abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169911344
Nieuwe OP.
pi_169911358
Of zoiets. Godnondeju.
pi_169911411
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar dan worden de gewenste huizen toch ook weer duurder? Sowieso was het maar één blok, waarvan de huizen alleen nu zo goedkoop waren (of nou ja, twee ton is nu toch ineens weer heel erg onbereikbaar duur) omdat ze van huur naar koop gingen en achterstallig waren in onderhoud. Steeds op de dag dat ze op Funda kwamen waren ze al verkocht, dus iedereen had het ook in de peiling.

Nou ja, ik moet het echt loslaten, anders word ik er ongelukkig van.
Ja, zo is het ook.

Wij keken afgelopen jaar naar een kavel om te bouwen, hadden min of meer gerekend op 30k restschuld. Die blijkt hoger, de kavel en bouwen zou als het tegenzat 4 ton gaan kosten, maar het kon ook meevallen en 325 kosten... ja das nogal een verschil.

Misschien verkeerde gok, want zodra die huizen er staan zijn ze meteen meer waard, maar het risico dat het tegen de 4 ton gaat kosten was me te groot. Dan werk ik echt alleen voor een stapel bakstenen en dat lijkt me niet de bedoeling. Dan hoeft er 1 zn baan te verliezen en dan hangen we.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169911475
Ik ga ook eerst maar eens echt bedenken wat ik nu wil. Wil ik hier blijven wonen, of wil ik een stukje terug naar beneden. Wil ik perse vrijstaand? Wil ik dan zelf bouwen of flink verbouwen of moet het kant en klaar zijn?

Enz enz
pi_169911531
Je vindt vast je weg wel daarin. Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt en krijg je ook veel voor elkaar.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:21:40 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169911535
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en voor mij en C-tje zou over 3 of 5 jaar ook prima zijn. maar voor S en R zou het meer dan fantastisch zijn geweest als het nu had gekund. Ivm zelf fietsen naar school en veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt.

Het voelt een beetje uitzichtsloos, eerlijk gezegd. Maar het zit niet in mijn aard om me daar echt bij neer te leggen.
En de optie van je ouders die garant willen staan? Of is de restschuld daar te groot voor?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169911624
Zonder restschuld hadden ze voor 30.000 garant willen staan en dat zou dan mijn mogelijke 170.000 (in het beste geval, zonder restschuld, met spaardeel als extra) kunnen aanvullen tot 200.000. Maar er is dus een hele hoge restschuld, laat staan een spaardeel dat extra inzetbaar is.

Ik zou zonder spaardeel nog maar recht hebben op 157.000, haal daar die 40.000 vanaf, dus nog 117.000. Daarmee kom ik helaas niet ver. Ook niet met wat hulp van mijn ouders.
pi_169911639
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je vindt vast je weg wel daarin. Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt en krijg je ook veel voor elkaar.
Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.
En andere dingen weer niet, ik heb inderdaad wel een duidelijk doel waar ik qua carriere heen wil en daar werk ik ook hard voor om dat voor elkaar te krijgen.
In mijn priveleven ben ik ook totaal anders dan op mn werk. Zakelijk kan ik vertrouwen op mn ervaring en kennis, bv als moeder heb ik vaak het gevoel dat ik maar wat aankloot en ik enorm faal. :D
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:26:55 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169911673
Ik lees net een heel stuk bij Groofsken. Wat ontzettend balen. :(

En Ticootje, jullie misschien ook weer verhuisplannen?
in de haak.
pi_169911687
Tsja. Ik kan me er maar moeilijk bij neerleggen. Er zijn toch grenzen aan wat ik in mijn eentje kan bereiken blijkbaar :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:29:08 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169911733
En iets huren? Is dat nog een optie?
in de haak.
pi_169911737
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.
En andere dingen weer niet, ik heb inderdaad wel een duidelijk doel waar ik qua carriere heen wil en daar werk ik ook hard voor om dat voor elkaar te krijgen.
In mijn priveleven ben ik ook totaal anders dan op mn werk. Zakelijk kan ik vertrouwen op mn ervaring en kennis, bv als moeder heb ik vaak het gevoel dat ik maar wat aankloot en ik enorm faal. :D
Waarschijnlijk voor velen herkenbaar. :*
pi_169911754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:29 schreef trui het volgende:
En iets huren? Is dat nog een optie?
En dan met een restschuld zitten van 40.000? Dat krijg ik nooit afgelost.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:31:09 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169911795
Oh sorry, ik heb niet goed genoeg gelezen, dacht dat je met wat je hiervoor kreeg een heel eind kwam. :(
in de haak.
pi_169911817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:26 schreef trui het volgende:
Ik lees net een heel stuk bij Groofsken. Wat ontzettend balen. :(

En Ticootje, jullie misschien ook weer verhuisplannen?
Nee, lange termijn plannen.

We komen een kamer te kort. Niet nu meteen, maar het zou handiger zijn met een kamer meer. Dan kunnen we 20/25k tegenaan gooien om een dakopbouw te plaatsen, maar als je dan toch bezig bent is het ook wel wenselijk als er nog een badkamer was.
Dan kunnen we denk ik beter zoeken naar een huis wat dit al heeft dan dat ik veel geld in een huis pomp waar ik eigenlijk liever niet voor altijd blijf wonen.
pi_169911865
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

En dan met een restschuld zitten van 40.000? Dat krijg ik nooit afgelost.
Als je niet verkoopt heb je ook geen restschuld. Zo denk ik er maar voorlopig over.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:33:48 #17
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169911883
Ja, begrijpelijk. Maar dan komt dat verkoop gedoe weer om de hoek kijken. Ik kan me voorstellen dat je daar ook niet echt naar uit kijkt.
in de haak.
pi_169911935
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:33 schreef trui het volgende:
Ja, begrijpelijk. Maar dan komt dat verkoop gedoe weer om de hoek kijken. Ik kan me voorstellen dat je daar ook niet echt naar uit kijkt.
Nou het zou ook fijn zijn om de laatste financiele stukjes van de scheidingen geregeld te hebben. Ja das allemaal nog best wat regelen, maar het praat allemaal makkelijker als je niet 30k p.p op tafel hoeft te leggen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:38:27 #19
37150 livelink
pi_169912010
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben. We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.

En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook :(
pi_169912099
Oh. Vrijdag moet ik een echo laten maken van een klier in mn hals :(

Ik vind dat stom, straks ga ik kapot.
pi_169912150
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben. We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.

En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook :(
Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter. :*
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:43:44 #22
37150 livelink
pi_169912151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Vrijdag moet ik een echo laten maken van een klier in mn hals :(

Ik vind dat stom, straks ga ik kapot.
Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:45:05 #23
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169912202
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben.
ik ook. Voordeel is dat ik de enige ben die mijn werk doet in onze organisatie. ;) Tegelijk een nadeel, want er ligt wat teveel op mijn bord.

quote:
We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.

Bah wat rot. :{ Hopelijk kun je dat gevoel toch echt bijtrekken want ik geloof er niks van dat jij zoveel minder waard bent. XX
in de haak.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:45:10 #24
37150 livelink
pi_169912205
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter. :*
Dank, maar ik doe het mezelf aan. Dus dan verdien ik het waarschijnlijk ook.
pi_169912226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?
Nee. Mn dokter, die btw echt goddelijk lekker is, zei ook al dat het een grotere kans is dat het gewoon een soort griepje is wat ik niet gemerkt heb ofzo. Maar ja. Als ik gewoon uitga van het ergste kan het alleen maar meevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')