Dat is wel lekkerquote:
Voor in de winter ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
Chloro is volgens mij wel een net iets te gezette maar o zo heerlijke knuffeltroelala voor in de winter.
Dit klinkt echt niet sexy. Laat maar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vrijdag sportschool, quads helemaal kapot maken in de leg press ja tog
Game jij echt tot zo laat?quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
Of met gamen, dat ook wel. Bijna ieder weekend dus.
Gewoon viesdik hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
Chloro is volgens mij wel een net iets te gezette maar o zo heerlijke knuffeltroelala voor in de winter.
Die heeft toch een vriendin?quote:
Ik red dat echt niet. Ik ben om 11 uur al kapotquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee joh, soms tot drie uur maar zo laat wordt het meestal niet.
Oud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik red dat echt niet. Ik ben om 11 uur al kapot
Beterquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij in ieder geval, de rest heb ik niet onthouden.
Laat je niks aanpraten door iemand die niet haar eigen geld verdient hoorquote:
sowquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten door iemand die niet haar eigen geld verdient hoor
Godverdomme het is nog geen 8 uur 's avonds geweest hoor. Kinderen lezen gewoon mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was deden wij dat ook, altijd mariokart op de gamecube btw.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef Mozy het volgende:
In de vakantie komen vaak de boys langs en dan gamen we de hele nacht langlekker tot 6 uur 's ochtends zuipen en alles de tering in gamen.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Mijn zelfbeeld is al helemaal kapot gemaakt hier. Kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:05 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Eerst word je tokkie genoemd en nu dit
gangster livin'quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef Mozy het volgende:
In de vakantie komen vaak de boys langs en dan gamen we de hele nacht langlekker tot 6 uur 's ochtends zuipen en alles de tering in gamen.
Mario Kartquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was deden wij dat ook, altijd mariokart op de gamecube btw.
Gewoon netjes in de vakantie op dagen dat we geen verantwoordelijkheden hebben en ver van te voren afgesproken zodat de vriendinnetjes aan het idee kunnen wennen.quote:
Het is ook wel mooi om online te kloten. Om 4 uur 's nachts spelen er alleen rare mensen nog op Europese servers en dan schelden we en trollen we alles bij elkaar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice dat zijn de leukste spellen.
Ripquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Mijn zelfbeeld is al helemaal kapot gemaakt hier. Kan er nog wel bij.
ruig hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon netjes in de vakantie op dagen dat we geen verantwoordelijkheden hebben en ver van te voren afgesproken zodat de vriendinnetjes aan het idee kunnen wennen.
Ik ga daar echt niet posten hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Chloroform het volgende:
ONZ / Man. 11.
Wat is deze onzin nou hele tijd
Wat een moeite zegquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Chloroform het volgende:
ONZ / Man. 11.
Soms, met tegenzinquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je komt sowieso niet buiten deze SC zo te zien.
Denk ook niet dat je haar type bentquote:
Gewoon een aandachtshoerquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Chloroform het volgende:
ONZ / Man. 11.
loopt dat sanasoufi aandacht topic nog steeds?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Chloroform het volgende:
ONZ / Man. 11.
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
loopt dat sanasoufi aandacht topic nog steeds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |