abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2017 @ 15:09:12 #101
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170331319
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:13 schreef Bananenpap het volgende:
Hmm, wel slecht te verkrijgen. Waar zal ik het kopen?
Mocht apeldoorn, katwijk, uden, heerenveen in de buurt zijn: gamemania. Het zijn overigens overal limited edition steel cases en die geven recht op een aantal gratis DLC.

Intertoys heeft de website niet op orde: leverdatum onbekend voor P5.

Mediamarkt heeft hem ook.

De normale komt op 28.4 uit dus daar zou je ook op kunnen wachten. Is net zo duur :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_170404625
Inmiddels aangeschaft en dik aan het genieten.

Ik vind sommige vijanden wel irritant overpowered en de safe rooms een beetje karig. Zit nu al anderhalf uur steeds hetzelfde stuk te doen omdat je te weinig kan saven in zo'n palace.
  zaterdag 22 april 2017 @ 18:09:11 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170407949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 15:31 schreef Bananenpap het volgende:
Inmiddels aangeschaft en dik aan het genieten.

Ik vind sommige vijanden wel irritant overpowered en de safe rooms een beetje karig. Zit nu al anderhalf uur steeds hetzelfde stuk te doen omdat je te weinig kan saven in zo'n palace.
Maar je kan altijd terug naar een save room om je progress op te slaan! Ik neem aan dat je in de eerste palace zit?

Ik adviseer wel als het je 1e persona is om het op normal te zetten of misschien zelfs easy.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 22 april 2017 @ 18:15:24 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170408070
Ik doe het altijd als volgt:

0. Saven bij save spot.
1. gebruik een SP aanval op elke vijand. Weak? Noteren en vanaf dan alleen maar X en HP attacks.
2. volgende save spot? Laad save. en dan vijanden vangen met aanval waar ze zwak voor zijn. SP zoveel mogelijk gebruiken voor alleen maar het vangen van persona. Bij max persona: terugn naar begin en fusen. Voor de rest alleen HP en X attack en heal items. SP items ben ik aan het verzamelen en gebruik ik niet.

- Indien ik de volgende save spot haal beslis ik of het goed genoeg was save ik of doe ik alsnog nog een reload en doe ik het nog een keer.

En bij bazen opletten op acties (guard indien gevraagd). Bazen in eerste kasteel zijn eenvoudig.

2de kasteel: die eerste treasure demon is dat gevecht te winnen? Of is die puur voor de tutorial?

[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 23-04-2017 11:00:51 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 22 april 2017 @ 20:18:41 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170411009
Betreffende mijn vraag: ja dus. Flinke bak met geld. En fusie materiaal :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_170411374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar je kan altijd terug naar een save room om je progress op te slaan! Ik neem aan dat je in de eerste palace zit?

Ik adviseer wel als het je 1e persona is om het op normal te zetten of misschien zelfs easy.
Inmiddels eerste palace klaar. :) Wat nieuwe wapens gekocht en het ging een stuk makkelijker.
pi_170419778
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:15 schreef wdn het volgende:

1. gebruik een SP aanval op elke vijand. Weak? Noteren en vanaf dan alleen maar X en HP attacks.
Dat hoef je toch niet te noteren? Met L1 (of was het nu L2) kun je de zwakheden (en sterke punten) van een specifieke mob toch gewoon zien als je die al eens eerder ontdekt had? Of begrijp ik je opmerking verkeerd?
  zondag 23 april 2017 @ 10:59:45 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170421479
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 08:37 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Dat hoef je toch niet te noteren? Met L1 (of was het nu L2) kun je de zwakheden (en sterke punten) van een specifieke mob toch gewoon zien als je die al eens eerder ontdekt had? Of begrijp ik je opmerking verkeerd?
Ja. Na een reload is die info weg ;-)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 23 april 2017 @ 11:49:11 #109
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170422313
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 10:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja. Na een reload is die info weg ;-)
Nope, alleen als je die persona's niet hebt gevangen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170426461
Krijg je op een gegeven moment wat meer vrijheid? Ik vind dat er wel heel veel dagen voorbij gaan waar je verplicht moet gaan slapen en niet aan jezelf kunt werken.
pi_170426625
Nee, er zijn dagen/weken bij waarin je geen vrijheid hebt. Soms gaat er gewoon tijd verloren aan verhaallijn. Het is daarom ook belangrijk dat je zoveel mogelijk uit je beschikbare tijd haalt. Ik weet niet waar je in het spel zit, dus ik geef liever even geen voorbeelden ivm spoilers.
  zondag 23 april 2017 @ 15:25:11 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170428319
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
Krijg je op een gegeven moment wat meer vrijheid? Ik vind dat er wel heel veel dagen voorbij gaan waar je verplicht moet gaan slapen en niet aan jezelf kunt werken.
Nee. Zorg dat je altijd een ongelezen boek hebt.
En zorg voor 3 lockpicks. Kans op meer, in het begin, is vrij klein.

Mocht je niet voor een 100% eerste run gaan focus op stats. Die gaan mee naar NG+. En de confidants max krijgen is simpel in NG+ (als je dus de stats hebt).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 23 april 2017 @ 15:40:04 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170428843
Bananenpap, dat is op veel momenten wel het geval, dat je meer vrijheid krijgt.

Wat ik altijd deed, ik ga de palace in en doe zoveel mogelijk binnen 1 dag. Dan heb je daarna enorm veel vrije tijd.

Ook de Temperence Soul Link levert veel vrije tijd op.

Uiteindelijk mis je wel dagen ivm het verhaal, maar niemand krijgt deze dagen :).

Vooral in het begin mag je savonds niet naarbuiten maar dat is ook maar eventjes.

Vergeet niet, het is een game van 100 uur dus je krijgt nog veel vrije tijd.

Ik zit nu op 105 uur en denk dat ik bijna bij de allerlaatste baas ben
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 23 april 2017 @ 20:01:55 #114
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170436676
Netjes mmarsu :)

Ik heb kasteel 2 gedaan vandaag (tot aan het versturen van de kaart). Level 24 nu. En 130k binnengeharkt tot ik echt geen drup SP meer had :D Vanavond maak ik dit nog even af denk ik en dan op naar Juni.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_170448817
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:36 schreef Morri2 het volgende:
Nee, er zijn dagen/weken bij waarin je geen vrijheid hebt. Soms gaat er gewoon tijd verloren aan verhaallijn. Het is daarom ook belangrijk dat je zoveel mogelijk uit je beschikbare tijd haalt. Ik weet niet waar je in het spel zit, dus ik geef liever even geen voorbeelden ivm spoilers.
Ik heb net te horen gekregen dat ik 18 dagen heb voor de tweede palace.
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee. Zorg dat je altijd een ongelezen boek hebt.
En zorg voor 3 lockpicks. Kans op meer, in het begin, is vrij klein.

Mocht je niet voor een 100% eerste run gaan focus op stats. Die gaan mee naar NG+. En de confidants max krijgen is simpel in NG+ (als je dus de stats hebt).
Dat is dus een beetje het punt. Telkens wanneer ik lockpicks wil maken of wil gaan trainen in mijn kamer zegt Mona dat ik moet gaan slapen. :') Nu zit ik dus in het tweede palace zonder lockpicks.

quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Bananenpap, dat is op veel momenten wel het geval, dat je meer vrijheid krijgt.

Wat ik altijd deed, ik ga de palace in en doe zoveel mogelijk binnen 1 dag. Dan heb je daarna enorm veel vrije tijd.

Ook de Temperence Soul Link levert veel vrije tijd op.

Uiteindelijk mis je wel dagen ivm het verhaal, maar niemand krijgt deze dagen :).

Vooral in het begin mag je savonds niet naarbuiten maar dat is ook maar eventjes.

Vergeet niet, het is een game van 100 uur dus je krijgt nog veel vrije tijd.

Ik zit nu op 105 uur en denk dat ik bijna bij de allerlaatste baas ben
Wat is de temperence soul link?
pi_170449364
Het bovenstaande klopt. Soms krijg je ineens veel tijd. Zorg dat je bijvoorbeeld zo lang mogelijk in een Palace/dungeon blijft hangen om er maximale XP en geld uit te halen. Op een gegeven moment mag je ook 's avonds weg of iets doen. En er zijn Confidants die je tijd besparen met bepaalde dingen, als je die Confidants levelt. Er is zelfs een Confidant die je Confidants helpt levelen :D

De Temperance Soul Link is een beetje een spoiler. Niet klikken als je geen spoilers wil:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 april 2017 @ 11:38:19 #117
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170450268
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:11 schreef Bananenpap het volgende:
Dat is dus een beetje het punt. Telkens wanneer ik lockpicks wil maken of wil gaan trainen in mijn kamer zegt Mona dat ik moet gaan slapen. :') Nu zit ik dus in het tweede palace zonder lockpicks.
Dan heb je iets fout gedaan ( sorry :D Ik weet het ... dat is erg laat om nu te horen. Ik ben bewust na kasteel 1 opnieuw begonnen speciaal voor dingen als dit ;-)). Ik had 2 lockpicks voor kasteel 1. Er waren helaas 3 gesloten kisten dus 1 gemist.

Maar bij kasteel 2 had ik 5 lockpicks klaar (2 sessies). Ergens heb je een stat verkeerd (confidence was het dacht ik. Die staat nu zo hoog dat ik 3x lockpicks mag maken).

Vergeet de kamerplant niet te voeden eens in de zoveel tijd :+

Heel belangrijk: ga geen kasteel uit zonder aan het einde te komen en je gevraagd wordt het kasteel te verlaten. Doe je dat niet kost je dat stats en kun je nooit een 100% run doen. En zelfs dan is het knap lastig om te doen.

Mijn advies: speel de game uit. Zorg dat je je stats upgrade zoveel als kan. Pak confidants als je die een "up" hebben bij het icoontje. En als je een platinum wilt speel je P5 een 2de keer :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 24 april 2017 @ 13:56:48 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170453459
Een 100% run boeit voor geen ene meter, niemand kan hem in 1x uitspelen want je moet altijd ng+ erbij doen.

Je moet deze game niet met een guide willen spelen ( de 1e x ), haalt het leuke eruit imo.

Lockpicks boeien ook niet zoveel, al zit er soms wel echt goede gear in. De stat die je nodig hebt om ze te maken is proficiency, en je wordt er steeds beter in en dan kan je meer shit maken.

Confidants zijn zeg maar je vrienden en mensen die je ontmoet die een invloed hebben dmv bepaalde skills die ze je kunnen geven naarmate je meer tijd met hen besteed.

Ik heb hem gister uitgespeeld met 109 uur op de teller. Man man man, wat een topgame maar ik denk dat ik hem even een tijdje niet ga spelen( een jaar ofzo ) en dan een ng+ run start ^_^


Een paar handige tips:

-Elke zondag in de Underground Walkway in shibuya kan je een drankje voor 5000„ halen welke random stats verbeterd zonder dat de tijd verder gaat.

-Je kamerplant om de zoveel tijd eten geven, gratis boost voor je kindness stat

-Wordt zsm zo goed mogelijke vrienden met Tae Takemi, de punk rock doctor. Bij haar kan je namelijk SP Regen accesoires kopen waarmee je in dungeons Sp krijgt elke turn in een gevecht. Op Confidant rank 7( d8 ik ) worden de kosten van deze items 50% lager.

-Blijf Persona's fusen en sla ze op in de Compendium. Dit heeft gewoon enorm veel voordelen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 24 april 2017 @ 14:30:48 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170454281
Hele goede tips :)

Betreffende de laatste: fuse ook zo snel mogelijk de persona die gevraagd worden. Dat scheelt ook een hoop.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_170454626
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Een 100% run boeit voor geen ene meter, niemand kan hem in 1x uitspelen want je moet altijd ng+ erbij doen.

Je moet deze game niet met een guide willen spelen ( de 1e x ), haalt het leuke eruit imo.

Lockpicks boeien ook niet zoveel, al zit er soms wel echt goede gear in. De stat die je nodig hebt om ze te maken is proficiency, en je wordt er steeds beter in en dan kan je meer shit maken.

Confidants zijn zeg maar je vrienden en mensen die je ontmoet die een invloed hebben dmv bepaalde skills die ze je kunnen geven naarmate je meer tijd met hen besteed.

Ik heb hem gister uitgespeeld met 109 uur op de teller. Man man man, wat een topgame maar ik denk dat ik hem even een tijdje niet ga spelen( een jaar ofzo ) en dan een ng+ run start ^_^

Een paar handige tips:

-Elke zondag in de Underground Walkway in shibuya kan je een drankje voor 5000„ halen welke random stats verbeterd zonder dat de tijd verder gaat.

-Je kamerplant om de zoveel tijd eten geven, gratis boost voor je kindness stat

-Wordt zsm zo goed mogelijke vrienden met Tae Takemi, de punk rock doctor. Bij haar kan je namelijk SP Regen accesoires kopen waarmee je in dungeons Sp krijgt elke turn in een gevecht. Op Confidant rank 7( d8 ik ) worden de kosten van deze items 50% lager.

-Blijf Persona's fusen en sla ze op in de Compendium. Dit heeft gewoon enorm veel voordelen.
De maid is ook een aanrader om snel te maxen. Je kan shit craften tijdens je lessen, ze kan koffie/curry voor je maken zodat het jou geen dagdeel kost en uiteindelijk kan je 's avonds nog weg als je naar een palace/momentos geweest bent.
pi_170456129
Ik wil meer van dit soort tips! O+
pi_170456203
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:38 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan heb je iets fout gedaan ( sorry :D Ik weet het ... dat is erg laat om nu te horen. Ik ben bewust na kasteel 1 opnieuw begonnen speciaal voor dingen als dit ;-)). Ik had 2 lockpicks voor kasteel 1. Er waren helaas 3 gesloten kisten dus 1 gemist.

Maar bij kasteel 2 had ik 5 lockpicks klaar (2 sessies). Ergens heb je een stat verkeerd (confidence was het dacht ik. Die staat nu zo hoog dat ik 3x lockpicks mag maken).

Vergeet de kamerplant niet te voeden eens in de zoveel tijd :+

Heel belangrijk: ga geen kasteel uit zonder aan het einde te komen en je gevraagd wordt het kasteel te verlaten. Doe je dat niet kost je dat stats en kun je nooit een 100% run doen. En zelfs dan is het knap lastig om te doen.

Mijn advies: speel de game uit. Zorg dat je je stats upgrade zoveel als kan. Pak confidants als je die een "up" hebben bij het icoontje. En als je een platinum wilt speel je P5 een 2de keer :)
Mjah, ik speel het spel gewoon uit en ik zie wel wat ik nog moet doen voor platinum. Niet zo zin om een game van 100 uur twee keer achter elkaar te spelen. NG+ zal bij mij ook pas eens over een jaartje zijn.

Hoelang doen jullie gemiddeld over een palace? Er werd hierboven gezegd dat het handig is om zo snel mogelijk een palace uit te spelen zodat je genoeg vrije tijd over hebt. Maar het is toch veel handiger om hierin te variėren?
  maandag 24 april 2017 @ 16:01:47 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170456369
Nee dat is totaal niet het geval, aangezien het je een middag en avond kost op een dag dat je een palace betreedt. Daarom kan je het beste proberen om op de 1e dag dat je een palace betreedt zover mogelijk te komen tot hoever je SP dit toelaat. Als je SP op is moet je eigenlijk de dungeon wel uit omdat je anders geen attacks meer uit kan voeren (logisch). Daarom zijn de SP regen accesoires van de Doctor in de Clinic zo enorm handig, hierdoor kan je veel langer in een palace blijven.

Op het moment dat je dan bij de treasure komt hoef je alleen nog maar de calling card te sturen. Let er wel op dat je team Confidants (vrienden) niet beschikbaar zijn als je de calling card nog moet versturen.

Dus als je dit direct de dag erop doet, kost het je +-3 dagen om 1 palace uit te spelen. Hierna heb je een zee van vrije tijd omdat de game je de andere dagen zelf laat invullen.

Snap je? :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170456537
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat is totaal niet het geval, aangezien het je een middag en avond kost op een dag dat je een palace betreedt. Daarom kan je het beste proberen om op de 1e dag dat je een palace betreedt zover mogelijk te komen tot hoever je SP dit toelaat. Als je SP op is moet je eigenlijk de dungeon wel uit omdat je anders geen attacks meer uit kan voeren (logisch). Daarom zijn de SP regen accesoires van de Doctor in de Clinic zo enorm handig, hierdoor kan je veel langer in een palace blijven.

Op het moment dat je dan bij de treasure komt hoef je alleen nog maar de calling card te sturen. Let er wel op dat je team Confidants (vrienden) niet beschikbaar zijn als je de calling card nog moet versturen.

Dus als je dit direct de dag erop doet, kost het je +-3 dagen om 1 palace uit te spelen. Hierna heb je een zee van vrije tijd omdat de game je de andere dagen zelf laat invullen.

Snap je? :)
Ja, maar mijn punt was dat als je bijvoorbeeld eerst een aantal dagen wacht om naar een palace te gaan en je deze tijd steekt in je stats, wapens kopen, skills, etc. een palace ook makkelijker wordt.
  maandag 24 april 2017 @ 16:14:39 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170456630
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoelang doen jullie gemiddeld over een palace? Er werd hierboven gezegd dat het handig is om zo snel mogelijk een palace uit te spelen zodat je genoeg vrije tijd over hebt. Maar het is toch veel handiger om hierin te variėren?
1 in-game dag per blok dat je kunt doen. En ik ga naar het einde en weiger dan weg te gaan tot al mijn SP op is (en veel saven zodat als je verliest het niet veel tijd kost).

Er is een sweet spot in de kalender waar je geen confidant kunt omhoog krijgt en er weinig stats te verdienen zijn. En dat dan voor elk blok dat je door een kasteel moet (dus 1 dag voor het doorlopen van het kasteel en het sturen van de kaart en 1 dag voor de baas).

Nog een tip: al eens gezegd maar de DLC bevat een item Soma, die levert 50k op en is erg handig voor een eerste upgrade van wapens (alhoewel er maar 2 zijn die de moeite waard zijn: de zweep met burn en de knuppel) en items.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat is totaal niet het geval, aangezien het je een middag en avond kost op een dag dat je een palace betreedt. Daarom kan je het beste proberen om op de 1e dag dat je een palace betreedt zover mogelijk te komen tot hoever je SP dit toelaat. Als je SP op is moet je eigenlijk de dungeon wel uit omdat je anders geen attacks meer uit kan voeren (logisch). Daarom zijn de SP regen accesoires van de Doctor in de Clinic zo enorm handig, hierdoor kan je veel langer in een palace blijven.

Op het moment dat je dan bij de treasure komt hoef je alleen nog maar de calling card te sturen. Let er wel op dat je team Confidants (vrienden) niet beschikbaar zijn als je de calling card nog moet versturen.

Dus als je dit direct de dag erop doet, kost het je +-3 dagen om 1 palace uit te spelen. Hierna heb je een zee van vrije tijd omdat de game je de andere dagen zelf laat invullen.

Snap je? :)
Ik doe AL mijn aanvallen met HP attacks en X.
SP gebruik ik voor als het echt moet (dus bazen en vangen van persona en helen).

Het eerste stuk tot aan de calling card is echt alleen maar X, X, X, X, X bij mij.
Pas als ik aan het einde ben van de eerste run ga ik persona ophalen en mergen

(Oh ja: de DLC heeft ook 4 oude persona van level 20, 26 ;) )

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, maar mijn punt was dat als je bijvoorbeeld eerst een aantal dagen wacht om naar een palace te gaan en je deze tijd steekt in je stats, wapens kopen, skills, etc. een palace ook makkelijker wordt.
Zou je denken maar nee dat maakt niet zo heel veel uit. Wat het wel doet is zorgen dat je minder stats krijgt:op een regenachtige maandag (en donderdag) hoor je gewoon naar een bathouse te gaan en niet in een kasteel te zijn. Andersom werkt dit ook: die dagen in de kalender die goed zijn voor kasteel bezoek kennen een laag aantal events die dag (en die dagen zijn er echt maar 1 (per deel van het kasteel dat je kunt doen) van)

Ik gebruik voor Ann nog steeds de burn whip. 1x meppen, burn op enemy en dan eerst de andere doden. Dan is die met burn al bijna dood. Plus wat ik ook die is wisselen: de 2 hard hitters probeer is altijd elk 1 vijand te geven zodat de "overkill" per vijand laag is. 100 dmg als de vijand 5hp heeft is zonde als er ook 1 is met 99 hp.

[ Bericht 24% gewijzigd door wdn op 24-04-2017 16:25:18 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')