Oh, je zou enkel rijkelui korting geven?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Sommige FOK!kers wel ja, de meesten niet, want het zijn vaak paupers.
Ik ben maar een simpele rijinstructeur. Wat doe je?quote:
Bij mij nooit. Bij andere mensen soms.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoevaak rijden leerlingen eigenlijk schade?
Als lesauto is het gewoon ontzettend duur.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is voornamelijk gewoon dom.
Ja. Sowieso.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Oh, je zou enkel rijkelui korting geven?
Ja dat was ook heel serieus bedoeld ja. Beter neemt ie een 316i compact.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Een RS6 als lesauto? Dat zou echt dom zijn.
Wat een gezelligheid bij jou in de auto zeker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rijdt prima ja.
[..]
Sommige FOK!kers wel ja, de meesten niet, want het zijn vaak paupers.
[..]
Is teveel gedoe hoor. het is niet dat je "even" je diploma haalt
Het is bij mij fucking gezellig ja. Zonder grap.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid bij jou in de auto zeker.
Mooie tijden? Het was kut.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijden waren dat. Iemand naast je die je constant laat zoeken naar dingen die er niet zijn. Eenmaal dat papiertje vergeet je alles wat je ooit geleerd is en begin je pas echt met rijden.
Heb wel het idee dat ze bij het CBR te ver op zoek gaan naar hun manier van rijden ipv het totaalplaatje.
En bij gladheid meteen leren driften. Kan je extra geld voor vragenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef leolinedance het volgende:
316 compact als lesauto inderdaad. Zo'n c-segmenter is toch een prima autootje!
Was ook ironisch bedoeld voszjequote:
Je lijkt erg serieus enzo hier. Snapje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is bij mij fucking gezellig ja. Zonder grap.
Is met die waarschijnlijk bijna kale bandjes ook zonder gladheid wel mogelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
En bij gladheid meteen leren driften. Kan je extra geld voor vragen
Denk je dat ik een neuk geef om jouw mening?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je lijkt erg serieus enzo hier. Snapje.
wajonger met semileven, jeweetz.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Wats met de TT?
[..]
Ik heb jou ook gemist...
Was heul niet zo bedoeldquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk je dat ik een neuk geef om jouw mening?oh jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |