jaaa natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaahhaahahaha. Ik en zingen?
ja oke...maar zommige mensen zingen niet alleen onder de douche. sommige mensen zingen gewoon overal omdat ze mooi kunnen zingen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Onder de douche zingen we allemaal.
Qua wat?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kun je twee vrouwen onderhouden?
Ik kan ook niet zingen. Ik heb een hele mooie vrouwelijke spreekstem, maar mijn zangstem is waardeloos.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:40 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja oke...maar zommige mensen zingen niet alleen onder de douche. sommige mensen zingen gewoon overal omdat ze mooi kunnen zingen.
kijk..... ik zelf bijv kan juist weer helemaal niet zingen. dus als ik ook maar 1 seconde begin met zingen dan breken alle ramen, stort het huis in en ontploft de hele wereld.
zo erg dat ramen breken?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zingen. Ik heb een hele mooie vrouwelijke spreekstem, maar mijn zangstem is waardeloos.
bij mij als ik zing exprodeerd gewoon het hele helaal. ik zing wel zo onwijs slecht. ik schaam mij er gewoon voor.quote:
Jaa, schots en scheef en om te janken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik verveel me, en ben wel benieuwd hoe scheef berbers klinkt en jouw stem.
Mogen wij dat niet bepalen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaa, schots en scheef en om te janken.
zo onaantrekkelijk deze taal.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb een oude audio gevonden!
[..]
Jazeker. Grof. Turks vind ik ook niets, so hold your boobs babe.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij vindt Arabisch onaantrekkelijk?
Oh, nee zo kinderachtig ben ik niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. Grof. Turks vind ik ook niets, so hold your boobs babe.
Vind de oorspronkelijke taal van mijn ouders wel mooi. Maar dat kan komen door het sentiment wat ik er bij voel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, nee zo kinderachtig ben ik niet.
Geen probleem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Financieel natuurlijk. Wat anders?
Koerdisch, Azeri?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind de oorspronkelijke taal van mijn ouders wel mooi. Maar dat kan komen door het sentiment wat ik er bij voel.
Voor de rest is alle taal wel ugly.
Koerdisch idd, wel zaza.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Koerdisch, Azeri?
Ik vind het Marokkaans een mooie taal, maar dat inderdaad vast ook wel komen door het sentiment.
Spreek je dat ook of enkel Turks?quote:
ben jij dat echt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb een oude audio gevonden!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |