ja nee dit is geen smaak he, wat jij nu toont, dit is gewoon tokkiekermisquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hallo smaken verschillen nou eenmaal, doe niet zo raar man. :s
Goeie patta'squote:Op donderdag 30 maart 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens google zijn dit Chinese klompen.
Heb ik al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens google zijn dit Chinese klompen.
ook lekker maar niet iets wat ik zelf veel op zetquote:
tiepvout joh dikke snolquote:
Onder een joggingsbroek is het dus wel prima? Dat ga ik niet aandoen naar werk natuurlijk. Wel met boodschappen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nee dit is geen smaak he, wat jij nu toont, dit is gewoon tokkiekermis
Debaserquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook lekker maar niet iets wat ik zelf veel op zet
Nu deze cover, ja een cover want damn![]()
![]()
motherfucker ik ben boos want me ballon die is leeegquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tiepvout joh dikke snol
koop gewoon normale schoenen man, je blijft niet eeuwig 16 hequote:Op donderdag 30 maart 2017 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onder een joggingsbroek is het dus wel prima? Dat ga ik niet aandoen naar werk natuurlijk. Wel met boodschappen.
Ik ben al lang geen 16 meer lul.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
koop gewoon normale schoenen man, je blijft niet eeuwig 16 he
minder plasticquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 16 meer lul.
Wat dan, minder kleuren?
Dat vind ik niet mooi, teveel kleuren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:40 schreef HPLC het volgende:
Ik heb deze voor naar mijn werk:
[ afbeelding ]
ja, maar jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik niet mooi, teveel kleuren.
Dat begrijp ik ondertussen ja als ik zo de reacties lees hier. Niemand is positief.quote:
ja god, ik heb een stel schoenen in stijl die jij wil, maar ik zweer zelf bij salomon dan, wandelschoenen maar ingetogen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ondertussen ja als ik zo de reacties lees hier. Niemand is positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |