Dit gaat niet zo bij mij hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enz
Zo'n foto zonder t-shirtquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]did not see that one coming.
ik heb er eigenlijk aan het begin niet zo bij nagedacht om een foto te maken voor een before en after
eigenlijk eens zoeken
nee, sorry, is te duur, nvmquote:
Nou nee, volgens mij hoef ik echt niet uit te leggen dat dat in mijn geval juist beter zou zijn?quote:
Geeft niet. Dat hele abo zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn, ik vind dat eerloze gedrag gewoon stom.quote:
Klinkt echt dolletjes.quote:
je doet niet anders inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat hele abo zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn, ik vind dat eerloze gedrag gewoon stom.
ja eigenlijk wel. ik heb op 1 brakke zaterdag ochtend besloten om af te vallen en te stoppen met roken. Dat is nu bijna een jaar geledenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik ook niet hoor, deze foto is gewoon de ergste en niet lang daarna lukte het afvallen wel
Want zo'n before en after foto, was het moment van afvallen bij jou zo duidelijk?
Ik was daar altijd wel mee bezig, maar lukte gewoon nooit
die heb ik sowieso niet van beforequote:
hopelijk nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Is de FOK!gebruiker 'NoelGallagher' hier ook?
Met tomatensaus?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes opgevoed![]()
Wil je een koekje ?
Oh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet van before
Ja, met of zonder haring?quote:
en zure room?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja, met of zonder hari8ng?
Liever zonder, anders ruik ik mijn deo niet meerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja, met of zonder haring?
ja, dat zou ik kunnenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zozo dat zijn nogal uitspraken
kan je dit ook onderbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |