Zelfde voor die thuiswedstrijdquote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV geen kampioen worden hoor, maar een mens mag hopen.
Je had gewoon niet in Rotterdam moeten verliezen.
Hoezo, eens met wat je zegt, behalve dat stukje trap afdonderen.quote:
kutzoetquote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dat is zo vroeg in het seizoen dat je daar niets over kunt zeggenquote:
Ik bedoel meer te zeggen dat PSV die makkelijk had kunnen winnenquote:Op zondag 2 april 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dat is zo vroeg in het seizoen dat je daar niets over kunt zeggen
Kans is klein, maar als Feyenoord verliest gaan die keihard choken de komende weken. En dan hebben PSV en Ajax nog alle kans.quote:Op zondag 2 april 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat PSV die makkelijk had kunnen winnen
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geledenquote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar maakte PSV echt geen aanspraak op. Feyenoord ook niet overigens.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is klein, maar als Feyenoord verliest gaan die keihard choken de komende weken. En dan hebben PSV en Ajax nog alle kans.
Feyenoord scoorde pas in de laatste 10 minuten ofzo.quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Kloptquote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Tegen Sparta en Heerenveen zag het er allemaal niet denderend uit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat wordt al 20 speelrondes geroepen, tot nu toe nog niet gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |