Dat is zuur, toch altijd een speciale zondag in het jaarquote:
Samen met de zondag van Parijs - Roubaix. Die ik ook ga missenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Dat is zuur, toch altijd ene speciale zondag in het jaar
Hoewel Roubaix in de regen net wat hoger op de heroische ladder staat voor mij, is de sfeer van de Hoogmis wel superieur aan Roubaix.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Samen met de zondag van Parijs - Roubaix. Die ik ook ga missen
Ze zitten bij de top 2 klassiekers bij mij, dan is het extra zuur ze te moeten missenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Hoewel Roubaix in de regen net wat hoger op de heroische ladder staat voor mij, is de sfeer van de Hoogmis wel superieur aan Roubaix.
Omdat we hier in Nederland veel meekrijgen van alle aandacht in België voor Vlaanderen staat die wat betreft uitstraling bovenaan maar puur de wedstrijd vind ik P-R toch wel een heel stuk mooier.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Hoewel Roubaix in de regen net wat hoger op de heroische ladder staat voor mij, is de sfeer van de Hoogmis wel superieur aan Roubaix.
Helemaal eens, zou het mooi vinden als Phil ze erop legt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Sagan heeft me nog niet helemaal overtuigd dus neig ook naar Krek. Mooiste misschien als iemand anders met de zege gaat lopen.
Froome doet niet mee xD.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Sagan heeft me nog niet helemaal overtuigd dus neig ook naar Krek. Mooiste misschien als iemand anders met de zege gaat lopen.
hi ha hoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Froome doet niet mee xD.
Frontpage-humor.
De ronde met finish muur- kapelmuur en bosberg blijft mijn favoriet en dat kwam dicht in de buurt van PR qua spanningsbouw. Nu ietsje minder maar nog steeds een fantastische koersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat we hier in Nederland veel meekrijgen van alle aandacht in België voor Vlaanderen staat die wat betreft uitstraling bovenaan maar puur de wedstrijd vind ik P-R toch wel een heel stuk mooier.
Als RvV & P-R zijn ga je toch geen voetbal kijken?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:29 schreef Leonos het volgende:
Belachelijk dat ze dit tijdens Ajax - Feyenoord plannen.
Doe die ronde dan op zaterdag ofzo
Ben helaas verplicht, seizoenskaartquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als RvV & P-R zijn ga je toch geen voetbal kijken?
lijkt mij ook een no brainer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als RvV & P-R zijn ga je toch geen voetbal kijken?
Zeker niet als ze elke 5 km een half uur stil gaan staanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles aan de kant voor stel toerrijders
Gezien hun tempo zijn ze nog niet voor 10 uur vanavond binnen
Ze hebben ook verkeersbegeleiders erbij?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Busje achteraan, mecaniciens, politiebegeleiding enzquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ze hebben ook verkeersbegeleiders erbij?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |