abonnement Unibet Coolblue
pi_169856435
annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01 Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet



Bovenstaand is de oorspronkelijk OP
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856436
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Echt OT, maar toen ik vroeg welke uitspraak zei hij dat ik beweerde dat ik de grenzen dicht wou... Wat ik ook beweer. Maar ik vind dat nou niet echt een bruine bewering, het liet mij wel weer zien in hoevere sommige internationalisten van mijn werkelijkheid af staan.

OT, is er al een nieuwe column over gisteravond gespot?:D
Ja op Joop.nl
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856447
Deel 6 alweer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169856460
pi_169856467
We gaan door tot deel 98, ik voorzie een hoop modder gooien op twitter.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169856471
Heeft ze al iets op twitter gezegd over de uitzending van gister?
pi_169856476
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit vind ik een groot probleem van (extreem) links. De karaktermoord die ze plegen op iedereen die echt van inzicht verschilt met ze.

Het gebruik van geweld wordt goedgepraat in afa achtige omgeving en radicale meisjes als annefleur denken vanuit hun moral highground echt een beter mens te zijn.

Het trieste is. Van welke kleur je ook bent, als je deze tactieken gebruikt dan ben je geen haar beter dan extreem rechtse gewelddadige neonazi's.

Je mag vanalles van baudet vinden. Zelfs mag je zijn romanpersonage projecteren op hem, maar dan moet je wel tegenwerpingen kunnen handelen en normaal het grsprekyaangaan.

Anne fleur liet precies zien wat er mis is met dit soort types. Ze kwam er gelukkig bij pauw gisteren niet uit. Terecht werd ze gefileerd. De. Mensen die dat zielig vinden moeten maar eens bij zichzelf te rade.
Volledig mee eens.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_169856480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja op Joop.nl
Oh lekker, ik ben benieuwd. Ik zie dat er ookal 23 reacties onderstaan, dat wordt genieten
http://www.joop.nl/nieuws/als-er-fascistoide-mensen-kamer-zitten-moet-daartegen-uitspreken

'Als er fascistoïde mensen in de Kamer zitten, moet je je daartegen uitspreken'
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:30:36 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169856490
Het is toch duidelijk dat zij niet serieus was met haar tweet? 'Ludiek' stond in haar tweet tussen aanhalingstekens, oftewel het was sarcastisch/ironisch bedoeld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_169856491
Op haar facebook heeft ze het over Mansplaing level weet iemand wat dat is?
pi_169856494
quote:
Waaah, die is niet helemaal normaal :r
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169856503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Op haar facebook heeft ze het over Mansplaing level weet iemand wat dat is?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mansplaining
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856518
Zonder de bedreigingen direct goed te keuren, begrijp ik ze volledig na haar optreden gezien te hebben in Pauw. Wat een walgelijk, naïef ratje.
pi_169856522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:30 schreef TC03 het volgende:
Het is toch duidelijk dat zij niet serieus was met haar tweet? 'Ludiek' stond in haar tweet tussen aanhalingstekens, oftewel het was sarcastisch/ironisch bedoeld.
Kijk anders even Pauw van gisteravond terug en luister naar de wijze woorden van Jeroen Pauw op opmerkingen zoals die van jou. :s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856536
Zouden ze bij Pauw nou van te voren afspreken wat de toon wordt van het gesprek?
pi_169856545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden ze bij Pauw nou van te voren afspreken wat de toon wordt van het gesprek?
Ik denk het niet, anders had ze zich wel teruggetrokken om aan tafel aan te schuiven :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:34:54 #18
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169856559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:32 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Kijk anders even Pauw van gisteravond terug en luister naar de wijze woorden van Jeroen Pauw op opmerkingen zoals die van jou. :s)
Kan je het samenvatten? Als ik Google op 'Anne Fleur' vind ik alleen maar artikelen die beschrijven wat de reacties zijn i.p.v. waar het nou werkelijk om gaat. Het enige wat ik terug heb kunnen vinden is die tweet waarvan Geert Wilders aangifte deed, en daar staat 'ludiek' tussen aanhalingstekens wat naar mijn mening echt extreem duidelijk aangeeft dat het ironisch bedoeld is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_169856565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik denk het niet, anders had ze zich wel teruggetrokken om aan tafel aan te schuiven :D
Nee bedoel zonder de gasten. Dus Pauw met de redactie.
pi_169856572
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee bedoel zonder de gasten. Dus Pauw met de redactie.
Oh ja, dat lijkt mij wel. Is wel zo handig voor iedereen. :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:30 schreef TC03 het volgende:
Het is toch duidelijk dat zij niet serieus was met haar tweet? 'Ludiek' stond in haar tweet tussen aanhalingstekens, oftewel het was sarcastisch/ironisch bedoeld.
dat stond ook in die tweet waar ze op reageerde maar dat zag ze ook niet als sarcastisch/ironisch
pi_169856586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh ja, dat lijkt mij wel. Is wel zo handig voor iedereen. :Y
Zou het dan ook zo kunnen dat er wordt afgesproken om deze Fleur wat harder aan te pakken voor de kijkcijfers?
pi_169856629
De moorden op Fortuyn en Van Gogh waren natuurlijk ook hartstikke "ludiek" voor de linksen. In menig links nest plopten de champagnekurken tegen het dak!
pi_169856638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou het dan ook zo kunnen dat er wordt afgesproken om deze Fleur wat harder aan te pakken voor de kijkcijfers?
Mja, zou kunnen, maar denk niet dat dat gister van toepassing was. Hier werd gewoon een 22 jarig kind even verteld wat de consequenties zijn van domme tweets. Stukje opvoeding.
Iets wat meer Twitter gebruikers kunnen gebruiken. :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856659
quote:
quote:
Ed Nijpels probeert de tweets van Dekker nog weg te zetten als ‘grap’, maar Dekker maakt duidelijk dat het een serieuze zaak is: in de samenleving zoals hij nu is wordt de ene groep onevenredig hard aangepakt en gaat de andere groep – in dit geval die van de gewelddadige PVV-stemmer – vrijuit.
De gewelddadige PVV stemmer? Verdomme, als je roept dat je PVV stemt kun je stenen koppen en met je auto naar de garage, het geweld komt nog altijd uit vooral de linkse en islamitische hoek. Wereldvreemde mensen die in hun eigen realiteit leven. Word tijd dat ze linksen eens gaan verplichten tot TBS, ongelooflijk de onzin die dat volk gesubsidieerd mag blijven verkondigen.
pi_169856684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

De gewelddadige PVV stemmer? Verdomme, als je roept dat je PVV stemt kun je stenen koppen en met je auto naar de garage, het geweld komt nog altijd uit vooral de linkse en islamitische hoek. Wereldvreemde mensen die in hun eigen realiteit leven. Word tijd dat ze linksen eens gaan verplichten tot TBS, ongelooflijk de onzin die dat volk gesubsidieerd mag blijven verkondigen.
Dit dus. Enige vorm van zelfreflectie ontbreekt bij de extreemlinkse hoek.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856701
http://www.joop.nl/nieuws(...)eken#comment-1966496
quote:
Libertain 29 maart 2017 at 08:30
….En de Grote Prijs voor het meest moedige journalistiek in Nederland is in 2018 weer door een sympathieke meid gewonnen – Anne Fleur Dekker die voor fascistoïde druk niet wil gaan wijken.

Dit is een vrouw die Nederland groot maakt.

Zou ik haar graag als Premier van ons land willen zien.
Haha
pi_169856712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan je het samenvatten? Als ik Google op 'Anne Fleur' vind ik alleen maar artikelen die beschrijven wat de reacties zijn i.p.v. waar het nou werkelijk om gaat. Het enige wat ik terug heb kunnen vinden is die tweet waarvan Geert Wilders aangifte deed, en daar staat 'ludiek' tussen aanhalingstekens wat naar mijn mening echt extreem duidelijk aangeeft dat het ironisch bedoeld is.
Of zogenaamd ludiek, en dan wordt het vervolg van de tweet wat serieuzer.

Ligt er maar aan hoe je de 'aanhalingstekens' wil opvatten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169856719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:32 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Zonder de bedreigingen direct goed te keuren, begrijp ik ze volledig na haar optreden gezien te hebben in Pauw. Wat een walgelijk, naïef ratje.
Welke bedreigingen? Tot nu toe bestaan al die zgn. "bedreigingen" aan haar adres alleen nog maar in het hoofd van Anne Fleur. Er is nog geen aangifte, niks.
pi_169856760
Is het iemand ook al opgevallen dat ze de woorden "Pacifist en Marxist " sinds eergisteren uit haar Twitter ondertitel heeft weggewerkt? :P

Kwam trouwens ook nog een tweet tegen waarin ze het idee opriep om een politieke partij dan maar te gaan saboteren :') Vast ludiek bedoeld.

annefleurdd twitterde op donderdag 12-05-2016 om 08:16:54 Even serieus: hoe tof zou heb zijn als één van 'ons' bijvoorbeeld als beleidsmedewerker PVV zou gaan werken en dan de boel zou saboteren. reageer retweet


[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 10:51:27 ]
pi_169856764


Bij geen succes terug naar stap 2.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169856824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:39 schreef hpeopjes het volgende:
De moorden op Fortuyn en Van Gogh waren natuurlijk ook hartstikke "ludiek" voor de linksen. In menig links nest plopten de champagnekurken tegen het dak!
Dat dus!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:54:16 #33
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169856828
http://www.joop.nl/nieuws(...)daartegen-uitspreken

Gekeken:
- tweet over Wilders was niks mis mee, overduidelijk dat het ironisch bedoeld was.
- tweet over Baudet was niet handig maar wordt imo overdreven.

Disclaimer: ik ben totaal niet links.

gr.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_169856851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:39 schreef hpeopjes het volgende:
De moorden op Fortuyn en Van Gogh waren natuurlijk ook hartstikke "ludiek" voor de linksen. In menig links nest plopten de champagnekurken tegen het dak!
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

De gewelddadige PVV stemmer? Verdomme, als je roept dat je PVV stemt kun je stenen koppen en met je auto naar de garage, het geweld komt nog altijd uit vooral de linkse en islamitische hoek. Wereldvreemde mensen die in hun eigen realiteit leven. Word tijd dat ze linksen eens gaan verplichten tot TBS, ongelooflijk de onzin die dat volk gesubsidieerd mag blijven verkondigen.
Wat een onzin om alle linksen hier op af te rekenen. Ik ben ook links (altijd SP gestemd) maar ben het totaal niet met Annefleur Dekker eens. Wel vind ik dat ze recht heeft haar mening uit te dragen.

Vind overigens dat deze hele heksenjacht op dat meisje ziekelijke vormen begint aan te nemen.
pi_169856868
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dit dus. Enige vorm van zelfreflectie ontbreekt bij de extreemlinkse hoek.
Heb je die reacties gelezen onder dat artikel, mij vallen werkelijk de schoenen uit van de hoeveelheid onwetendheid en pure haat jegens de PVV. Rationeel nadenken zit er niet meer bij, alles wat PVV is dat is slecht en dat zullen ze weten, geen dialoog, geen kritiek, nee bij de PVV en haar stemmers is het zwart/wit.

quote:
En de Grote Prijs voor het meest moedige journalistiek in Nederland is in 2018 weer door een sympathieke meid gewonnen – Anne Fleur Dekker die voor fascistoïde druk niet wil gaan wijken.
Doodsbedreigingen goedpraten omdat het tegen Wilders is. En ik heb Wilders nooit horen roepen om Marokkanen door de knieën te schieten, hebben ze zeker vernomen in hun eigen zieke fantasiewereld.

quote:
Met name omdat ik weet dat Pauw nooit zou suggereren dat Wilders de doodsbedreigingen aan zijn adres over zichzelf heeft afgeroepen vanwege zijn uitspraken.

‘Minder, minder’, ‘kopvoddentaks’ of ‘Marokkanen door de knieën schieten’ vind ik persoonlijk wel wat tandjes erger dan de ironische tweet van Anne Fleur.
Dan lees je eindelijk eens één realistische reactie van iemand die zich niet zoveel linkse verzonnen onzin laat wijsmaken:

quote:
Ik begrijp dit dus echt niet. Volgens haar worden moslims oneerlijk hard aangepakt en gaat de gewelddadige pvv stemmer vrijuit.

Maar de zorgen van pvv stemmers komen juist van alle terroristische aanslagen in europa door de islam. En ik heb pvv stemmers nog niet kunnen betrappen op echt geweld, alleen maar slechte beledigingen en bedreigingen op internet.

Zoals ik het zie komt al het internetgezeik en cybertrollen van wat Anne Fleur pvv stemmers noemt, maar het echte geweld komt van moslims, zij het een kleine groep natuurlijk. Er is nog geen enkele dode gevallen door een pvv stemmer, maar het dodental in europa door islam loopt met elke aanslag op.

Ik begrijp prima haar afkeer van het azijnpissen wat haar ten deel valt, en ik snap ook dat ze bedreigingen krijgt van zolderkamer helden achter hun scherm. Maar Wilders is veroordeeld om een aantal uitgesproken woorden, en als ze de bedreigers vinden worden die ook veroordeeld. Er gaat dus niemand vrijuit, tenzij ze onvindbaar zijn.

Londen, Parijs, en Brussel hebben aanslagen gehad. Als er nou een geliefde van haar omkomt bij een eerste terreuraanslag in NL, komt het geweld dan nog steeds van de pvv stemmer? Ik mis een stukje realisme hier.
En daar komt deze, voor mij nog altijd steeds onbegrijpelijke reactie op terug, welke ik nog altijd niet begrijp en indirect toch opvat dat dhr./mevr. Zandb(ak)?? vind dat PVV'ers niet vrijuit moeten gaan met als simpele reden, het zijn PVV'ers. De Nazi's zouden en voorbeeld kunnen nemen aan het generaliseren van de PVV stemmer door de linkse kliek.

quote:
Zandb – 29 maart 2017 at 08:23
Tja, dit vind ik wel een erg hoog “zij doen het ook maar veel erger” gehalte: “En ik heb pvv stemmers nog niet kunnen betrappen op echt geweld, alleen maar slechte beledigingen en bedreigingen op internet.” Anne Fleur moet wel onderduiken en Wilders moet wel beveiligd worden.

U beweert verder doodleuk dat PVV-ers vrijuit horen te gaan, behalve die verkeerde dingen doen; die laatste PVV-ers gaan slechts vrijuit omdat ze “onvindbaar” zijn.
Maar van moslims beweert u beweert in feite het tegenovergestelde: Moslims mogen niet vrijuit gaan omdat er moslims zijn die “echt geweld” gebruiken.
Als u het dan over realisme hebt: De manier waarop u denkt, heet niet voor niets discriminerend.
Eindconclusie van de gehele zieke linkse naïeve wereldvreemde gedachtegang (er bestaan geen woorden meer om deze ziekelijke linkse gedachte te beschrijven) is dat de vraag, meer of minder Marokkanen direct oproept tot geweld in de ogen van deze zieke groep mensen, en het verzoeken om Dhr. Wilders met 500 stenen te bekogelen is geen oproep tot geweld want dit is gerechtvaardigd omdat de PVV fascistisch is.

Wat een ziek wereldbeeld hebben die linksen, echt de NSB'ers van deze tijd.
pi_169856886
Uiteraard mag ze haar mening uitdragen, dat is dan ook niet echt de discussie.

Wat ze nog moet leren is dat wat ze zegt consequenties kan hebben en dat wat beter nadenken voordat je wat plaatst op internet niet gelijk is aan beperking van je vrijheid van meningsuiting.
pi_169856902
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:20 schreef Chewie het volgende:
Ja, Eite Homan, Kusters en ga zo maar door. Wil je nu echt beweren dat die mafklappers wel normaal reageren?
Ach ga weg, wanneer heb jij voor het laatst wat van die lui gehoord ?
Niemand neemt de mafklappers van de NVU nog serieus.
Vroeger deden ze wel eens met de verkiezingen mee, meer als 1000 stemmen leverde dat meestal niet op.

En omdat er de laatste keren geen extreemrechtse partij meer meedoet met de verkiezingen noemt (extreem)links voor het gemak de PVV en FvD maar extreemrechts, hebben ze tenminste nog wat om over te zeuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:30 schreef TC03 het volgende:
Het is toch duidelijk dat zij niet serieus was met haar tweet? 'Ludiek' stond in haar tweet tussen aanhalingstekens, oftewel het was sarcastisch/ironisch bedoeld.
En welke van haar tientallen tweets was precies niet serieus bedoeld ?
Na die tweet van het stenen gooien heeft ze nog veel meer bagger verstuurd.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:58:57 #38
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169856904
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:57 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard mag ze haar mening uitdragen, dat is dan ook niet echt de discussie.

Wat ze nog moet leren is dat wat ze zegt consequenties kan hebben en dat wat beter nadenken voordat je wat plaatst op internet niet gelijk is aan beperking van je vrijheid van meningsuiting.
Zoals ik laatst in een podcast het mooi hoorde zeggen:
Freedom of speech is not the same as freedom of consequence.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169856932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:57 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard mag ze haar mening uitdragen, dat is dan ook niet echt de discussie.

Wat ze nog moet leren is dat wat ze zegt consequenties kan hebben en dat wat beter nadenken voordat je wat plaatst op internet niet gelijk is aan beperking van je vrijheid van meningsuiting.
Dit dus.
Het viel mij daarom ook enorm tegen dat Thieme dit als beperking van vrijheid van meningsuiting zag.

Thieme is daarom bij mij wel wat gedaald op de ladder.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ach ga weg, wanneer heb jij voor het laatst wat van die lui gehoord ?
Niemand neemt de mafklappers van de NVU nog serieus.
Vroeger deden ze wel eens met de verkiezingen mee, meer als 1000 stemmen leverde dat meestal niet op.

En omdat er de laatste keren geen extreemrechtse partij meer meedoet met de verkiezingen noemt extreemlinks voor het gemak de PVV en FvD maar extreemrechts, hebben ze tenminste nog wat om over te zeuren.

En weer zo 1 die er niet mee om kan gaan dat in zijn clubje ook mafklappers zitten :')
pi_169856947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ach ga weg, wanneer heb jij voor het laatst wat van die lui gehoord ?
Niemand neemt de mafklappers van de NVU nog serieus.
Vroeger deden ze wel eens met de verkiezingen mee, meer als 1000 stemmen leverde dat meestal niet op.

En omdat er de laatste keren geen extreemrechtse partij meer meedoet met de verkiezingen noemt extreemlinks voor het gemak de PVV en FvD maar extreemrechts, hebben ze tenminste nog wat om over te zeuren.
Ach valt Wilders weg is Rutte een Nazi, valt Rutte weg is Pechtold een fascist. Zo rolt links, een ziek misselelijk makend clubje welke geen toegevoegde waarde in de samenleving heeft. Ik zeg een groot eiland opkopen, er een flinke muur omheen, en daar dat geestelijk gestoorde linkse volk op plempen samen met hun knuffelallochtonen. En na 500 jaar eens kijken of er nog iemand leeft.
pi_169856965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:01 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dit dus.
Het viel mij daarom ook enorm tegen dat Thieme dit als beperking van vrijheid van meningsuiting zag.

Thieme is daarom bij mij wel wat gedaald op de ladder.
Ik kreeg een beetje het idee dat Thieme het zielig vond voor dat meisje en dit als enig nog een beetje steekhoudend argument zag, het was wel duidelijk dat Thieme vrij snel spijt had van haar bijval
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:04:32 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169856979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En welke van haar tientallen tweets was precies niet serieus bedoeld ?
Na die tweet van het stenen gooien heeft ze nog veel meer bagger verstuurd.
Welke tweets heb je gezien? Heb je voorbeelden?

Ik heb twee tweets gezien, steen gooien naar Wilders en taart gooien naar Baudet. Taart gooien naar Baudet was niet handig maar imo ook niet echt 'oproepen' tot geweld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_169856985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:55 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin om alle linksen hier op af te rekenen. Ik ben ook links (altijd SP gestemd) maar ben het totaal niet met Annefleur Dekker eens. Wel vind ik dat ze recht heeft haar mening uit te dragen.

Vind overigens dat deze hele heksenjacht op dat meisje ziekelijke vormen begint aan te nemen.
Daarom moet ze dus tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Het gaat niet eens zozeer om haar maar om de hele club erachter de antifa.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169856988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje het idee dat Thieme het zielig vond voor dat meisje en dit als enig nog een beetje steekhoudend argument zag, het was wel duidelijk dat Thieme vrij snel spijt had van haar bijval
Dat leek mij ook.

Maar goed, weinig zielig die Annefleur. Wie de billen brandt moet op de blaren zitten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169856995
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:55 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]


[..]

Wat een onzin om alle linksen hier op af te rekenen. Ik ben ook links (altijd SP gestemd) maar ben het totaal niet met Annefleur Dekker eens. Wel vind ik dat ze recht heeft haar mening uit te dragen.

Vind overigens dat deze hele heksenjacht op dat meisje ziekelijke vormen begint aan te nemen.
Natuurlijk heeft ze het recht om haar meningte uiten, net als elke Nederlander, hoe dom, lomp, grof, asociaal en extremistisch zo'n mening ook mag zijn.

Maar "je mening uiten" is toch echt iets anders dan "het plaatsen van een bedreiging", hoe "ludiek" die bedreiging in de ogen van de bedreiger ook mag zijn. Dit is namelijk gewoon een vorm van strafbaar geweld. En vooral als zo'n bedreiging gericht is tegen een individu loop je een reëel risico om in de problemen te komen, zoals Anne Fleur nu ondervindt.
pi_169857004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke tweets heb je gezien? Heb je voorbeelden?

Ik heb twee tweets gezien, steen gooien naar Wilders en taart gooien naar Baudet. Taart gooien naar Baudet was niet handig maar imo ook niet echt 'oproepen' tot geweld.
Oproepen tot geweld kan op meerdere manieren. Zo'n tweet als taartgooien op Baudet kan prima iemand anders inspireren om het daadwerkelijk te doen.
En er zijn in de vorige delen nog wel wat tweets van haar voorbij gekomen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169857015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ach valt Wilders weg is Rutte een Nazi, valt Rutte weg is Pechtold een fascist. Zo rolt links, een ziek misselelijk makend clubje welke geen toegevoegde waarde in de samenleving heeft. Ik zeg een groot eiland opkopen, er een flinke muur omheen, en daar dat geestelijk gestoorde linkse volk op plempen samen met hun knuffelallochtonen. En na 500 jaar eens kijken of er nog iemand leeft.
En ja zo rolt extreem-rechts ook zoals ik hier heb kunnen merken dus ja weer een goed voorbeeld hoe die marginalen toch best wel heel erg veel op elkaar lijken, ook al willen ze dat beiden niet erkennen.

Als ik door die alt-rechts speciale sneeuwvlokjes voor links uitgemaakt word (of zoals gisteren nog de vraag kreeg of ik geen antifa meeting had) omdat ik hun held Trump niks vind bijvoorbeeld dan zegt dat genoeg over hoe gestoord die aanhangers zijn.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:07:54 #49
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169857039
Geweldige butthurt vanuit links op twitter, heerlijk :D

quote:
Fanatisme en haat spuit uit haar ogen en gezichtskenmerken.
Niet. Normaal.
Met zulke personen valt gewoon geen zinnig woord te wisselen, deze zijn zo voldaan van zichzelf en hun eigen gelijk dat dit enkel en alleen een gevaar vormt voor de samenleving.

Waar hebben we dat ook alweer eerder gezien?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:08:15 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169857041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld kan op meerdere manieren. Zo'n tweet als taartgooien op Baudet kan prima iemand anders inspireren om het daadwerkelijk te doen.
Daarom zeg ik ook dat het niet handig is. Echter, zij was destijds geen publiek figuur en daarnaast is een taart gooien tamelijk onschuldig.
quote:
En er zijn in de vorige delen nog wel wat tweets van haar voorbij gekomen.
Ik loop al een half uur te Googlen maar ik vind alleen deze twee tweets. Als die andere tweets echt zo erg waren had ik die wel makkelijker kunnen vinden, denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')