have funquote:
wat was er zo speciaal aan die pindakaas dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo chill.Fijne complimenten gehad @work en wakker geworden met havermout, banaan en speciale pindakaas.
Pindakaas met kaneel en dadelsquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
wat was er zo speciaal aan die pindakaas dan?crunchy peanut butter ofzo?
OT: gestresst omdat ik nog snel vanalles af moet krijgen, maar we gaan er gewoon weer tegenaan
Die combinatie had ik nou echt nooit bedachtquote:
Pannenkoek met banketbakkersroom, croissantjes met spek, advokaat met zwarte peper, milkshake met 43 en wilde eend met helemaal NIKS (geen rode wijn, geen zout, geen boter, gewoon puur moeder natuur maar dan andersquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:01 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Die combinatie had ik nou echt nooit bedachtvraag me af hoe dat smaakt. Kan me er geen voorstelling bij maken
OT: BIJNA KLAAR. gvd. kan ik eindelijk verder met TWD catch-uppingz
Hey zeg, wil je wegwezen x) I'm on a diet herequote:Op dinsdag 11 april 2017 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Houdt dat gedoe dan nooit eens op? sjezus...![]()
Verder wel vermoeid en warrig door al dat gedoe maar toch wel positief. Ben blij dat ik nu eventjes een avondje voor mezelf heb
Morgen weer terug naar de frontlinie
[..]
Pannenkoek met banketbakkersroom, croissantjes met spek, advokaat met zwarte peper, milkshake met 43 en wilde eend met helemaal NIKS (geen rode wijn, geen zout, geen boter, gewoon puur moeder natuur maar dan anders).
Dadels zit ook veel suiker in hoorquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:19 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hey zeg, wil je wegwezen x) I'm on a diet heregl @ de frontline though
OT: ALWEER BIJNA KLAAR MET SEIZOEN 6. Okay, ik heb hier nu genoeg gepost voor vandaag, dus als niemand me meer quote dan post ik verder niks meer, anders voel ik me door mijn marginale beleefdheid gedwongen om toch iets van me te laten horen.
Link?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:10 schreef Vimbavimba het volgende:
Geschokt. Dat met wat ik heb is er mijn volledig potentiel niet ontwikkeld. Maar 20-30 % volgens internet.
Wablief?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:10 schreef Vimbavimba het volgende:
Geschokt. Dat met wat ik heb is er mijn volledig potentiel niet ontwikkeld. Maar 20-30 % volgens internet.
Gecondoleerd. Lijkt me echt heel raar.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik post hier nooit. Maar ik voel me wel heel apart.
Collega waar ik erg veel mee heb gewerkt heeft zomaar zelfmoord gepleegd. Ik werkte intensief met diegene samen. De aankondiging in het bedrijf was netjes maar plots. Het was een erg toffe peer, maar heel introvert. Had een leiderschapsfunctie. Maar ineens is hij er niet meer.
Hiervoor was iemand op dezelfde functie op dezelfde afdeling aan het kwakkelen met kanker. Die was ongeveer met kerst dood gegaan daaraan. Dat zagen we wel aankomen. Ook heel sneu. Deze man van nu was er gisteren nog op het werk, die heel introvert was, maar alsnog wel zichzelf heeft beroofd van het leven.
Het kan een reden zijn dat zijn vrouw (met kind) wilde scheiden van hem. Maar dat die beste man zelfmoord pleegt. Zomaar ineens kreeg het hele bedrijf het (op een nette manier) te horen.
Maar het zit me wel wat dwars, want ik vind het heel erg om aan hem te denken, terwijl hij zijn ogen voor het laatst dicht doet en zijn eigen leven beëindigd.
Ik zal na een nacht slapen er een stuk minder over na denken, hoe hard het klinkt. Maar ik vind het momenteel erg raar, en lijkt het leven wat ik leidt erg goed. De reden is enigszins bekend. Er zijn kameraden van mij overleden op ietwat stupide manieren. Dat was ook heel erg. Maar somehow blijft zo'n way of suicide erg hangen in mijn hoofd.
Niemand zou daar bij kunnen, behalve hijzelf. Vanavond slaap ik, na een paar bier en dan is het goed. Mijn emoties resetten zich na zulk nieuws vreemd genoeg. Maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |