Had je interessequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
Jammer dat hij niet meer stimuleerbaar is.
Over drie weken gaat ie met z'n jobcoach bij een bedrijfje kijken. Is beetje hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
Jammer dat hij niet meer stimuleerbaar is. Ik had gehoopt ooit een vlog te zien met de wekker op 7.00 uur en dan een vrolijke Braad die roept, 'goedemorgen, ik heb er zin in vandaag, even douchen en ontbijten en dan ga ik op pad. Vandaag heb ik twee sollicitaties dus ik ben echt benieuwd en ik heb er echt zin in. Dan zien we Braad de straat uitscheuren, de sollicitaties afwerken, even de markt over voor lekkere groenten en vlees. Naar huis en daar een heerlijke gezonde maaltijd klaarmaken en na het eten met een bak koffie ons vertelt hoe leuk die sollicitaties waren en dat hij er een heel posittief gevoel over heeft.
Dat is eigenlijk ook het enige wat ik van die man ziequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet toch elke keer weer lachen als ik hallo ik ben ad looij en ik kom uit Zevenbergen hoor
Life in the fast lane!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:48 schreef BalotelliFan het volgende:
Waarom eindigt elke stream met braddie die boos met kanker scheldend weggaat?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:48 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik zal het doorgeven.quote:
Hij weet dat iedereen gelijk heeft maar.....hij wil liever Ad L zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:48 schreef BalotelliFan het volgende:
Wow, braddies haar was kankerkort in die video!quote:
Woont die in Schellinkhout?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:56 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het idee dat de automeet binnenkort bij mapima voor de deur is
Nee, maar de locatie stond nog niet vastquote:
Mogen wij dan de zware jongens uithangen?!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:56 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het idee dat de automeet binnenkort bij mapima voor de deur is
Jij volgt Braddie zeker pas sinds kort?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
Jammer dat hij niet meer stimuleerbaar is. Ik had gehoopt ooit een vlog te zien met de wekker op 7.00 uur en dan een vrolijke Braad die roept, 'goedemorgen, ik heb er zin in vandaag, even douchen en ontbijten en dan ga ik op pad. Vandaag heb ik twee sollicitaties dus ik ben echt benieuwd en ik heb er echt zin in. Dan zien we Braad de straat uitscheuren, de sollicitaties afwerken, even de markt over voor lekkere groenten en vlees. Naar huis en daar een heerlijke gezonde maaltijd klaarmaken en na het eten met een bak koffie ons vertelt hoe leuk die sollicitaties waren en dat hij er een heel posittief gevoel over heeft.
We've all been therequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Jij volgt Braddie zeker pas sinds kort?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |