Is geheimquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jee waar gebruik je die notities voor
Ergens anders wel? Roleplay kan ik me nog voorstellen op deze leeftijd maar verder niet. Ja gewoon als werk maar dat is niet spelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:23 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Snap al helemaal niet waarom iemand politie zou willen spelen op een forum maar oke
Over mods gesproken leeft Frank nog wel?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:20 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Zoveel verantwoordelijkheid kan ik niet aan
Excuses aanvaardtquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Mijn welgemeende excuses.
Haha okéquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Soldier en roadhog, en als ik stoned ben Junkrat. Healer zijn is pas kut
Een goede Ana in je team is zo chillquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké![]()
junkrat als ik echt helemaal niet raak schiet. Ik vind healer leuk mits Ana maar die is best hard generfd laatst.
Nee helemaal nergens, gewoon niet doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ergens anders wel? Roleplay kan ik me nog voorstellen op deze leeftijd maar verder niet. Ja gewoon als werk maar dat is niet spelen.
Zeker, healed nog steeds veel ondanks nerf.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een goede Ana in je team is zo chill
dan nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat je er om vraagt?
Zo werkt dat niet, laat me smeken hzaw
Lang niet gezienquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Over mods gesproken leeft Frank nog wel?
Oké nee ja is goed, snap het wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Nee helemaal nergens, gewoon niet doen
Picsquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb mijn favo truien broek aan leuk he
Wat leuk mocht je van je moeder vandaag zelf kiezen wat je aan ging trekken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb mijn favo truien broek aan leuk he
Ben je al diamond?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk mocht je van je moeder vandaag zelf kiezen wat je aan ging trekken.
Heb jij al geneukt?quote:
Ja als jij zo gemeen gaat doen dan doe ik dat ook.quote:
Ja ik merk het, sorry.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als jij zo gemeen gaat doen dan doe ik dat ook.
Ik vertrouw het allemaal niet. Moet er eerst nog een tijd aan wennen dat je zo aardig bent.quote:
?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:34 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Zal je nog eens helpen met Zosk rapporteren
Hoop wel dat het nu heeft. Zou het oprecht lullig vinden als je voor niets moeite had gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:34 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Zal je nog eens helpen met Zosk rapporteren
ongetwijfeldquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
die wijkagent in zosk z´n sig ken ik gewoon g
Hoe hoog was de boete?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
die wijkagent in zosk z´n sig ken ik gewoon g
probeer gewoon aardig tegen je te zijn zodat chloro miss ook weer normaal kan doen tegen mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vertrouw het allemaal niet. Moet er eerst nog een tijd aan wennen dat je zo aardig bent.
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:15 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Je kan mobiel ook rapporteren
[ afbeelding ]
Geen dank
Haha dat is wel smoothquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer gewoon aardig tegen je te zijn zodat chloro miss ook weer normaal kan doen tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |