SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
Ik vooral slaapquote:
Die was eerder.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentimentquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Heb die nog steeds een streepje door zijn naam?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Je bent nog jeugdig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentiment
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbijquote:
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nog steeds permanent verbannen?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbij
Ooh, dat werd een keer tijd dat ze die streep weghaalden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graagquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]*aanleunwoning aan gaat vragen*
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graag![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Nog niet eens op 30 staanquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |