Voor 90 euro doe ik het.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:29 schreef sam004 het volgende:
Ik ben bereid een kleine vergoeding bij te betalen voor de moeite
Stuur mij een DM. Voor 18 euro per maand neem ik dat abonnement wel over.quote:
Heb je een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Stuur mij een DM. Voor 18 euro per maand neem ik dat abonnement wel over.
Nog niks ontvangen.quote:
komt omdat je nog geen 7 dagen actief bent denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:50 schreef sam004 het volgende:
[..]
Krijg een foutmelding 'Je bericht kon niet worden verzonden'
Het abonnement ondersteunt wel 4G, ik zit namelijk zelf altijd op 4G. Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
komt omdat je nog geen 7 dagen actief bent denk ik.
ik zie net dat dit abonnement geen 4G ondersteunt, dan gaat het over voor mij, sorry.
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only/budget/2-jaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:53 schreef sam004 het volgende:
[..]
Het abonnement ondersteunt wel 4G, ik zit namelijk zelf altijd op 4G. Waar heb je dat gelezen?
Ik heb het abonnement 'Vooral internet standaard'quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only/budget/2-jaar
Geen probleem, bedankt!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:55 schreef BoneThugss het volgende:
Niet interessant genoeg voor mij, maar toch bedankt.
Bedoel je daarmee, dat de TS jou iedere maand 2 euro betaald, of dat de TS jou iedere maand 18 euro betaald?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Stuur mij een DM. Voor 18 euro per maand neem ik dat abonnement wel over.
Zat een foutje in. Is 20,12 per maand i.p.v. 18 euro. Al had ik die 2,12 voor Bonethugss wel tot en met Oktober maandelijks betaald.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee, dat de TS jou iedere maand 2 euro betaald, of dat de TS jou iedere maand 18 euro betaald?
Uiteraard dat ik 18 euro per maand betaal. Maar is niet interessant genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee, dat de TS jou iedere maand 2 euro betaald, of dat de TS jou iedere maand 18 euro betaald?
Kan inderdaad gecombineerd worden met KPN compleet! Je neemt dan iniedergeval tot en met oktober 2016 mijn nummer mee. Voor mij niet zo'n groot probleem, agzn ik maar met een beperkt aantal mensen bel/sms/app. Maar dat laat ik natuurlijk aan jou over :-)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef Geckoo het volgende:
kan deze ook gecombineerd worden met kpn compleet en kan er nummer worden meegenomen? anders ook interesse
Heb ik geprobeerd maar dat zou niet mogelijk zijn en ze hoopte dat ik toch nog bij hun zou blijven na mijn sim only. Alleen een andere provider is zakelijk voordeliger dus dat word hem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:39 schreef SugeLucky het volgende:
Zou gewoon contact met kpn opnemen, zeggen dat je een zakelijk abonnement wil afsluiten per direct als ze je sim only kunnen overzetten. En als ze dat niet willen, dat je dan als je sim only afgelopen is naar een andere provider gaat.
Klopt inderdaad mar dat is het 'm nu net. Los nieuw toestel kopen is duur en ik wil niet wachten tot oktober met opzeggen. En vind t zonde om het af te kopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
nummer behoud zou altijd mogelijk moeten zijn, bij elke provider.
Dus gewoon nieuw toestel kopen en afwachten tot je vrij bent om je abonnement op te zeggen of nummer te porteren naar een andere provider.
Meende dat bij kpn je al minimaal 3 maanden van te voren je abonnement kunt verlengen of opzeggen etc.
Niet overtuigend genoeg dan. Kan me niet voorstellen dat ze niet liever een klant voor nog 2 jaar binden en dan nu een concessie moeten doen, dan dat ze je liever nog een half jaar 20 euro per maand laten betalen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 07:31 schreef sam004 het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar dat zou niet mogelijk zijn en ze hoopte dat ik toch nog bij hun zou blijven na mijn sim only. Alleen een andere provider is zakelijk voordeliger dus dat word hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |