Geen idee? Ik ben niet blauw.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb geen idee? Zorgen die blauwe niet beetje voor elkaar?
Ok, dan zal het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:21 schreef Fogel het volgende:
Ik zie het blauwe ei nog met enige regelmaat achter de schermen.
Fogels en eieren hebben nu eenmaal een bepaalde aantrekkingskracht....quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:21 schreef Fogel het volgende:
Ik zie het blauwe ei nog met enige regelmaat achter de schermen.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:24 schreef Fogel het volgende:
Nu klapt het er hier ook af en toe uit.
En ik ga er zelf ook uitklappen, truste
Thanks Lucky
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:24 schreef Fogel het volgende:
Nu klapt het er hier ook af en toe uit.
En ik ga er zelf ook uitklappen, truste
Thanks Lucky
Nee, maar ik hoop Fool On The Hillquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En je kan vast wel raden wat mijn verzoekje is
Nah, Fools Ouverturequote:Op zaterdag 1 april 2017 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop Fool On The Hill
Linux, Mixxx, DJ-controller combi werkt probleemloos?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik snap dat niet, heb zelden problemen.
Ik ook niet. Ik heb 60 uitzendingen achter de rug, heb slechts één keer een korte onderbreking gehad en één keer dat Mixxx wat raar deed (maar ik kon de show wel afmaken).quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik snap dat niet, heb zelden problemen.
Windhoos en de oude 2 deck versie, met de draaitafels aan de gang wordt stuk lastiger denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Linux, Mixxx, DJ-controller combi werkt probleemloos?
Mixxx raakt hier steeds de instellingen kwijt
quote:Programma van vandaag
00:15 - 01:00 DJ L2B Happy Hour
18:00 - 20:00 DJ11 - Music For Fools
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Het vreet wel geheugen wanneer je veel nummers in de playlist hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb 60 uitzendingen achter de rug, heb slechts één keer een korte onderbreking gehad en één keer dat Mixxx wat raar deed (maar ik kon de show wel afmaken).
Denk ook dat Mixxx vooral problemen heeft door/met de DJ controller. Maar ik heb gewoon nog niet de tijd/zijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Windhoos en de oude 2 deck versie, met de draaitafels aan de gang wordt stuk lastiger denk ik.
Maar Lucky welquote:
Zo onbekend is Lee Perry toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is wel leuk altijd die bekende nummers maar ik ben meer van het onbekende .
Voor het gemiddelde volk wel hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo onbekend is Lee Perry toch ook weer niet?
Jij moet gewoon doorgaan, vol gas.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Muis met haar korte pittige kapsel in de Smart cabrio naast Lucky over de Drentse weggetjes scheuren
Ow wacht.... ik heb geen kort pittig kapsel
Tot ik volledig gereviseerd ben ben ik al blij dat ik op 1/4 vermogen loopquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jij moet gewoon doorgaan, vol gas.
Ach mijn motor begint soms ook wat te haperen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot ik volledig gereviseerd ben ben ik al blij dat ik op 1/4 vermogen loop
Krakende k(n)arren worden het oudstquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ach mijn motor begint soms ook wat te haperen.
Volgens mijn genen zit dat wel goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krakende k(n)arren worden het oudst
Houden zoquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mijn genen zit dat wel goed.
Als mijn genen tegen ziten dan is die kans groterquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En jij er ook weer gewoon bovenop komen.
Dat snap ik niet helemaal maar ben ook maar simpele.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als mijn genen tegen ziten dan is die kans groter
als er sprake is van een (zeldzame) genetische afwijking dan is een behandeling mogelijk waarmee ik nog jaren kan leven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal maar ben ook maar simpele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |