Nee, dat vond ik altijd al, ik vind honden ook meestal vies, maar dat kan ook aan mij liggen, ben nogal een zeikerd daarin.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar kom je dan nu pas achter na zoveel jaar?
Zijn dat de honten van Rob de Nijs?quote:
Belinda dacht ik, deed de hontenquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn dat de honten van Rob de Nijs?
Dat is een dure aangelegenheid joh, mijn broertje is dacht ik zo'n 75 euro kwijt voor 2 van die beesten, en dat een 2 keer per jaar of zo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:09 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd naar Sas dr geschoren beestjes
Ja zoiets wasSas ook kwijt...quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een dure aangelegenheid joh, mijn broertje is dacht ik zo'n 75 euro kwijt voor 2 van die beesten, en dat een 2 keer per jaar of zo.
Inruilen dan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een dure aangelegenheid joh, mijn broertje is dacht ik zo'n 75 euro kwijt voor 2 van die beesten, en dat een 2 keer per jaar of zo.
Plus hondenbelasting.quote:
Als je aan zijn hondjes komt wordt ie gek, ik raad je dat niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ben dol op knollen maar heb geen moeite om ze te verkopen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je aan zijn hondjes komt wordt ie gek, ik raad je dat niet aan.![]()
Die lul heeft 2 zwakke plekken, zijn moeder en de hondjes.
Ik ben gek op mijn poezen, als ik ze eenmaal heb blijven ze bij me tot hun dood, en het zijn binnenkatten dus ze zijn veilig, hoef ik me ook niet druk te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben dol op knollen maar heb geen moeite om ze te verkopen.
Mijn dochter is slimmer dan ik dat geeft wel een gerust gevoel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zal wel blij zijn als ik baardaap weer veilig thuis zie, maar goed, ik ga er vanuit dat ie goed op zichzelf let.
Dochters zijn over het algemeen voorzichtiger, mannen zijn roekelozer, da's de natuur.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn dochter is slimmer dan ik dat geeft wel een gerust gevoel.
Kleinzoon valt mee, hij is redelijk voorzichtig wel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dochters zijn over het algemeen voorzichtiger, mannen zijn roekelozer, da's de natuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kind was ik altijd gehavend, mijn moeder moest vaak met me naar de huisarts en eerste hulp voor, veelal hechtingen op de gekste plaatsen....quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kleinzoon valt mee, hij is redelijk voorzichtig wel.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:31 schreef chufi het volgende:
Zonsondergang van zonet ...In het zuiden was het prima weer., ging weg met regen en kwam weer terug met regen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was er vanochtend ook regen hoor..quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In het zuiden was het prima weer., ging weg met regen en kwam weer terug met regen.
Hij doet van alles maar het gaat altijd wel goed, kijkt ook altijd wel eerst ff de kat uit de boom.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als kind was ik altijd gehavend, mijn moeder moest vaak met me naar de huisarts en eerste hulp voor, veelal hechtingen op de gekste plaatsen....
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:31 schreef chufi het volgende:
Zonsondergang van zonet ...Valt me op dat je toch een beetje op compositie let.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja daar hou ik wel rekening mee.. Zag gewoon een roze schijnsel.. Nu is het weg.. Maar ik neem vaak een foto zo..quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Valt me op dat je toch een beetje op compositie let.
quote:
Volgens mij heeft ie wel vaker ergens een post gedumpt de afgelopen jaren, in topics over sport kwam ik er ooit 1 tegen, dat was vorig jaar.quote:
De videoclip viel me op, die is wel goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie wel vaker ergens een post gedumpt de afgelopen jaren, in topics over sport kwam ik er ooit 1 tegen, dat was vorig jaar.
Ja sporadischquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie wel vaker ergens een post gedumpt de afgelopen jaren, in topics over sport kwam ik er ooit 1 tegen, dat was vorig jaar.
Het is dan ook een session.quote:
Iets met jam?quote:Op zondag 2 april 2017 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dan ook een session.
Je weet wel een sessie.![]()
Nee, een lang gebonden houdend werk.quote:
Nou nee helemaal soepel loopt dat niet.. Krijg allerlei alerts en rode warning paginas..quote:Op zondag 2 april 2017 00:51 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw heb je die 74 Gig al binnen Sjoef?
Pleur 'm wel een keer op de server dan.quote:Op zondag 2 april 2017 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nee helemaal soepel loopt dat niet.. Krijg allerlei alerts en rode warning paginas..
OK laat maar weten danquote:Op zondag 2 april 2017 00:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Pleur 'm wel een keer op de server dan.
Ben beetje druk nu, schoonmoeder net vertrokken en mijn pa en moeder doen wedstrijd wie als 1e gaat.quote:
Ja dan is een beetje muziek van vroeger even minder belangrijk..quote:Op zondag 2 april 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben beetje druk nu, schoonmoeder net vertrokken en mijn pa en moeder doen wedstrijd wie als 1e gaat.
Gelijk gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is een beetje muziek van vroeger even minder belangrijk..
Ja dat was mijn vermoeden alquote:Op zondag 2 april 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben nu een greep aan het doen met dwarsfluit.
Doe er maar 2 danquote:Op zondag 2 april 2017 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Begin trek te krijgen, zit te denken aan een broodje frikandel.
Niet overdrijven, ik heb aan een genoeg.quote:
Flips uit EIndhoven? Nee geen idee...quote:Op zondag 2 april 2017 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb aan een genoeg.
Maar airfryers, verrekte handig, wie heeft dat ding eigenlijk uitgevonden?
Waarom moeten mensen toch altijd van die idiote dingen verzinnen om iets te vierenquote:In Villepinte, een voorstad van Parijs, zijn zaterdag zeker achttien mensen gewond geraakt toen een vreugdevuur explodeerde. Vijf van hen, onder wie een kind, zijn er ernstig aan toe en overgebracht naar het ziekenhuis.
Heb jij dan ook al een Airfryer?quote:Op zondag 2 april 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Frikandellen en airfryer vind ik geen gelukkige combinatie.
Ze barsten een beetje open, who cares, ik kauw ze toch fijn.quote:Op zondag 2 april 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Frikandellen en airfryer vind ik geen gelukkige combinatie.
Family en zo .. Status..quote:Op zondag 2 april 2017 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen toch altijd van die idiote dingen verzinnen om iets te vieren
Ah OK ut lik MO.. Die kwekkeboom dingen hebben gewoon een te dikke korstquote:Op zondag 2 april 2017 03:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een budgetmodel om te proberen, was die frituur zat.
IC Ja die vette bedoeling..quote:Op zondag 2 april 2017 03:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat ovenspul laat ik sowieso links liggen, vet duur man.quote:Op zondag 2 april 2017 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ut lik MO.. Die kwekkeboom dingen hebben gewoon een te dikke korst
Het zijn toch leuke dingen, snel en weinig troep.quote:Op zondag 2 april 2017 03:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat Gyros en Shoarma ook prima gaatquote:Op zondag 2 april 2017 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn toch leuke dingen, snel en weinig troep.
En goedkoper dan Ali.quote:Op zondag 2 april 2017 03:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat Gyros en Shoarma ook prima gaat
Chauvinist.quote:Op zondag 2 april 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ali zit sowieso in de ban sinds dat Turkse gezeik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mo_Muffin op 02-04-2017 08:46:28 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 2 april 2017 08:54 schreef tong80 het volgende:
Ken ze niet. Ik herinner ze me niet iig. Later eens luisteren.
Dan Shazam je toch.quote:Op zondag 2 april 2017 11:37 schreef sacha het volgende:
![]()
MUZ / Hoe heet dit nummer, alles geprobeerd.
Ah, dat is jammer.quote:Op zondag 2 april 2017 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. Soms (best wel vaak) herkent Sahazam
Trouwens deze gast is doot
Vintage en dan al in de rackable 19"uitvoeringquote:Op zondag 2 april 2017 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Ze maken leuk spul, maar persoonlijk vind ik Korg en Yamaha prettiger, de menu's van Roland zijn namelijk soms een beetje 'onoverzichtelijk'.
Ik heb zelf ook maar 1 Roland geval.
[ afbeelding ]
Deze, vintage, uit 1988.
Jij ziet het goed, je stuurt het ding aan via een midi keyboard of een sequencer, scheelt een hoop ruimte.quote:Op zondag 2 april 2017 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vintage en dan al in de rackable 19"uitvoering
[ Bericht 15% gewijzigd door Mo_Muffin op 02-04-2017 12:38:08 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Vind jij dan 1 van die nummers mooi?quote:
Pijn doet dat ...quote:Op zondag 2 april 2017 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik stootte vannacht mijn dikke teen, vraag me af of de buren me hebben gehoord want ik slaakte volgens mij best een kreet.
Die ken ik wel, heb 'm zelfs op vinyl.quote:Op zondag 2 april 2017 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tip, weet niet of je dit kent, ik vind het prachtig, al sinds de jaren 80, is een lekker album, ze hebben er meer, maar die worden langzaamaan commerciëler van toon.
Dit album bevat nog de ultieme oerklanken.
Dit is een voorbeeldje van hun werk daarna, heel anders en geloof me of niet, maar ook dit is te gek.![]()
Heel gek, het deed heel erg pijn, maar ook maar heel kort zo intens, een paar minuten later voelde ik geen pijn meer.quote:
Triest he ?quote:Op zondag 2 april 2017 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)met-betonschaar.html
![]()
mooi!quote:Op zondag 2 april 2017 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap was even hier, korte pauze, woensdag weer verder...
Is ie nog heel?quote:Op zondag 2 april 2017 21:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn kleinzoon heeft op bank staan springen.
Strak plan.quote:Op zondag 2 april 2017 21:47 schreef sacha het volgende:
elke dag is een nieuwe, voor iedereen die het wil, we gaan nu voor de maandag
Neuh, ik ontdekte de nieuwe smileys en kan deze wel waarderen, ik doe het rustig aan.quote:
Je kan het ook overdrijven.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja nog steeds kort lontje. Begrijp het wel , je moet met mij de kachel ook niet aanmaken.
Niet over je heen laten lopen is iets anders dan steeds weer confrontaties opzoeken.quote:Op zondag 2 april 2017 22:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben echt veel rustiger geworden in de loop der jaren.
Ik was ooit best wel opgefokt, nu draai ik blues op de radio.quote:Op zondag 2 april 2017 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet over je heen laten lopen is iets anders dan steeds weer confrontaties opzoeken.
Ik vind dat nu ik wat ouder ben ik ook wel iets wijzer mag zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik was ooit best wel opgefokt, nu draai ik blues op de radio.
Het ging vanzelf eik.quote:Op zondag 2 april 2017 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat nu ik wat ouder ben ik ook wel iets wijzer mag zijn.
Niet iedereen heeft die gave Mo.quote:
Ik heb een hekel aan gedoe en problemen, maar ben nogal relaxt dus heb ze ook zelden of nooit.quote:
Loop je overal voor weg?quote:Op zondag 2 april 2017 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan gedoe en problemen, maar ben nogal relaxt dus heb ze ook zelden of nooit.
Nee, maar ik trek ze volgens mijn ook niet aan.quote:
Hangt er ook wel beetje vanaf wat je allemaal doet natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik trek ze volgens mijn ook niet aan.
Dat bedoel ik, en ik maak me ook niet zo meer snel druk.quote:Op zondag 2 april 2017 23:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hangt er ook wel beetje vanaf wat je allemaal doet natuurlijk.
Soms kan ik het niet laten en ben ik opgewonden standje.quote:Op zondag 2 april 2017 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ik maak me ook niet zo meer snel druk.
Dat tempert met de jaren.quote:Op maandag 3 april 2017 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Heeft met temperament te maken denk ik.
Klopt, en het kan nog getriggerd worden.quote:Op maandag 3 april 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch zit het erin en niet iedereen heeft evenveel.
Heb er wel met leren omgaan, vaak genoeg de kop stoten helpt.quote:Op maandag 3 april 2017 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, en het kan nog getriggerd worden.
quote:Op maandag 3 april 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb er wel met leren omgaan, vaak genoeg de kop stoten helpt.
Thnx, ik dacht, ik maak iets dat niet uit de airfryer komt.quote:Op maandag 3 april 2017 00:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Eet smakelijk en mijn bek houden doe ik nog steeds niet.
Melodica's, dat zijn maffe dingen, leuk geluid, Gang Of Four gebruikte hem ook.quote:
Ja mooi he.quote:Op maandag 3 april 2017 06:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Melodica's, dat zijn maffe dingen, leuk geluid, Gang Of Four gebruikte hem ook.
Zijn ook relatief goedkoop, maar je moet wel kunnen blazen.quote:
Wim T. Schippersquote:
Dat zou een keer tijd worden zeg, en nu de sleutel 'kwijtraken'.quote:Kickbokser Badr Hari is vandaag aan zijn celstraf begonnen. Dat bevestigt zijn advocaat Bénédicte Ficq desgevraagd. De wegens diverse mishandelingen veroordeelde vechtsporter moet nog 221 dagen uitzitten.
Ja dat zou wel slim zijn.. Is die moordzaak al opgelost tegen de mishandelde Everink?quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou een keer tijd worden zeg, en nu de sleutel 'kwijtraken'.
Ik dacht dat daar iemand voor vast zat, maar ik heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 3 april 2017 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou wel slim zijn.. Is die moordzaak al opgelost tegen de mishandelde Everink?
quote:Daarmee komt een einde aan een jarenlange juridische strijd tussen Badr en justitie.
quote:Rutte: Nederland leeft mee met Russen.... wat een cliché.
Ik leef niet mee, alleen is het wel jammer voor de slachtoffersquote:Op maandag 3 april 2017 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, een aanslag in Sint-Petersburg.....
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 3 april 2017 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leef niet mee, alleen is het wel jammer voor de slachtoffers
Nee dat zeker niet.quote:Op maandag 3 april 2017 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dit soort acties maken de wereld niet mooier of aangenamer.
Ben nu ook bezig.. clean install W10quote:Op maandag 3 april 2017 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd fijn, een beetje met software stoeien.
Daarna je programma's nog, dat is bij mij meer werk, maar ik heb wel meestal een image achter de hand.quote:
Is het nou moord of mishandeling?quote:Op maandag 3 april 2017 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou wel slim zijn.. Is die moordzaak al opgelost tegen de mishandelde Everink?
Ben je nu Bokito aan het beledigen?quote:Op maandag 3 april 2017 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar iemand voor vast zat, maar ik heb het niet gevolgd.
Vond die mishandeling overigens het toppunt, zulke primitieve idioten horen m.i. niet los in de samenleving rond te lopen.![]()
Doe maar levenslang 'anger management' of zo.
[..]![]()
Wie denkt die gozer dat ie is?
Bokito?
o ik dacht dat ze gewoon niet konden kiezen waarvoor iemand straf moet krijgen, moord of mishandeling. Maar een mishandeling waar moord uit voortvloeide dusquote:
Dat hoeft geen moord te zijnquote:Op maandag 3 april 2017 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder verdachte omstandigheden het leven gelaten.
Ik weet niet wie hem vermoord heeft. Er gaan geruchten rond.quote:Op maandag 3 april 2017 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
o ik dacht dat ze gewoon niet konden kiezen waarvoor iemand straf moet krijgen, moord of mishandeling. Maar een mishandeling waar moord uit voortvloeide dus
Een of andere tenniscoach of zoiets?quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hem vermoord heeft. Er gaan geruchten rond
Als je de kwootes terugvolgt kom je ergens uit.quote:
Met gokverslaving en schuldquote:Op maandag 3 april 2017 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een of andere tenniscoach of zoiets?
ow dat!quote:Op maandag 3 april 2017 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je de kwootes terugvolgt kom je ergens uit.
Dus mogelijk is er door Bdr opdracht gegeven.....quote:Op maandag 3 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij, hij heb een sterk verhaal als alibi.
Of een grote fantasie.quote:Op maandag 3 april 2017 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk is er door Bdr opdracht gegeven.....
Gokverslavingen vind ik wel zo iets raars...quote:
gewoon klikklikklikerdeklikquote:
Pit ze....quote:Op maandag 3 april 2017 23:55 schreef chufi het volgende:
Toch nog voor middernacht gereed.. Terusten.. Morgen verder
Ik heb nog nooit in mijn leven ergens, waar dan ook, iets over liefde gepost, ik doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:40 schreef drakin het volgende:
Is er iets gebeurd dat iedereen ineens iets over liefde post op facebook?
Goed, iedereen behalve ik en Mo dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven ergens, waar dan ook, iets over liefde gepost, ik doe daar niet aan.
Mo en ik.quote:
Ik veeg altijd tegendraadsquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo en ik.![]()
Stront gaat voor de bezem zei mijn moeder altijd.
Ik zie een abo anders?quote:
Is het over en uit?quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:56 schreef drakin het volgende:
Ik heb namelijk weer onder een steen gelegen.
Ik gebruik al sinds jaar en dag AVG.quote:
Ik heb altijd MacAfee op m'n Windows maar op m'n telefoon en tablet heb ik ook AVGquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds jaar en dag AVG.
Ik heb bepaalde programmaatjes die ik al langer dan 15 jaar gebruik, Cool Edit Pro is zoiets, inmiddels van Adobe en het heet tegenwoordig anders.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd MacAfee op m'n Windows maar op m'n telefoon en tablet heb ik ook AVG
Voor muziekmakers vast wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde programmaatjes die ik al langer dan 15 jaar gebruik, Cool Edit Pro is zoiets, inmiddels van Adobe en het heet tegenwoordig anders.
Zie geen enkele reden om over te stappen, heb het ooit geprobeerd maar vond het niks, de oude lay out is gewoon top.
If it ain't broken don't fix it........CEP is gewoon een super audio edit progje.![]()
![]()
Nee, voor iedereen die iets van een stukje audio te editten heeft.quote:
En anoniem stemmen mag niet ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Pauw over Turkije, die beelden van die gasten, ze zijn helemaal gek geworden.
Ollanda dit, Ollanda dat, we hebben het blijkbaar niet goed gedaan.
Daar gaan ze al fout, in een democratie mag je anoniem stemmen, punt.quote:
Die denkt nog steeds dat ze politicus is.quote:
Op basis van welke artikel dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat ze politicus is.
Dat is ze nu aan het onderzoeken.quote:
Ik zou een parlementaire enquete eisenquote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ze nu aan het onderzoeken.
Ik wens haar bij deze veel succes.
In een enkel standpunt van haar kan ik me best vinden, over de hele lijn helaas niet, en daarbij vind ik haar ook nog eens erg onsympathiek.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou een parlementaire enquete eisen
Dat zou ik ook eens moeten doen, maar helaas ligt dat niet binnen mijn ritme.quote:
Ik zap meestal weg..quote:Op woensdag 5 april 2017 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een enkel standpunt van haar kan ik me best vinden, over de hele lijn helaas niet, en daarbij vind ik haar ook nog eens erg onsympathiek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze wordt overigens genoemd als nieuwe bondscoach.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Volgens mij amper nog, je ziet alleen nog die plastic scooters.quote:
Of incidenteel nog een ouwe gast met een buikschuiver.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij amper nog, je ziet alleen nog die plastic scooters.
Ik reed als mod op een Tomos.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Scooters (en ik bedoel niet de enige echte Vespa) zijn ondingen, vroeger toen we nog mooie brommertjes hadden.
Wie?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef chufi het volgende:
Wow een daklozen jas war je geld aan kunt geven
Omdat men geen kleingeld meer heeft, krijgen de daklozen te weinig geld, dus metzo'n jas kun je met je pinpas 1 Euro donerenquote:
Ah zo.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat men geen kleingeld meer heeft, krijgen de daklozen te weinig geld, dus metzo'n jas kun je met je pinpas 1 Euro doneren
Dan gaat het naar een bankrekening waar ie hem aan iets nuttigs kan besteden, bed, bad of brood of zoietsquote:Op woensdag 5 april 2017 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb indd bijna nooit kleingeld in mijn beurs..
Maar wat doen daklozen met de euro die ze krijgen, niet dat het iets uitmaakt, als ik hem geef is ie weg, maar waarom zou je hem geven?
Als je pint, zou dat indd kunnen, en dan een beetje sparen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaat het naar een bankrekening waar ie hem aan iets nuttigs kan besteden, bed, bad of brood of zoiets
Ik zie ze trouwens al bijna nergens meer, misschien sterven ze wel uitquote:Op woensdag 5 april 2017 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je pint, zou dat indd kunnen, en dan een beetje sparen.
Ik let er eerlijk gezegd nooit zo op, ben een dromerig type en meestal diep in gedachten als ik onderweg ben.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze trouwens al bijna nergens meer, misschien sterven ze wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |