Ik kan haring in tomatensaus-geur aanbevelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef HPLC het volgende:
is wel met haringgeur, maar staat hoog aangeschreven.
wij moeten gewoon veel vaker neukenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel sportschool, maar zeg al zo lang
Mijn vetpercentage is redelijk hoog, k heb ook een buikje..al zijn daar verschillende verklaringen voor
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus ik heb nog de hele dag om aan onze weddenschap te voldoen, en jij gaat meteen shametopic openen.
sowquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij moeten gewoon veel vaker neuken
ik vind jou ook als een loser overkomenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.
Heb hem ook in al je SC's gespamd. Lees het topic maar eens door en zie wat voor een loser iedereen je vindt, met al je stomme excuses.
als je morgen dit topic had geopend had ik je gelijk gegeven. nu steun ik elanquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.
Heb hem ook in al je SC's gespamd. Lees het topic maar eens door en zie wat voor een loser iedereen je vindt, met al je stomme excuses.
Omdat jij direct dreigde met een shametopic, terwijl de weddenschap nog liep. Die loopt officieel nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, neenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, was 12/13 hier. Daarna nog keer dikkie geweest op mn 16e ofzo, maar die foto's vind ik echt heel erg want daar lijkt ik met mn gezicht nog wel op (maar dan dik dus)Hehehe, dat zou net kunnen jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik woon aan de overkant van de tramlijnWaarschijnlijk kijk ik uit over jouw huis.
Baby darling doll face honey
Ik dacht wel echt, wtfquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
voor phd'ers krijgen ze zelf 70k per jaar
Omg omg is de publieke sector nav de verkapte privatisering dan toch echt commercieel aan het worden![]()
![]()
wow halloquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij moeten gewoon veel vaker neuken
Nope. Hield vannacht om 00:00 op, kijk de afspraak in het topic er maar op naar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat jij direct dreigde met een shametopic, terwijl de weddenschap nog liep. Die loopt officieel nog steeds trouwens.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, neen
Moet binnenkort wel weermaar ik weenie, maak hem nu steeds open met noodding
Heb ook al het water eruit gehaald enzo, volgens miiij
Laat het gewoon zo
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, was 12/13 hier. Daarna nog keer dikkie geweest op mn 16e ofzo, maar die foto's vind ik echt heel erg want daar lijkt ik met mn gezicht nog wel op (maar dan dik dus)
[..]
Hehehe, dat zou net kunnen jadid not see that one coming.
ik heb er eigenlijk aan het begin niet zo bij nagedacht om een foto te maken voor een before en after
eigenlijk eens zoekenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je morgen dit topic had geopend had ik je gelijk gegeven. nu steun ik elan
kom kcal verbrandenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht wel echt, wtf
Ja ik ben naief
[..]
wow hallo
ik hou niet van groepsgedrag en groepspesterijenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.
Nou en. Moet je het er maar niet naar maken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou niet van groepsgedrag en groepspesterijen
al die mongolen uit vbl zekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.
ga je je bek houden als ik je een abo geef?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en. Moet je het er maar niet naar maken.
Als in nooit meer posten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ga je je bek houden als ik je een abo geef?
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enzquote:
Mja ik ook niet hoor, deze foto is gewoon de ergste en niet lang daarna lukte het afvallen welquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]did not see that one coming.
ik heb er eigenlijk aan het begin niet zo bij nagedacht om een foto te maken voor een before en after
eigenlijk eens zoeken
Dit is wel waar.. je krijgt energie van sporten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |