quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb daar even geen foto van.
Van de heftruck gekankerdquote:
Ik gebruik ook vaak twee handen hoor, maar heb het niet nodig ofzo. Soms heb je iets anders vast in je linkerhand. En niet per sé mijn penis.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja over het algemeen die eerste maar soms ook die derde.
lijkt me irritant typen met 1 handquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik ook vaak twee handen hoor, maar heb het niet nodig ofzo. Soms heb je iets anders vast in je linkerhand. En niet per sé mijn penis.
Omdat ie met 1 hand te zwaar is jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik ook vaak twee handen hoor, maar heb het niet nodig ofzo. Soms heb je iets anders vast in je linkerhand. En niet per sé mijn penis.
Je telefoon?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat ie met 1 hand te zwaar is ja
okequote:Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Random iemand sprak me aan over waar je goedkoop je auto kon wassen.
Mn auto is vies
thuis..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Random iemand sprak me aan over waar je goedkoop je auto kon wassen.
Mn auto is vies
Is niet okequote:
Die man zag heel goed dat ik dat overduidelijk niet doequote:
asoquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is niet oke
[..]
Die man zag heel goed dat ik dat overduidelijk niet doe
laatst nog gedaan. nu al niks meer van te zien.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is niet oke
[..]
Mja, nogal veel groen bij mn huis en veel bloemendingenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst nog gedaan. nu al niks meer van te zien.
is verspilde moeite
miss herkende hij je van je naaktfoto'squote:Op donderdag 30 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is niet oke
[..]
Crack_ wast topless haar auto?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
miss herkende hij je van je naaktfoto's
meervoud?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
miss herkende hij je van je naaktfoto's
quote:
Hoofddoek?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee heb dagelijks grote zwarte vlek op mn hoofd, denk dat ze dat bedoeld
Oh jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee heb dagelijks grote zwarte vlek op mn hoofd, denk dat ze dat bedoeld
Topless?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo ook mijn auto laten wassen, echt toevallig dit. M2b
Wat is er met jou aan de hand vandaag? Ik ben er nog twee minuten en zie gelijk dat er iets niet goed is.quote:
De laatste keer ging ik met mijn ouders maar kreeg mn antenne er niet af maar zij reden gewoon door en toen bleef ik helemaal alleen achterquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo ook mijn auto laten wassen, echt toevallig dit. M2b
Ik zag dit voor mequote:Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De laatste keer ging ik met mijn ouders maar kreeg mn antenne er niet af maar zij reden gewoon door en toen bleef ik helemaal alleen achter![]()
![]()
![]()
![]()
Lullig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De laatste keer ging ik met mijn ouders maar kreeg mn antenne er niet af maar zij reden gewoon door en toen bleef ik helemaal alleen achter![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik je niet vertellenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand vandaag? Ik ben er nog twee minuten en zie gelijk dat er iets niet goed is.
Nee heb altijd een mannetje die haar volgt met een webcam en een livestream op kekkecrack.nlquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stond je achter haar en haar ouders in de rij?
Ik betaal grif 500 euro per jaar voor om te kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee heb altijd een mannetje die haar volgt met een webcam en een livestream op kekkecrack.nl
Oh fijn want ik maak nu alleen maar kosten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik betaal grif 500 euro per jaar voor om te kunnen kijken
Ik kan mijn laatste keer wel herinneren, toen had ik dat ongeluk en had de garage mijn auto mooi gemaaktquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lullig.Ik kan de laatste keer niet eens herinneren, doe dat max een keer per jaar.
500? hoeveel krijg ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik betaal grif 500 euro per jaar voor om te kunnen kijken
picsquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |