Jezus.. ook echt dat bed in die berging geplaatstquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wat denk je van 29m2 voor het schijntje van ¤160.000
http://www.funda.nl/koop/(...)ostadestraat-55-iii/
Ja tering man er zijn er duizenden.quote:
een goede vrouw zegt dan gewoon bedanktquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:07 schreef Catkiller het volgende:
Wel hoogverraad hoor als een man je sokken vol spuit. Straks waren al je sokken in de was en pakte je die smoezelige sokken in de hoek van de kamer.
jij doet toch iets met computersquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja tering man er zijn er duizenden.![]()
Dat weet ik ook niet. Ik gebruik nooit VPN voor privé.
Ik gebruik 7 proxiesquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
is hier iemand die standaard vpn gebruikt
?
Zet de verhuisdozen maar vast klaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jezus.. ook echt dat bed in die berging geplaatst. Plus ook nog eens 100 euro servicekosten voor VVE.
Eindelijk, ik heb mijn spullen nooit uitgepakt, dus we kunnen zo weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:14 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zet de verhuisdozen maar vast klaar
Heb je wel een wasmachine?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eindelijk, ik heb mijn spullen nooit uitgepakt, dus we kunnen zo weg.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
dan moet je dit ook weten, je hebt ook nog eens genetisch aanleg immers
Thuisbezolgt.nl voor alle Chinese ondernemers.quote:
Ja, maar geen wateraansluitingquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel een wasmachine?
Ga jij ook naar Braddie zijn moeder met je was?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Thuisbezolgt.nl voor alle Chinese ondernemers.
Ik kijk tegenwoordig regelmatig zijn filmpjes, het wordt steeds beter.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb stiekem wel even gekeken naar Braddie zn nieuwe woning, moest lachen om die 'zes biertjes alvast voor de housewarming'
Vanwege zes biertjes en omdat ik die housewarming niet kan voorstellen daar
Verder ben ik blij voor die jongen
ik heb ook eeuwig sympathiek medelijden met die knul.. daarom deed het me oprecht pijn dat hij zo tegen me uitviel in 1 of andere blog laatstquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb stiekem wel even gekeken naar Braddie zn nieuwe woning, moest lachen om die 'zes biertjes alvast voor de housewarming'
Vanwege zes biertjes en omdat ik die housewarming niet kan voorstellen daar
Verder ben ik blij voor die jongen
niet alleen voor de wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Braddie zijn moeder met je was?
Zal wel gewoon terecht geweest zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook eeuwig sympathiek medelijden met die knul.. daarom deed het me oprecht pijn dat hij zo tegen me uitviel in 1 of andere blog laatst
nooit gemeend lelijk tegen hem gedaan
oh, nou beterquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig regelmatig zijn filmpjes, het wordt steeds beter.
bied je excuses aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook eeuwig sympathiek medelijden met die knul.. daarom deed het me oprecht pijn dat hij zo tegen me uitviel in 1 of andere blog laatst
nooit gemeend lelijk tegen hem gedaan
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond van niet, bemoei me nooit met hem
ik zie hetquote:
denk je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie hetsorry schatje
denk dat hij zich had vergist met iemand anders
Denk het nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat hij zich had vergist met iemand anders
godverdommequote:Op donderdag 30 maart 2017 18:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus mooi niet gebeuren.
Vind je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
babyblauw, past wel bij een gay
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja lijkt me wel, echt iets voor jou dus
Waarom is dit nou weer gay?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan ben ik gay met mijn kale benen
wilde net zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan ben ik gay met mijn kale benen
Toen was ik er nog niet eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde net zeggen
man man
pasteltinten voor mannen
had flashback naar miami vice 1986
Toen had ik die schoenen nog niet hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en toen al gay, kan je nagaan
lul niet, ik ben deathmetal, debiele friekquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:30 schreef Catkiller het volgende:
De emo goth die over kledingstijl praat.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Faka je maak van Habiba volkslied broer wat is dit??
quote:
Heb jij ooit iemand gezien die een kermis is?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja man, je bent toch geen kermis
dagelijksquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand gezien die een kermis is?
Ja een vrouw met een baardquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand gezien die een kermis is?
Ik zoek iets voor naar werk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze gaat nog wel dan, maar is leuker als gymschoen
Ja hallo smaken verschillen nou eenmaal, doe niet zo raar man. :squote:Op donderdag 30 maart 2017 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die smaak man, jezus....
kan ik jou bestellen op alibaba
ballon?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man doe je ook ballonvouwen?
Alsof iemand dat doet, zeg toch niet van die vreemde dingen klootviool.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man doe je ook ballonvouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |