Ik wist dat je deze ging makenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu haha
geen idee of die in DH zitquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.
[..]
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.
je mist niks, is niet zo bijzonderquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben er serieus nog nooit geweest. Maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde voor mij waarschijnlijk in Amsterdam zit.
Goedquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel een huisje in Amsterdam gekocht
Daar?
Aw. Blok zequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen naarlingen in mijn dm meer
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?quote:
Succesquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen pak ik de originele post er wel even bij. Zowel van de afspraak als die waarin je hem bevestigt.
Is soms wel vermakelijk in de avond. 50% op gevechten.quote:
Ik googelde en zag DH en Rotterdam.quote:
Slachtoffer voor wat?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?
Ja omdat je mij net DM'de en zei dat ik dat moest zeggen omdat je zelf niet durft.quote:
Lijkt me ook niet nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
je mist niks, is niet zo bijzonder
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is soms wel vermakelijk in de avond. 50% op gevechten.
Popo gelukkig altijd dichtbij.
[..]
Ik googelde en zag DH en Rotterdam.
Wat doen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik 2 weken geleden ook
Wat te doen
Ik zou me bedreigd voelen, CKquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?
TR, dm-openbaringquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat je mij net DM'de en zei dat ik dat moest zeggen omdat je zelf niet durft.
Joden lopen altijd weg, ow wachtquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trek je je serieus terug uit de afspraak die we hebben gemaakt?
BA?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doen?Overstappen met BA zeker
Heb huisje daar hé
Kan niet dm'en en pm'en en jij doet alsof ik afspraken niet na kom.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trek je je serieus terug uit de afspraak die we hebben gemaakt?
weetnie wat ik mij hierbij moet voorstellenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij dan ook tepels als sigarenpeuken?
Investmentquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
BA?
Was 2 wk geleden daar voor overstap naar DCA
Waarom heb jij een huis in detroit, mijn beste Elan?
Hij had een jaar geleden nog een WW en een skeere Polo. Dus geloof niks van wat hij zegt hoor. Met z'n 6 cmquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
BA?
Was 2 wk geleden daar voor overstap naar DCA
Waarom heb jij een huis in detroit, mijn beste Elan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |