abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 14:23:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169861224
......We zetten de stijgende slanke lijn voort.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169861469
Toooooong, TOOOOOONG, ik ben het Vincent Bijlo! Waarom open je nooit meer een topic met mij in de op Tong, ik dacht dat we vrienden waren ;(
pi_169861482
Topidee. Na elke wedstrijd alle elf spelers die van het veld aflopen een voor een kussen, gevolgd door een welgemeende "Wat ben je een kanjer!". _O_

De Ligt zijn zelfvertrouwen had ze in de rust ook zo weer omhoog gepraat met een knuffel en wat moederlijke praatjes. Lekker lachen met alle journalisten bij alle mediadingetjes verder, dit gaat helemaal goedkomen.
pi_169861696
Ik krijg wel altijd een bemoedigend gevoel als ik Erika op TV voorbij zie komen. :Y
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169878411
quote:
Oranje kansloos onderuit tegen Liechtenstein
Het Nederlands elftal heeft het EK-kwalificatieduel tegen Liechtenstein kansloos verloren met 5-0. Oranje liep de hele wedstrijd in vaduz voortdurend achter de feiten aan. Opnieuw werd de verdediging te ligt bevonden en kon het team van bondscoach Erica Terpstra aanvallend geen vuist maken.

Met speels gemak zette de voetbaldwerg Liechtenstein het duel naar zijn hand. De vernedering van Oranje, inmiddels gezakt naar plaats 94 op de FIFA-wereldranglijst, was al snel compleet. Desondanks reageerde bondscoach Terpstra na afloop opgetogen: "Het zijn allemaal geweldige kanjers." Waarom de wedstrijd in een FOK!'er werd gespeeld is overigens niet bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 03:43:30 ]
pi_169878982
quote:
9s.gif Op donderdag 30 maart 2017 03:43 schreef Homijn het volgende:

[..]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')