Ok, dat snap ik maar blijf je dan bezig in die medische cirkel?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als er sprake is van een (zeldzame) genetische afwijking dan is een behandeling mogelijk waarmee ik nog jaren kan leven.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme.Oké, nog werk zat te verrichten.
Bedankt mensen en muisje, zet 'm op hè.
![]()
*morgen 18.00 uur opslaat*quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het uurtje is voorbij gevlogen; bedankt Lucky.
Ik ga nieuwe muziek luisteren op Spotify; morgen om 18:00 uur een show te vullen
quote:
Voorlopig (komende jaren) denk ik wel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik maar blijf je dan bezig in die medische cirkel?
Dan ben ik maar wat blij dat ik de naam van mijn dokter niet weet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voorlopig (komende jaren) denk ik wel.
Dat... houden zoquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan ben ik maar wat blij dat ik de naam van mijn dokter niet weet.
Uh, schatje, ik draai zonder te streamenquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
I want to be a hipster kan je er zo doorheen mixen.
Ik ga slapenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, schatje, ik draai zonder te streamen
Hoop weer eens overdag naar je te kunnen luisteren ook. Mis je muziek al veel te lang.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Moet vroeg op, ga het niet laat maken.
In de zomer ga ik vaste Dub Reggae show maken op de zaterdagmiddag wanneer de zon schijnt,quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop weer eens overdag naar je te kunnen luisteren ook. Mis je muziek al veel te lang.
Dan ben ik regelmatig van de partij.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de zomer ga ik vaste Dub Reggae show maken op de zaterdagmiddag wanneer de zon schijnt,
quote:
Daar ligt toch mijn roots.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ben ik regelmatig van de partij.
Doe maar wat nu.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nee hoor, ik luister even happy hardcoare
Doe mijn best nu.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eggs is dan ook onze GOA koning.
En die Dolly Dot ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeg ik nog voor mijn verjaardag ooit. Nooit gekregen.
Heb mijn eigenste Dotje al bijna een jaar!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die Dolly Dot ook nog steeds niet
Tsja mijn muts is inmiddels ook al 55 en wil d'r niet kwijt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die Dolly Dot ook nog steeds niet
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb mijn eigenste Dotje al bijna een jaar!
quote:
Lucky na een jaar alquote:
In 1e instantie wel ja.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij ben je op de stem gevallen.
Het gaat ook niemand iets aan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Die van mij blijft geheim, draai sets en ben geen radio DJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |