Kijk dan is het eenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Jouw muziek deed haar in slaap sukkelen?
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapenquote:
ja zo iemand is ze..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapen
* OscarMopperkont heeft een hekel aan dat soort mensen.... Oscar kan dat namelijk niet
mevrouw Piet moet hier een medaille voor krijgenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
mevrouw Piet moet hier een medaille voor krijgen
Jammer dat je een hekel aan me hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapen
* OscarMopperkont heeft een hekel aan dat soort mensen.... Oscar kan dat namelijk niet
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zo iemand is ze..
en ik herken je gevoelens wat dat betreft, maar ja.. ik hou toch van haar.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?
RIP aan de nabestaandenquote:
Ze weet al vanaf begin welke muziek ik draai.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ook een moeilijke slaper, Diaan echt totaal niet. Soms wel frustrerend als ik niet kan slapen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?
En dan zó draaien. Ik vind het knap.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]nee hoor... we hadden best een pittige dag.. schuur opruimen, bank ophalen, naar de stort, heg, klimop snoeien...
Dat is andersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
(of ze zijn gewoon heel erg ziek)
ik vind het te leuk om te doen, daar krijg ik energie vanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan zó draaien. Ik vind het knap.
Hoef niet vroeg op dat scheelt een boel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook een moeilijke slaper, Diaan echt totaal niet. Soms wel frustrerend als ik niet kan slapen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |