Tegen een meisje van na Fortuyn zeiken over de taart. Bejaarde lullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind ze wel een beetje hard over die taart
Als GroenLinks hippy mag ze toch best wat geschiedenisles nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tegen een meisje van na Fortuyn zeiken over de taart. Bejaarde lullen.
Jawel maar het is alleen maar ik wil een taart op iemand gooien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als GroenLinks hippy mag ze toch best wat geschiedenisles nemen.
ALs je kijkt naar het geweld rond die protesten en anti protesten zou ik het toch niet snel bagataliseren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar extreem links is momenteel toch niets meer vergeleken met 20 of 30 jaar geleden? Ondanks de opkomst van bijvoorbeeld Wilders, vind ik dat het nog best rustig is gebleven aan die kant.
De kijkers hebben recht op een tweede rondequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh het is voorbij. Waarom zou Pauw nou zo hard zijn geweest?
Omdat ze altijd heel sterk reageert op gemene mannen, kijk maar naar haar Baudet obsessiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ging niet eens over haar bedreigingen. Maar Pauw begon al gelijk op een bepaalde toon.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De kijkers hebben recht op een tweede ronde
Omdat die waarschijnlijk ook wel doorheeft dat dit soort figuren niet goed afstralen op normale linkse mensen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Je weet dat er werd opgeroepen om taarten die gebakken waren met menstruatiebloed in Baudet zijn gezicht te gooien?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind ze wel een beetje hard over die taart
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk ook wel doorheeft dat dit soort figuren niet goed afstralen op normale linkse mensen.
Het heeft voor de ontvanger wel degelijk een flinke impact. Of het zou een lekkere taart is of niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar het is alleen maar ik wil een taart op iemand gooien.
nou nou nou nou...
Zij weet dondersgoed wat er toen gebeurd is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tegen een meisje van na Fortuyn zeiken over de taart. Bejaarde lullen.
Ben nog 3 jaar ouder dan Annefleur en ik had zonder de OPHEF!! niet gedacht aan Pim.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als GroenLinks hippy mag ze toch best wat geschiedenisles nemen.
Was raar geweest samen met Jinek een Jan Roos tot op zijn knieen afzagen en 500 stenen gooien met fluwelen handschoenen aanpakken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ging niet eens over haar bedreigingen. Maar Pauw begon al gelijk op een bepaalde toon.
Heb ik iets over gelezen maar dat was niet haar tweet. Kijk beetje kansloos om iemand een taart in de gezicht te willen gooien maar vind het verder niet zo'n heftige tweet eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je weet dat er werd opgeroepen om taarten die gebakken waren met menstruatiebloed in Baudet zijn gezicht te gooien?
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het heeft voor de ontvanger wel degelijk een flinke impact. Of het zou een lekkere taart is of niet.
Ze was net in beeld en liep zich nog steeds op te vreten. Die heeft duidelijk een probleem...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Nu moet ze nog de hele tijd daar aan tafel zitten
Daarom juistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ging niet eens over haar bedreigingen. Maar Pauw begon al gelijk op een bepaalde toon.
Ja daar gaat het om tochquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daarom juist
Laat der in detail vertellen hoe afgrijselijk het voor der was de afgelopen dagen
Zo fijn is een taart in je gezicht anders nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik iets over gelezen maar dat was niet haar tweet. Kijk beetje kansloos om iemand een taart in de gezicht te willen gooien maar vind het verder niet zo'n heftige tweet eigenlijk.
Context is het sleutelwoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik iets over gelezen maar dat was niet haar tweet. Kijk beetje kansloos om iemand een taart in de gezicht te willen gooien maar vind het verder niet zo'n heftige tweet eigenlijk.
En in linkse taarten zit stront.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo fijn is een taart in je gezicht anders niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |