quote:Cool Edit Pro idd, geen CoolEdit 2000
Op woensdag 11 december 2002 09:13 schreef Tijn het volgende:
Een geluidbewerkingsprogramma zoals CoolEdit
quote:Met CoolEdit 2000 kan het ook hoor
Op woensdag 11 december 2002 09:14 schreef EggsTC het volgende:[..]
geen CoolEdit 2000
quote:Das wel waar, maar je hebt ook geen effecten met die 2000..
Op woensdag 11 december 2002 09:15 schreef Tijn het volgende:[..]
Met CoolEdit 2000 kan het ook hoor
Maar de pro heeft als voordeel dat 'ie meerdere sporen aankan, wat het iets makkelijker en beheersbaarder maakt.
offtopic
*naar jouw fotowboek kijkt *
/offtopic
quote:dan heb je een kut microfoon . .. dus koop eerst een andere mic . . anders heeft software ook geen nut. . .
Met geluidsrecorder gaat het niet want dan is het geluid slecht omdat dat ook door je microfoon komt,
quote:whoah.... da's een mooi exemplaar voor idols....
Op woensdag 11 december 2002 09:24 schreef MSXUser het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik eens wat zitten ouwehoeren met de stem van Sinaasappel, in onderstaand topic:
Zing met me mee!!!!!!
Directe link naar een korte MP3 (ze had geen zin om de rest in te zingen) --> hier dus
Was in totaal een klein half uurtje werk, omdat ik eerst ook nog alle samples moest filteren en de karaoke versie van het betreffende nummer moest vindenTotale werktijd in CoolEdit is hooguit 10 minuten geweest.
quote:Of hij zit misschien op de verkeerde aansluiting. De line-in moet je gebruiken als je een voorversterker hebt, anders de microfoon-ingang. Let op dat je de 20 dB boost uitzet, anders gaat 'ie ws kraken.
Op woensdag 11 december 2002 09:34 schreef Flierp het volgende:[..]
dan heb je een kut microfoon . .. dus koop eerst een andere mic . . anders heeft software ook geen nut. . .
quote:Lees het topic maar eens door en zie dat het gewoon onzin is... jeez, sommigen nemen ook alles serieus...
Op woensdag 11 december 2002 09:42 schreef clerk het volgende:
whoah.... da's een mooi exemplaar voor idols....
(jezus - wat slecht!)
quote:Ik denk eerder dat hij bedoelt dat hij de muziek die op dat moment speelt ook via de microfoon oppikt (geen multitrack in SoundRec32
Op woensdag 11 december 2002 09:49 schreef Tijn het volgende:
Of hij zit misschien op de verkeerde aansluiting. De line-in moet je gebruiken als je een voorversterker hebt, anders de microfoon-ingang. Let op dat je de 20 dB boost uitzet, anders gaat 'ie ws kraken.
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 11-12-2002 09:53]
quote:Zo moeilijk is het niet. Je laadt eerst de WAV/MP3/... met de muziek. Vervolgens ga je naar Multitrack modus (grote icoon helemaal links in de menubalk). Je ziet nu een aantal sporen onder elkaar en links zie je een lijst van alle geïmporteerde samples. Dubbelklik de muziek. Deze zal nu op Track 1 komen te staan. Vervolgens klik je op Track2, zet je deze in record mode en laat je de handel lopen. Je kunt dan gelijk beginnen met inzingen.
Op woensdag 11 december 2002 10:45 schreef DigiJasper het volgende:
Met cooledit kan het ws, maar ik snap geen ene peanut van dat programma
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 11-12-2002 10:54]
quote:Goede uitleg, thx
Op woensdag 11 december 2002 10:53 schreef MSXUser het volgende:[..]
Zo moeilijk is het niet. Je laadt eerst de WAV/MP3/... met de muziek. Vervolgens ga je naar Multitrack modus (grote icoon helemaal links in de menubalk). Je ziet nu een aantal sporen onder elkaar en links zie je een lijst van alle geïmporteerde samples. Dubbelklik de muziek. Deze zal nu op Track 1 komen te staan. Vervolgens klik je op Track2, zet je deze in record mode en laat je de handel lopen. Je kunt dan gelijk beginnen met inbleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |