Ja, die ooievaars zijn leuk he ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh fijn
En ja, deze wijk is echt echt echt fijn. Ik liep laatst door tramlijn-straat bij winkelcentrum en op zowat iedere lantaarnpaal zat een ooievaaaaar![]()
![]()
![]()
je moet ook niet kloten, gewoon nat doekje met zoutoplossing klaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ging bij mij persoonlijk alleen maar erger irriteren als ik ermee zat te kloten.
Ja klopt, zeezout oplossing is ook goed. Net als kamille thee. Maar mijn piercings vinden het fijner als ik ze met rust laat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar zout is goed en uh ja. Dat helpt echt ontzettend
Snap wel dat sommige mensen elkaar in de haren vliegen, indien geen werk beiden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
Ohh, nee kan dan ook gewoon echt super chill zijn juist
Jaaa, ik word iedere ochtend wakker van vogeltjesquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die ooievaars zijn leuk he ?En je hoort hier ook gewoon nog heel veel vogeltjes in de ochtend en avond. Echt heel fijn.
Eigenlijk wel raar dat je als crew niet beloond wordt met een abo. Is toch een kleine moeite lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe. Morgen is mijn abo afgelopen.
Weet ik, maar doe ik nooit meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet ook niet kloten, gewoon nat doekje met zoutoplossing klaar
Maar als ik dat bij mn oor zit gaat alles jeuken en zit mn oor dicht en what the fuck
Gr gr alle meeuwen en kauwtjes in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, ik word iedere ochtend wakker van vogeltjes
En er zitten hier zó veel vleermuizen, die vliegen hier ook heeel veel in de vooravond. Ook mega tof![]()
Had keer vetbol opgehangen aan mn balkon, dacht leuukk vogeltjes. Volgnde dag was ie alweer weg en heb geen vogel gezien, llolwat
Waarom ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loosduinen/Houtwijk beste stadsdeel
Oh, ahw gevoelige piercingsquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt, zeezout oplossing is ook goed. Net als kamille thee. Maar mijn piercings vinden het fijner als ik ze met rust laat.
en ze vliegen dan bij dat stuk land naast huis ten bosch, dat weiland zeg maarquote:
Ja en ligt er ook aan hoe je ouders zijn denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap wel dat sommige mensen elkaar in de haren vliegen, indien geen werk beiden.
Gewoon netjes 10 sec wachten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al zolang een abo. Zou wel vreemd zijn om die irritant melding steeds weer te krijgen.
Dat is irritant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon netjes 10 sec wachten.
cool.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ahw gevoelige piercings
[..]
en ze vliegen dan bij dat stuk land naast huis ten bosch, dat weiland zeg maar
Daar kijk ik op uit
[..]
Ja en ligt er ook aan hoe je ouders zijn denk ik
hehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gr gr alle meeuwen en kauwtjes in de buurt
Ik ben bang dat als ik een vetbol ophang, alle meeuwen, kraaien, kauwen en duiven op af komen.
Gewoon alle vogels die je niet wil.
jazekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je als trouwe Hagenees ook fan van ADO Den Haag?
Ja, nee dit verklaart alles.quote:
Moet je naar het noorden verhuizen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ik ging hier naar toe verhuizen omdat ik meer groen wilde
brabantquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden verhuizen.
Groenlingen? Pimpelmezen? Halsbandparkieten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe
Er zat hier van de week een roodborstje op het balkon![]()
En die groene dingen vliegen hier ook heeuleveule
halsbandparkietenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Groenlingen? Pimpelmezen? Halsbandparkieten?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je als trouwe Hagenees ook fan van ADO Den Haag?
Ik woon hier enorm centraal. 5 min met de fiets van het strand, 20 min met de tram van het centrum, 5 min loop afstand van een chill park met meertje en bosrijke omgeving. Winkeltjes op loopafstand, 7 min met de auto van de snelweg af. Alles dichtbij en toch ver weg van de echte drukte.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee dit verklaart alles.
Oud.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
echt heb ik nou last van die koalaklok of begin ik gewoon oud te wordenLig alweer voor twaalven in bed
Komt dit door de zomertijd?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
echt heb ik nou last van die koalaklok of begin ik gewoon oud te wordenLig alweer voor twaalven in bed
Ja kloptquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah cool, zag ik in Zaandam ook veel. Is bijna een inheemse soort nu
Geen idee, ik heb 's ochtends eigenlijk weinig problemen gehadquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dit door de zomertijd?
Wat ?quote:
Ik heb vaak een odol dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 's ochtends eigenlijk weinig problemen gehad
ja, hehequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah cool, zag ik in Zaandam ook veel. Is bijna een inheemse soort nu
Je hebt die 'ergeziekteklok' wat veranderd kan worden in kaoloklok, maar kaolo lijkt op koala dus ik maar er koalaklok vanquote:
En dicht bij Kijkduinquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon hier enorm centraal. 5 min met de fiets van het strand, 20 min met de tram van het centrum, 5 min loop afstand van een chill park met meertje en bosrijke omgeving. Winkeltjes op loopafstand, 7 min met de auto van de snelweg af. Alles dichtbij en toch ver weg van de echte drukte.
Dat is juist lekker wakker wordenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vaak een odol dan.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt die 'ergeziekteklok' wat veranderd kan worden in kaoloklok, maar kaolo lijkt op koala dus ik maar er koalaklok van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |