Altijd zo vreselijk om tegen dat soort landen uit te spelen,quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met 2-3 gewonnen bij Bulgarije-uit met Oranje na met 2-1 achter te hebben gestaanIk dacht nog, ga ik het net zo slecht doen als Blind
Gelukkig heb ik wel een goede spits
Ik moest ook wel winnen want uit bij Tsjechië heb ik al met 3-0 op de kloten gekregen, en me niet kwalificeren voor het EK kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Altijd zo vreselijk om tegen dat soort landen uit te spelen,
Goed dat je gewonnen hebt
Belangrijke overwinning dus tegen Bulgarijequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest ook wel winnen want uit bij Tsjechië heb ik al met 3-0 op de kloten gekregen, en me niet kwalificeren voor het EK kan natuurlijk niet
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:52 schreef laxus13 het volgende:
Keeper in de spits gezet en hij scoort ook nog![]()
Stond al 7-1 voor dus dacht gewoon voor de lol hem erin zetten, scoort ie ook nogquote:
Balenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drie thuiswedstrijden op rij niet gescoord omdat mijn hele aanval geblesseerd is
Grafspel
Leuk tegen de rivaalquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Balen
Nu ff een potje tegen AS Roma, daar kan ik nou echt nooit van winnen![]()
1-0 achter na 23 secondenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk tegen de rivaal
Ik had echt een goede voorsprong kunnen opbouwen, maar in 4 Ligue 1 wedstrijden nu niet gescoord en alleen drie keer gelijkgespeeldHele voorsprong verdampt. Godverdomme wat haat ik dit spel soms
Lekker, welk seizoen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eindelijk kampioen gewordenhet werd tijd ook
[ afbeelding ]
2027/2028quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:03 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Lekker, welk seizoen?
Slecht seizoen van psg
Ah lekker nu flink je elftal versterken zodat psg geen schijn van kans maaktquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ook de Coupe de France eindelijk gewonnen
Good job.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel geld heb ik nog niet hoor, sta nog steeds vaak in het roodquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ah lekker nu flink je elftal versterken zodat psg geen schijn van kans maakt
Eerst het Europees kampioenschap gaan spelenquote:
Eitjequote:Op zaterdag 1 april 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst het Europees kampioenschap gaan spelen. In de poule met Portugal, Zweden en Montenegro.
Met Jetro Willems mee als de routinier die de jonkies gaat uitleggen hoe het allemaal werkt.quote:
Al een basis in je hoofd?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Jetro Willems mee als de routinier die de jonkies gaat uitleggen hoe het allemaal werkt.
Zal dit wel worden. Die Gommers speelt bij mijn Lens en is de beste verdediger, die v.d Meulen bij Monaco. Riedewald speelt basis nog bij AS Roma en Willems bij FC Porto. Bazoer is aanvoerder bij Arsenal, Nouri speelt bij Feyenoord en v/d Beek bij Marseille. Overtoom is all-time topscorer en speelt al jaren bij Chelsea in de spits en die Fatih Tas speelt bij Juventus (wel vaak op de bank) en die Felter is dit seizoen doorgebroken bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Al een basis in je hoofd?
En hoe gaat die eruit zien?
Dus wel een ploeg waarmee je wat kunt uitrichten daar?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal dit wel worden. Die Gommers speelt bij mijn Lens en is de beste verdediger, die v.d Meulen bij Monaco. Riedewald speelt basis nog bij AS Roma en Willems bij FC Porto. Bazoer is aanvoerder bij Arsenal, Nouri speelt bij Feyenoord en v/d Beek bij Marseille. Overtoom is all-time topscorer en speelt al jaren bij Chelsea in de spits en die Fatih Tas speelt bij Juventus (wel vaak op de bank) en die Felter is dit seizoen doorgebroken bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
Met alles minder dan de halve finale ben ik ontevreden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dus wel een ploeg waarmee je wat kunt uitrichten daar?
Geen team voor spek en bonen zeg maar
Als je niet de finale wint dan ben ik voor jouw ontslag.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met alles minder dan de halve finale ben ik ontevreden.
Nouri is gewoon aanvoerder bij Feyenoord hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:51 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een neuzen middenveld trouwens![]()
Met je ajax bril!
Ik twijfel sowieso of ik nog wel verder wil gaan met Oranje hiernaquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als je niet de finale wint dan ben ik voor jouw ontslag.
Sowieso kappen, als je de halve finale niet haalt heb je gefaald.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso of ik nog wel verder wil gaan met Oranje hierna
Schandaligquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri is gewoon aanvoerder bij Feyenoord hoor.
De openingswedstrijd met 2-4 verloren van Portugalquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:56 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Sowieso kappen, als je de halve finale niet haalt heb je gefaald.
Als je finale haalt stoppen op je hoogtepunt
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Benin of all placesquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf die Franse Supercup moet ik in Benin gaan spelen
Wel verloren trouwens, omdat de helft van mijn selectie naar de Olympische Spelen wasquote:
Youri Tielegodquote:Op zondag 2 april 2017 11:48 schreef laxus13 het volgende:
Overstap gemaakt naar Liverpool, kijken of we hier wat moois van kunnen maken.
Transfers tot nu toe:
[ afbeelding ]
Jamie Vardy komt ons ook nog versterken, een vervanger voor Mandzukic die graag champions league wil spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |