bedoel je deze of de vorige...quote:
Ja ik heb het idee dat mensen in het begin wel enthousiast zijn, maar na verloop van tijd toch niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we hebben al een robot gehad. Was leuk voor erbij maar kon niet de stofzuiger vervangen.
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat mensen in het begin wel enthousiast zijn, maar na verloop van tijd toch niet meer.
Mijn broer heeft er ook eentje, maar gebruikt hem nooit meer ondanks dat hij een heel makkelijke tegelvloer heeft.
Ahhh balen!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.
die van ons heeft een naamquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.
hey.. je hebt het juiste kanaal gevonden?quote:
zo blont als ik mijzelf doe voorkomen, het is weer geluktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey.. je hebt het juiste kanaal gevonden?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
zo blont als ik mijzelf doe voorkomen, het is weer gelukt
misschien voor later erbij, voor nu hebben we een nieuwe goede stofzuiger nodig. Die van ons is oud en aan het einde van zijn kunnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog elke dag blij met onze goedkope robot. Tuurlijk heb je ook nog een gewone stofzuiger erbij nodig, maar de grote vlakken doet alleen de robot elke paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |