abonnement Unibet Coolblue
pi_169936385
[ afbeelding ]

= promofilmpje =

= Specs =
CPU: ARM® Cortex- A9 core (4 core)
GPU: SGX543MP4+
External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)
(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen): 5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch Pad: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Front camera, Rear camera
Sound: Built-in stereo speakers
Built-in microphone
Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Location: Built-in GPS
Wi-Fi location service support
Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick
START button, SELECT button, Volume buttons (+/-)
Wireless Communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

[ afbeelding ]

GAME ON!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verwachte releases:

BioShock
Broken
Call of Duty: Allied Mobile Force
DJ Max Technika
Dungeon Defenders
Great Little War Game
Killzone
The King, The Demon King and the Seven Princesses: New King Story
Malicious
Ragnarok Odyssey
Warrior's Lair
Smart As
Sound Shapes
Tales of InnoKcence R
Tearaway
Ys IV: Woodland of Celceta
Zone of the Enders HD Collection
Final Fantasy X HD

Een lijst van aan te raden titels:

Dragon's Crown
Escape Plan
Gravity Rush
Guacamelee
Hotline Miami
Killzone Mercenary
Persona 4 Golden
Soul Sacrifice
Super Stardust Delta
Uncharted Golden Abyss

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:02 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Nice wel goedkoop. Maar ik wil alles fysiek hebben. Freedom wars doet mij toch twijfelen voor die prijs
Freedom Wars was wel leuk, die had ik toen ik nog een Vita had. En voor 2,99 kun je nauwelijks een buil vallen aan zo'n uitgebreid spel. Een beetje iOS-game is al duurder.

Al snap ik het wel, ik heb games ook veel liever fysiek.
  zaterdag 1 april 2017 @ 23:42:32 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169937089
quote:
Verwachte releases:

BioShock
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169937124
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

1 April?
  zaterdag 1 april 2017 @ 23:46:33 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169937156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

1 April?
Komt uit jouw OP. Die OP is nog slechter ondersteund dan de Vita zelf _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169937209
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Komt uit jouw OP. Die OP is nog slechter ondersteund dan de Vita zelf _O-
Klopt. Ik heb de OP gekopieerd uit het vorige topic. Het is nog geen reeks, blijkbaar, dus ik kon niet op "open nieuw deel" klikken.
  zondag 2 april 2017 @ 22:18:19 #6
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169960635
Had deze niet gezien😬. Dubbel topic
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 3 april 2017 @ 09:09:29 #7
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169964470
Het is door deze topicreeks toch weer gaan kriebelen, ben toch weer aan het kijken voor een tweedehands Vita. De games die erbij zitten spreken mij alleen vaak niet aan.

Zijn er nog mensen die spellen eventueel te ruil hebben?
  maandag 3 april 2017 @ 09:31:28 #8
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169964724
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is door deze topicreeks toch weer gaan kriebelen, ben toch weer aan het kijken voor een tweedehands Vita. De games die erbij zitten spreken mij alleen vaak niet aan.

Zijn er nog mensen die spellen eventueel te ruil hebben?
Goed de bundels in de gaten houden. Ik had een werelddeal gesloten, waarbij ik mijn Vita uiteindelijk voor niks heb door de spellen los te verkopen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 3 april 2017 @ 09:43:46 #9
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169964897
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 09:31 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Goed de bundels in de gaten houden. Ik had een werelddeal gesloten, waarbij ik mijn Vita uiteindelijk voor niks heb door de spellen los te verkopen.
Zo heb ik het voorheen ook gedaan ^O^ Heb twee jaar geleden van iemand een PS4 met 6 games + een PS Vita met 8 games voor 425 euro gekocht en die PS4 (nadat ik The Last of Us had uitgespeeld) weer verkocht voor ongeveer dezelfde prijs.

Alleen jammer dat ik vervolgens die Vita ook weer heb verkocht om een andere gadget te kopen :')
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:20:49 #10
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_170002294
Ik heb inmiddels spacehulk en persona 4 in de collectie. Space hulk is nog in cellofaan, durf hem alleen niet uit de verpakking te halen. Misschien toch maar een extra digitale kopie aanschaffen😂
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  zondag 16 april 2017 @ 13:08:31 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170256646
Nog een aanrader: Neon Chrome. Een kruising tussen Hotline Miami en Halo Spartan Strike:


Ik heb hem op mijn iPhone, maar zie nu dat hij ook op de Vita verkrijgbaar is. Ik blijf me verbazen over het aantal goede games dat toch op de Vita verschenen is. Dat Bastion en Hotline Miami een Vita versie hebben was ook al een hele fijne verrassing.
pi_170257928
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog een aanrader: Neon Chrome. Een kruising tussen Hotline Miami en Halo Spartan Strike:


Ik heb hem op mijn iPhone, maar zie nu dat hij ook op de Vita verkrijgbaar is. Ik blijf me verbazen over het aantal goede games dat toch op de Vita verschenen is. Dat Bastion en Hotline Miami een Vita versie hebben was ook al een hele fijne verrassing.
Eens kijken of en hoe Sony nog eens iets gaat doen met handheld op E3. Anders ga ik eens een Vita op de kop tikken. Heb via PS+ een enorme hoeveelheid PS Vita games die ik kan spelen opgebouwd. :)
  zondag 16 april 2017 @ 14:20:59 #13
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170258039
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Eens kijken of en hoe Sony nog eens iets gaat doen met handheld op E3. Anders ga ik eens een Vita op de kop tikken. Heb via PS+ een enorme hoeveelheid PS Vita games die ik kan spelen opgebouwd. :)
Ik ben de laatste tijd ook weer aan het rondneuzen voor een vita. Nu het ook op de nieuwste firmware 3.63 mogelijk is om emulators te spelen, is het toch een erg interessante handheld geworden. Ik heb mijn moeder een tijd geleden een goedkope 6" Android-tablet met controller gegeven om old school games te spelen, maar met het veel betere scherm is de Vita daar een hele mooie vervanger voor.
pi_170258152
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik ben de laatste tijd ook weer aan het rondneuzen voor een vita. Nu het ook op de nieuwste firmware 3.63 mogelijk is om emulators te spelen, is het toch een erg interessante handheld geworden. Ik heb mijn moeder een tijd geleden een goedkope 6" Android-tablet met controller gegeven om old school games te spelen, maar met het veel betere scherm is de Vita daar een hele mooie vervanger voor.
Oh emulators is helemaal interessant. Heb precies 100 games (net geteld) voor mijn PS Vita via PS+ waar ik anders niets mee doe, dus dit lijkt me zeker de moeite waard.
  zondag 16 april 2017 @ 14:36:17 #15
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170258376
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:26 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Oh emulators is helemaal interessant. Heb precies 100 games (net geteld) voor mijn PS Vita via PS+ waar ik anders niets mee doe, dus dit lijkt me zeker de moeite waard.
Ik heb zelf geloof ik nog iets van 5 į 6 Vita games, plus de God of War games voor PSP, op mijn PlayStation-account staan. Dus in principe heb ik alleen de Vita en een geheugenkaart nodig om meteen aan de slag te kunnen.
pi_170258832
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geloof ik nog iets van 5 į 6 Vita games, plus de God of War games voor PSP, op mijn PlayStation-account staan. Dus in principe heb ik alleen de Vita en een geheugenkaart nodig om meteen aan de slag te kunnen.
Ik wacht nog even de E3 af. Ik vermoed niet dat Sony nog iets met handhelds gaat doen, maar ik wil het eigenlijk zeker weten voor ik een Vita aanschaf. Zo niet, dan ga ik zeker een Vita halen. Emulation is een mooie bonus.
  zondag 16 april 2017 @ 23:06:46 #17
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_170274209
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik wacht nog even de E3 af. Ik vermoed niet dat Sony nog iets met handhelds gaat doen, maar ik wil het eigenlijk zeker weten voor ik een Vita aanschaf. Zo niet, dan ga ik zeker een Vita halen. Emulation is een mooie bonus.
Vita kost een paar tientjes tegenwoordig, kun je je nooit een breuk aan vallen😎
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 24 april 2017 @ 12:00:07 #18
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170450720
Vandaag toch maar weer een Vita besteld, met Firmware 3.60 en een geheugenkaart van 64GB. Hopelijk morgen binnen en hem even vol dumpen met emulators en de games die nog op mijn PS-account staan
  maandag 24 april 2017 @ 20:12:23 #19
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_170461721
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag toch maar weer een Vita besteld, met Firmware 3.60 en een geheugenkaart van 64GB. Hopelijk morgen binnen en hem even vol dumpen met emulators en de games die nog op mijn PS-account staan
Hoeveel was je kwijt? En kun je roms afspelen op de Vita tegenwoordig
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 24 april 2017 @ 20:39:23 #20
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170462460
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 20:12 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Hoeveel was je kwijt? En kun je roms afspelen op de Vita tegenwoordig
Met 3.60 schijn je inderdaad ook Vita Roms af te kunnen spelen, al heb ik geen flauw idee hoe dat zou moeten. Maar de Vita games zelf heb ik toch liever fysiek, dus die ga ik hier en daar op de kop proberen te tikken. Maar vind het wel lachen om oude Mario- en Sonic games op de Vita te spelen.

Ik was 140 euro kwijt inclusief verzenden. Niet goedkoop, maar als ik kijk wat een 64GB kaart op eBay doet, valt het nog mee. Plus dat het schijnbaar erg lastig is om een Vita te vinden die compleet in doos is.
  maandag 24 april 2017 @ 20:41:17 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170462516
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag een Vita besteld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 24 april 2017 @ 20:50:52 #22
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170462843
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Retro jonguh!

Of is het daar nog te vroeg voor?
  maandag 24 april 2017 @ 23:02:10 #23
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_170466673
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Met 3.60 schijn je inderdaad ook Vita Roms af te kunnen spelen, al heb ik geen flauw idee hoe dat zou moeten. Maar de Vita games zelf heb ik toch liever fysiek, dus die ga ik hier en daar op de kop proberen te tikken. Maar vind het wel lachen om oude Mario- en Sonic games op de Vita te spelen.

Ik was 140 euro kwijt inclusief verzenden. Niet goedkoop, maar als ik kijk wat een 64GB kaart op eBay doet, valt het nog mee. Plus dat het schijnbaar erg lastig is om een Vita te vinden die compleet in doos is.
Heb je de Oled versie ? Zeer weinig aanbod idd van deze versie boxed. Heb hem zelf helemaal CIB.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:24:07 #24
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170473086
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 23:02 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Heb je de Oled versie ? Zeer weinig aanbod idd van deze versie boxed. Heb hem zelf helemaal CIB.
Model PCH-1004, dus OLED versie inderdaad. Persoonlijk vond ik de Slim versie wat fijner in de hand liggen, maar OLED is wel mooier natuurlijk.
  woensdag 26 april 2017 @ 09:39:47 #25
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170493286
Gisteren binnen gekregen. Inderdaad de OLED-versie. Netjes compleet in doos en vrijwel nieuwstaat. Er zat zelfs nog een 4GB kaartje, het spel Lumines en een ongebruikte downloadcode voor Assassins Creed Liberation bij. Alledrie onverwacht, dus een leuke bonus 😊

Vanmiddag maar even kijken of ik wat emulators aan de praat krijg. En kijken of ik God of War en Ninja Gaiden ergens goedkoop kan scoren.
  woensdag 26 april 2017 @ 19:36:35 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170505718
Lumines _O_ Beste game voor Vita _O_ Ik hou echt van die game, maar ik ben er niet zo heel goed in. ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 april 2017 @ 20:26:49 #27
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170506952
quote:
17s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lumines _O_ Beste game voor Vita _O_ Ik hou echt van die game, maar ik ben er niet zo heel goed in. ;(
Ik vind het eerlijk gezegd niet veel aan. Doet mij heel erg denken aan Collumns op mijn oude Game Gear:


Ik wilde zeggen dat ik het scherm van de Vita opvallend klein vond tijdens het spelen, maar als ik het vergelijk met het "grote, lichtgevende kleurenscherm" dat ik twintig jaar geleden op mijn handheld had, valt het best mee :P En zelfs met externe battery pack erop haalde ik maximaal twee uur speeltijd op dat ding.
pi_171265103
Ys 8: Lacrimosa of Dana releasing Sept 12th (US), Sept 15th (EU) (Steam/PS4/Vita)
PQubeGames twitterde op donderdag 25-05-2017 om 17:00:03 So... SURPRISE! We're announcing CHAOS;CHILD (for real) on PS4 & PSVita coming Q3 2017 to EU & NA!… https://t.co/cuCPt51OhM reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:37:58 #29
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171345673
Fucking hell, wat is Super Meat Boy moeilijk! Wel een erg verslavend spel. Met alle games die ik op de Vita heb, speel ik die denk ik het meest.

Wat mij wel tegen valt, is hoe slecht sommige games draaien. De Vita is de eerste console waarbij het echt merkbaar is dat sommige games gewoon niet geschikt zijn. Het mooie van consoles vond ik zelf altijd dat het "plug and play" was, en dat je ervan uit mocht gaan dat een spel dat op de console verscheen ook goed speelde op de console. Misschien niet "PC masterrace"-goed, maar wel speelbaar. Bij de Vita is dat niet het geval helaas. Enkele games waarbij ik het gemerkt heb:

- Disney's Epic Mickey 2: een spel dat qua gameplay en graphics perfect geschikt is voor handheld gaming. Ik heb deze ook op de GPD Win gespeeld. Op de GPD Win had ik af en toe wat framedropz en slowdowns, maar op de PS Vita lijkt het alsof ik het hele spel in slowmotion speel! Het speelt zo verschrikkelijk traag en onnauwkeurig, dat het voor een platformer praktisch onspeelbaar is. Echt een zware teleurstelling.

- The Wolf Among Us: Telltale games zijn ook games die perfect geschikt lijken voor de PS Vita. Omdat de Vita zowel hardware controls als een touchscreen heeft, biedt het het beste van beide werelden. Op de iPhone heb je uitsluitend touchscreen en op Windows (zelfs als je een Surface Pro hebt), is touchscreen geen optie. Helaas wordt dit spel in drukke scenes verpest door slowdowns, framedrops en af en toe zelfs een vastloper. Op mijn iPhone (zelfs de iPhone 6 twee jaar geleden) heb ik hier nooit last van gehad en draaide het spel soepeltjes in 60fps op 1080p. De Vita haalt in 540p niet eens een stabiele 30fps.

- Arkham Origins Blackgate: ideale handheld interpretatie van de Arkham serie! Beetje te veel backtracking, maar de 2.5D gameplay leent zich goed voor de PS Vita. Dit is helaas wederom een game die op de Vita minder goed draait dan zelfs de GPD Win, die een relatief zwakke CPU en GPU heeft.

- Borderlands 2: een van de weinige echte FPS games op de Vita en een spel dat relatief simpele (en toch mooie) graphics heeft. Op papier perfect geschikt voor de Vita, maar wederom verpest door lage frame rates, vastlopers en slowdowns. Goede game, vreselijke port.

Andere games hebben mij blij verrast, tot op het punt dat ik ze voor de tweede (soms derde) keer aangeschaft heb, alleen maar om ze op de Vita te kunnen spelen:

- Oddworld Stranger's Wrath HD: een spel dat ik op zowel iOS als Android al had aangeschaft (beiden voor pakweg een euro in de sale), maar op de Vita het beste tot zijn recht komt. Op mijn iPhone 7 zijn de graphics mooier, maar het is een goede port die perfect speelt met de controls op de Vita. De switch tussen FPS gameplay en 3D platformer leent zich erg goed voor de vormfactor van de PS Vita. Absoluut een aanrader.

- Bastion: een spel dat op praktisch elk platform beschikbaar is, en dat op het touchscreen van mijn iPhone al heel goed werkte. De hardware controls van de Vita voegen naar mijn mening toch net wat meer precisie toe, en de graphics zien er geweldig uit op het 5" OLED scherm van de Vita.

- Shovel Knight: deze game is gemaakt voor handheld gaming! Loopt op de Vita een stuk soepeler dan op de GPD Win, en de controls op de Vita voelen ook wat strakker aan. Samen met Super Meat Boy echt een must have voor de Vita. Een andere goede game in dit genre is Guacamelee!

Buiten die games ben ik blij dat God of War en Ninja Gaiden als een zonnetje draaien. Tijdens cutscenes lijkt het alsof er vaseline over mijn beeldscherm gesmeerd is, zo laag is de resolutie, maar de ingame graphics zijn goed en de framerate is top. Ik moet alleen bekennen dat ik niet bijster veel kwaliteitsverschil zie tussen God of War 2 voor de Vita, en God of War Ghost of Sparta in de PSP emulator op de Vita. Beiden zien er op het 5" scherm even goed uit.

Al met al een erg solide handheld, die voor zijn prijs heel veel gaming plezier biedt! ^O^
pi_171472930
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172101977
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172776452
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_172787946
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:52:13 #35
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_173441592
Ik heb een PS4 met verschillende games en ik wil een 2e hands VITA kopen voor remote play.

Raden jullie dat aan ?

Kan ik remote play alleen doen vanuit m'n eigen netwerk of kan ik remote play ook doen vanuit een WiFi lcatie op vakantie bijvoorbeeld ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_173442544
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb een PS4 met verschillende games en ik wil een 2e hands VITA kopen voor remote play.

Raden jullie dat aan ?

Kan ik remote play alleen doen vanuit m'n eigen netwerk of kan ik remote play ook doen vanuit een WiFi lcatie op vakantie bijvoorbeeld ?
Alleen eigen netwerk, speel zelf vrij vaak remote play thuis en dat is wel chill imho.
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:05:49 #37
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_173442799
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Alleen eigen netwerk, speel zelf vrij vaak remote play thuis en dat is wel chill imho.
Had nog ff door gegoogled en kwam toen dit artikel tegen:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html

Daar staat dat je toch ook buiten je eigen netwerk toegang kan krijgen tot PS4 games middels remote play :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_173443515
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:05 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Had nog ff door gegoogled en kwam toen dit artikel tegen:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html

Daar staat dat je toch ook buiten je eigen netwerk toegang kan krijgen tot PS4 games middels remote play :)
Ik zit nu in Spanje en heb het even geprobeerd maar het is mij niet gelukt. Zit op vrij goede wifi en thuis sowieso bedraad met glasvezel maar hij kon niet connecten. Gaf error NP-9582-4
  maandag 18 september 2017 @ 20:30:25 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173859099
Is Adventures of Mana definitief in prijs gedaald naar 10 euro? Was voorheen 15 volgens mij.

https://store.playstation(...)_00-ADVENTURESOFMANA

Ik twijfel nog steeds tussen de Vita-versie of de Android (TV) versie. Denk dat het Vita wordt, Undertale wil ik ook nog spelen. Had eigenlijk gehoopt dat beide naar Switch zouden komen, maar dat lijkt er niet op...

Wie had dat gedacht in 2017, dat ik nog twee Vita-games wil gaan spelen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:07:13 #40
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174001536
Nou ik heb dan toch echt een vita aan kunnen schaffen nu:

Ik heb mijn PS3 (2 controllers) + games + Buzz verkocht voor 70 euro en daarna 15 euro bijgelegd voor een zo goed als nieuwe PS Vita.

Remote play werkt soepel.
Bijv. Fifa 17 streamt ie moeiteloos naar de Vita , alleen ff wennen dat R/L2 en R/L3 op de achterkant zitten.

Kan iemand uitleggen hoe het werkt met roms?
Hoe ik bijvoorbeeld Super Mario Bros 3 op mijn Vita aan de praat kan krijgen ?
Afgezien van de Plus games elke maand voor de Vita, welke games raden jullie aan om aan te schaffen voor zachte prijsjes ?

En wellicht heeft iemand ervaring met PS Vita SD card converters waardoor je ook met je eigen sd kaarten aan de gang kunt gaan ?

[ Bericht 10% gewijzigd door Dopekoe op 26-09-2017 10:27:45 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_178268103
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179174696
Stardew Valley komt 22 mei naar de Vita *O* *O* *O*

pi_179191497
Sony Is Ending Production Of Physical PS Vita Games In America And Europe By March 2019
It’s been reported that Sony Interactive Entertainment is ending physical production of PlayStation Vita games in the company’s American and European branches by close of fiscal year 2018 in March 31, 2019.

The information comes from Kotaku who learned that developers were told today in a message that Sony plan to end all Vita GameCard production by close of fiscal year 2018, and that all PS Vita product code requests be submitted by June 28, 2018 and final purchase orders must be entered by February 15, 2019.

When Kotaku reached out, a Sony spokesperson confirmed in an email that the PS Vita physical card production is coming to an end. While this means there won’t be any new physical games being made for PS Vita in the West, Japan will likely continue theirs for a while longer.

The PlayStation Vita system first launched in Japan on December 17, 2011. It followed with a 1st Edition release in North America on February 15, 2012 and a general release for both North America and Europe on February 22, 2012.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179195165
Op Persona 4 na heb ik eigenlijk al mijn games digitaal gekocht.
pi_179268106
O+
pi_182020564
quote:
vita
IPA: /ˈwiː.ta/; Gender: feminine; Type: noun, verb;

leven { noun neuter }


https://gematsu.com/2018/(...)end-in-2019-in-japan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 februari 2019 @ 16:25:07 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185107115
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 april 2019 @ 22:54:22 #50
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_185980756
Heb lang getwijfeld tussen een switch en een vita. Uiteindelijk is het een vita geworden. Ik ben namelijk een casual casual (2x) gamer. Kunnen maanden voorbij gaan zonder te gamen. Investering van 400 euro vind ik dan zonde.

Heb vandaag daarom weer een Vita gekocht met firmware 3.65. Had vroeger een Vita maar had toen niet de middelen om al die games aan te schaffen. Met firmware 3.65 kan ik mooi al die games gaan spelen. Want uiteindelijk draait het om de games. Ik kijk vooral uit naar:

-sine mora
-Dragons crown
-limbo
-super meat boy
-A-C chronicles
-killzone
-persona golden
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')