat er gewoon niet in bij Fleurtje.
quote:Op zondag 2 april 2017 11:21 schreef portie het volgende:
[..]
Ik zeg niks over Wilders, ik had het over AnneFleur.
quote:Op zondag 2 april 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
Dit moet een troll zijn
Vara, joop, npo en de gastenroulette daar 'pvv' noemen....
PAuw en consorten zijn inderdaad rechtse mongolen.quote:Op zondag 2 april 2017 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wow, het debiele broertje van Klopkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |