Dat is wel lekkerquote:
Voor in de winter ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
Chloro is volgens mij wel een net iets te gezette maar o zo heerlijke knuffeltroelala voor in de winter.
Dit klinkt echt niet sexy. Laat maar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vrijdag sportschool, quads helemaal kapot maken in de leg press ja tog
Game jij echt tot zo laat?quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
Of met gamen, dat ook wel. Bijna ieder weekend dus.
Gewoon viesdik hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
Chloro is volgens mij wel een net iets te gezette maar o zo heerlijke knuffeltroelala voor in de winter.
Die heeft toch een vriendin?quote:
Ik red dat echt niet. Ik ben om 11 uur al kapotquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee joh, soms tot drie uur maar zo laat wordt het meestal niet.
Oud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet. Ik ben om 11 uur al kapot
Beterquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij in ieder geval, de rest heb ik niet onthouden.
Laat je niks aanpraten door iemand die niet haar eigen geld verdient hoorquote:
sowquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten door iemand die niet haar eigen geld verdient hoor
Godverdomme het is nog geen 8 uur 's avonds geweest hoor. Kinderen lezen gewoon mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was deden wij dat ook, altijd mariokart op de gamecube btw.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef Mozy het volgende:
In de vakantie komen vaak de boys langs en dan gamen we de hele nacht langlekker tot 6 uur 's ochtends zuipen en alles de tering in gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |