Nee, lijkt me sterkquote:
lekker rellenquote:
Peter R Al Shahaffi, ik denk dat je net iets leuker bent als je aanschuift bij RTL Boelervard, DWDD of Pauwquote:
Ze willen me niet meer hebben omdat ik 2/8 mocro ben echt waarquote:Op donderdag 30 maart 2017 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Peter R Al Shahaffi, ik denk dat je net iets leuker bent als je aanschuift bij RTL Boelervard, DWDD of Pauw
Doe dan deze mafkees!quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:02 schreef fukforce het volgende:
FF chillen en van de rust genieten hier
Hoi Peter R Klaverquote:Op donderdag 30 maart 2017 02:04 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze willen me niet meer hebben omdat ik 2/8 mocro ben echt waar
jammer dat ze het verkeerde adres haddenquote:Op donderdag 30 maart 2017 08:41 schreef Rozevla het volgende:
GOEIENORGOBNBBBB!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHA nieuwe dag!!!!! Nieuwe kansen lekker sjansen dikke ganzen!!!!!
BAM !!!!!!!
COME ON BIJNA WEEKEND!!!!!
BIEM!!!!!!
Er is trouwens een vermoord in de straat hier vannacht
Hahahaha, niet geholpen.
hahaha vergissing van mij ik bedoel natuurlijk VANAF spoor 12 hihihi groetjes waren van mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 08:42 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm doet spoor 12 de groeten sporen kunnen niet groeten pls spoor 12 stahp
quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:41 schreef Rozevla het volgende:
GOEIENORGOBNBBBB!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHA nieuwe dag!!!!! Nieuwe kansen lekker sjansen dikke ganzen!!!!!
BAM !!!!!!!
COME ON BIJNA WEEKEND!!!!!
BIEM!!!!!!
Er is trouwens een vermoord in de straat hier vannacht
Hahahaha, niet geholpen.
bedankt voor het verhelderen mijn mooiste vriendquote:Op donderdag 30 maart 2017 08:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hahaha vergissing van mij ik bedoel natuurlijk VANAF spoor 12 hihihi groetjes waren van mij
nou de groeten (van mij (TARDIS.))
quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:59 schreef zeer het volgende:
[..]
bedankt voor het verhelderen mijn mooiste vriend
morgen half 8quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
![]()
jij fleurt mijn dag echt op, voor negenen zelfs nog
quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef HPLC het volgende:
Zou een collega mij vandaag ophalen, heeft ze me mooi laten staan. Einde verhaal
ging je haar bellen waar ze blijft?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, vrouwen, ik ben vanaf nu weer homo
dus juist wel.quote:
hmmzquote:
kom smoken dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
stakkercollega is nog steeds ziek
en jij wachten op de carpool bij de macquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef HPLC het volgende:
Zou een collega mij vandaag ophalen, heeft ze me mooi laten staan. Einde verhaal
ik was zwak en zette de vulcano aan toen jij net zei neem jonkoquote:
ziet er toch nog iemand jou staanquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef HPLC het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef HPLC het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was zwak en zette de vulcano aan toen jij net zei neem jonko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |