Nee.quote:
Dan mis je toch wat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet, dus gelukkig ben ik geen willekeurige idioot
Darren Webster heeft er al zin in.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godverdomme, het is weer lente. Klotevliegen
Zoals hierboven is geconstateerd ben ik, net als Tagliano, geen willekeurige idioot. Dus ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die het woord gesticuleren kende hier?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht dat het vuistneuken betekende.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals hierboven is geconstateerd ben ik, net als Tagliano, geen willekeurige idioot. Dus ja.
quote:
Dan weet je nu dat als de vrouwtjes vragen om te gesticuleren dat je het even rustig aan moet doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vuistneuken betekende.
Gebruik je het woord ook wel eens. Of was het ooit eens een ' leuk to know '. Zou niet weten waarom ik het woord gesticuleren ooit zou moeten en willen gebruiken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals hierboven is geconstateerd ben ik, net als Tagliano, geen willekeurige idioot. Dus ja.
Ik ben voorstander van het openlijk uiten van je gevoelens, als je daar een probleem mee hebt ga je maar ergens anders heenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe dit kleffe gedoe ff in de DM.
Bedankt.
We bespreken alles in het DRT-deel achter de schermenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe dit kleffe gedoe ff in de DM.
Bedankt.
Nou, dat vragen ze niet ouwe reus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je nu dat als de vrouwtjes vragen om te gesticuleren dat je het even rustig aan moet doen
Nee, ik gebruik het nooit, maar volgens mij is het in het Engels bijvoorbeeld wat meer gebruikelijk dan in het Nederlands dus ik zal het daar wel van kennenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gebruik je het woord ook wel eens. Of was het ooit eens een ' leuk to know '. Zou niet weten waarom ik het woord gesticuleren ooit zou moeten en willen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |