Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.
heeft heel wat sessies gekostquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
om ook nog een beetje actualiteit te behandelen even een liedje mbt de brexit
Posjet in Tilburg was helemaal compleet met kotsende Sid.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
Sex Pistols waren ooit op Lowlands, dat was verbijsterd slecht
op de plaat is het betere muziek, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Posjet in Tilburg was helemaal compleet met kotsende Sid.
Stond niet vooraan gelulkkig.
Dat is bij vele bandjes zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
op de plaat is het betere muziek, zoveel is duidelijk
bij mijn favoriete bands nietquote:
Voor mij geldt dat bij R.E.M., Radiohead, Arcade Fire, Weezer, Fleet Foxes, enz...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Manfred Mann's Earth band was wel goed.
te jong om het meegemaakt te hebben, dus krampachtig pogen een deel van die idealen te behoudenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat ben je onderweg ooit ergens blijven hangen.
mooie tuin is hetquote:
Spychidelische rock uit die jaren zijn nu veel gezochte collecters items.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
te jong om het meegemaakt te hebben, dus krampachtig pogen een deel van die idealen te behouden
en terecht.. zo maken ze ze niet meer helaas.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Spychidelische rock uit die jaren zijn nu veel gezochte collecters items.
komt ook door het gebrek aan liedjes over tuin(en)quote:
Ahhhh!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt ook door het gebrek aan liedjes over tuin(en)
daarom zit de tuin soms ook in de bandnaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |