Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je liefde? Prima. Stop met die achterlijke kut eisen van je. De liefde kent geen Bullshit a la hij moet Noord Marokkaans zijn etc. Stel je hart eens echt open ipv een lijstje te creëren met punten die nergens op slaan.
Meid jij bent de enige die jouw eigen geluk in de weg staat.
Jij bent kwante, zelfverzekerd en verstandig he?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:53 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Jij bent kwante, zelfverzekerd en verstandig he?
Ik dacht dat Marokkanen voor alles alleen arganolie gebruikten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Normaliter gebruik ik alles van Rituals, maar voor de afwisseling eens dit proberen...
[ afbeelding ]
Racist! Gebruik nooit arganolie. 😋quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokkanen voor alles alleen arganolie gebruikten.
Dat schrikt mannen soms af.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Lang en dik haar? Ik benijd je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ga nu mm haar wassen. Tot over een uur
Redelijk lang. Heb krullen dus het lijkt alsof ik veel haar heb. Sinds ik ze goed verzorg ben ik eigk ook meteen klaar. Binnen 15m gewassen en verzorgdquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lang en dik haar? Ik benijd je.
Open je ogen zinaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!
Kleine of grotere krullen? Wat gebruik je voor producten? Op een of ander manier denken ze dat als je Madokkaans bent dat je maar zwarte krullen hebt. Sommigen echt....quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Redelijk lang. Heb krullen dus het lijkt alsof ik veel haar heb. Sinds ik ze goed verzorg ben ik eigk ook meteen klaar. Binnen 15m gewassen en verzorgd![]()
Vroeger zeker 40 minuten, halve fles crčmespoeling, nog veel klitten en hard gejank.
Heb beiden. Ligt eraan wat ik in mijn haar doe. Maar heb geen Marokkaanse krullen. Gebruik middelen zonder sls/siliconen/minerale olie/alcohol. Mag wat kostenquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kleine of grotere krullen? Wat gebruik je voor producten? Op een of ander manier denken ze dat als je Madokkaans bent dat je maar zwarte krullen hebt. Sommigen echt....
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geďmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.quote:
Leuke is dat die mannen bedrogen uitkomen. Denkend dat die dames in Marokko oh zo slaafs en braaf zijn... Maar dat verdienen die mannen dan ook. ☺quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geďmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.
Toen ik vroeg waarom zeiden de meeste dat de westerse Marokkaanse vrouw te verwesterd is. Die willen ze niet.
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef JohnShooter het volgende:
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geďmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.
Toen ik vroeg waarom zeiden de meeste dat de westerse Marokkaanse vrouw te verwesterd is. Die willen ze niet.
Die mannen zijn gewoon klootzakken. De vrouw zwanger thuis maar wel met mij afspreken in een seksclub. Echt..quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuke is dat die mannen bedrogen uitkomen. Denkend dat die dames in Marokko oh zo slaafs en braaf zijn... Maar dat verdienen die mannen dan ook. ☺
Merk wel dat er wantrouwen is tussen de Marokkaanse man en vrouw en zij elkaar van alles verwijten.
Sommige Marokkaanse mannen zijn in de waan dat vrouwen uit Marokko oh zo geweldig zijn, niet wetende dat... Maar dat soort mannen verdient het dan ook echt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.
Zo laten ze het wel op mij overkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.
Ik zie het om mij heen...de echte hard getrainde valse jungle-mentaliteit vrouwen komen juist uit Marokko waar het eten of gegeten worden is.... die mannen komen van een koude Kermis thuis ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sommige Marokkaanse mannen zijn in de waan dat vrouwen uit Marokko oh zo geweldig zijn, niet wetende dat... Maar dat soort mannen verdienen het dan ook echt wel.
Ze zullen er zijn ja...maar in de regel is het zeker niet zo is mijn ervaring.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:43 schreef JohnShooter het volgende:
Zo laten ze het wel op mij overkomen.
Ik ken genoeg Marokkaanse vrouwen om te weten dat het haaibaaien zijn.
Waar komt je vrouw vandaan? En waarom heb je haar uit elders gehaald? Verliefd geraakt en zo is het balletje gaan rollen of omdat je hier beetje uitgezocht was?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:49 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik zie het om mij heen...de echte hard getrainde valse jungle-mentaliteit vrouwen komen juist uit Marokko waar het eten of gegeten worden is.... die mannen komen van een koude Kermis thuis ja.
Nederlandse vrouwen zijn veel makkelijker dan Marokkaanse/Arabische. Op allerlei vlakken. Mijn vrouw is pas een jaar in NL (wel al 5 jaar getrouwd en samengewoond voordat we hier kwamen).
Ik ben extreem lief, naďef en niet gehaaid. Dat is misschien ook de reden waarom ik eigenlijk niet bij een Marokkaanse man pas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:43 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Zo laten ze het wel op mij overkomen.
Ik ken genoeg Marokkaanse vrouwen om te weten dat het haaibaaien zijn.
Omdat ik een tijd in het buitenland woonde en werkte en zo gaat het balletje rollen ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waar komt je vrouw vandaan? En waarom heb je haar uit elders gehaald? Verliefd geraakt en zo is het balletje gaan rollen of omdat je hier beetje uitgezocht was?
Aha zo. Leuk hoor!!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd in het buitenland woonde en werkte en zo gaat het balletje rollen ja.
Zawjati tounsiya w t3araft 3aliha gadi. Ena asli tounsi kamaan.
Niks! Weet jij waar het aan ligt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:12 schreef Juup© het volgende:
Tering
Na 11 topics nog geen besneden zandhaas gevonden TS?
Sterkte verder.
Natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks! Weet jij waar het aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |