Ja, zo is het ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar dan worden de gewenste huizen toch ook weer duurder? Sowieso was het maar één blok, waarvan de huizen alleen nu zo goedkoop waren (of nou ja, twee ton is nu toch ineens weer heel erg onbereikbaar duur) omdat ze van huur naar koop gingen en achterstallig waren in onderhoud. Steeds op de dag dat ze op Funda kwamen waren ze al verkocht, dus iedereen had het ook in de peiling.
Nou ja, ik moet het echt loslaten, anders word ik er ongelukkig van.
En de optie van je ouders die garant willen staan? Of is de restschuld daar te groot voor?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en voor mij en C-tje zou over 3 of 5 jaar ook prima zijn. maar voor S en R zou het meer dan fantastisch zijn geweest als het nu had gekund. Ivm zelf fietsen naar school en veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt.
Het voelt een beetje uitzichtsloos, eerlijk gezegd. Maar het zit niet in mijn aard om me daar echt bij neer te leggen.
Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je vindt vast je weg wel daarin. Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt en krijg je ook veel voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk voor velen herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.
En andere dingen weer niet, ik heb inderdaad wel een duidelijk doel waar ik qua carriere heen wil en daar werk ik ook hard voor om dat voor elkaar te krijgen.
In mijn priveleven ben ik ook totaal anders dan op mn werk. Zakelijk kan ik vertrouwen op mn ervaring en kennis, bv als moeder heb ik vaak het gevoel dat ik maar wat aankloot en ik enorm faal.
Nee, lange termijn plannen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:26 schreef trui het volgende:
Ik lees net een heel stuk bij Groofsken. Wat ontzettend balen.![]()
En Ticootje, jullie misschien ook weer verhuisplannen?
Als je niet verkoopt heb je ook geen restschuld. Zo denk ik er maar voorlopig over.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En dan met een restschuld zitten van 40.000? Dat krijg ik nooit afgelost.
Nou het zou ook fijn zijn om de laatste financiele stukjes van de scheidingen geregeld te hebben. Ja das allemaal nog best wat regelen, maar het praat allemaal makkelijker als je niet 30k p.p op tafel hoeft te leggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:33 schreef trui het volgende:
Ja, begrijpelijk. Maar dan komt dat verkoop gedoe weer om de hoek kijken. Ik kan me voorstellen dat je daar ook niet echt naar uit kijkt.
Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben. We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.
En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook
Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Vrijdag moet ik een echo laten maken van een klier in mn hals
Ik vind dat stom, straks ga ik kapot.
ik ook. Voordeel is dat ik de enige ben die mijn werk doet in onze organisatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben.
Bah wat rot.quote:We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.
En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook
Dank, maar ik doe het mezelf aan. Dus dan verdien ik het waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter.
Nee. Mn dokter, die btw echt goddelijk lekker is, zei ook al dat het een grotere kans is dat het gewoon een soort griepje is wat ik niet gemerkt heb ofzo. Maar ja. Als ik gewoon uitga van het ergste kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |