Ja zoiets bedoel ik, thanks!quote:Op zondag 18 juni 2017 19:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals Forrest Gump dat af en toe doet?
Of meer Edward Norton in Fight Club?
En heeft Vantage Point narrators?
Ik heb ook wel eens een aflevering van een serie gezien met een dergelijk format. Volgens mij The X Files.
Ik zie een patroon ontstaan, dit gebeurt iedere keer als Burnett de vraagsteller isquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien antwoorden die gegeven zijn checken en eventueel een hint geven?
soort van illuminatiquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie een patroon ontstaan, dit gebeurt iedere keer als Burnett de vraagsteller is
Ik wil zien!!!quote:
Thanks, kwam er niet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
FOK! Movie Trivia
TV / [FOK! Movie Trivia] Juni 2017-Deel 61
En er komt zo een leuke nieuwe vraag, doe je ook mee?quote:
4:44? Nog niet, ik zag em al wel als .flac staan maar ik wacht op de .mp3 versie. Ik ben te lui om te converten...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
JayHovah, heb je je nieuwe album al gehoord????
Ik kon het mij niet voorstellen, dus heb voor de zekerheid even gekeken. Maar the black album heeft 14 nummers (ook niet echt heel veel maar toch)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:57 schreef JayHovah het volgende:
The Black Album heeft toch ook maar 10 nummers? Ik heb liever 10 hoge kwaliteitsnummers dan een paar toppers en een hoop opvulling ertussen...
10? Op mijn exemplaar staan er 8...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:57 schreef JayHovah het volgende:
The Black Album heeft toch ook maar 10 nummers? Ik heb liever 10 hoge kwaliteitsnummers dan een paar toppers en een hoop opvulling ertussen...
Side Aquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Het worden er steeds minder. Toch maar es op zoek gaan naar een exemplaar jullie 2
Nice nice, maar verkeerde artiestquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Side A
"Le Grind" – 6:44
"Cindy C." – 6:15
"Dead on It" – 4:37
"When 2 R in Love" – 3:59 †
Side B
"Bob George" – 5:36
"Superfunkycalifragisexy" – 5:55
"2 Nigs United 4 West Compton" – 7:01
"Rockhard in a Funky Place" – 4:31
| Forum Opties | |