Ik vind het ook beter inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2017 04:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel blij dat die sterren weg zijn eigenlijk. Ik vind dit een stuk duidelijker. Wist ook nooit dat die sterren stonden voor hoe goed het bij jou zou passen. Dit is wel duidelijk in ieder geval:
[ afbeelding ]
Die sterren was toch gewoon een gemiddeld cijfer van alle Netflix kijkers?quote:Op donderdag 6 april 2017 04:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel blij dat die sterren weg zijn eigenlijk. Ik vind dit een stuk duidelijker. Wist ook nooit dat die sterren stonden voor hoe goed het bij jou zou passen. Dit is wel duidelijk in ieder geval:
[ afbeelding ]
leek mij ook ja. aardig kut als dat weg is en er oo kgeen imdb cijfer voor in de plaats komt.. Gaf altijd een indicatie van welke film wel een redelijk imdb cijfer kreeg. ga ze nu niet allemaal blind op imdb lopen zoeken... zwaar irritant dan dit nieuwe systeemquote:Op donderdag 6 april 2017 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die sterren was toch gewoon een gemiddeld cijfer van alle Netflix kijkers?
Nee, die sterren waren een gok hoe jij een film zou waarderen. Eigenlijk hetzelfde als het percentage dat nu getoond wordt + de tekst "match".quote:Op donderdag 6 april 2017 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die sterren was toch gewoon een gemiddeld cijfer van alle Netflix kijkers?
ah wtf, nooit gewetenquote:Op donderdag 6 april 2017 07:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, die sterren waren een gok hoe jij een film zou waarderen. Eigenlijk hetzelfde als het percentage dat nu getoond wordt + de tekst "match".
Wat raar, want mensen die hier lijstjes plaatsen met films die gaan verdwijnen zetten er het aantal sterren bij (3.4 etc) en dat kwam overeen met die van mij.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:51 schreef Aether het volgende:
Nee, die sterren waren een gok hoe jij een film zou waarderen. Eigenlijk hetzelfde als het percentage dat nu getoond wordt + de tekst "match".
Wordt hier uitgelegd:quote:Op donderdag 6 april 2017 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat raar, want mensen die hier lijstjes plaatsen met films die gaan verdwijnen zetten er het aantal sterren bij (3.4 etc) en dat kwam overeen met die van mij.
dit systeem vervangt in geen enkel opzicht het sterren systeem waarmee de score word/werd aangegeven, het kan hooguit een aanvulling zijn (maar dan moeten ze wel van iedereen de score meenemen; nu zegt het geen reet over de film)quote:Op donderdag 6 april 2017 04:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Imdb vind ik juist weer erg slechte scores weergeven, geef mij maar rottentomatoes.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dit systeem vervangt in geen enkel opzicht het sterren systeem waarmee de score word/werd aangegeven, het kan hooguit een aanvulling zijn (maar dan moeten ze wel van iedereen de score meenemen; nu zegt het geen reet over de film)
achja.. gelukkig kijk ik niet naar netflix ratings omdat dat toch niks zegt voor mij.
ik zoek een echte score wel op op imdb
vooral bij nieuwe films heeft imdb een maand ofzo nodig om een fatsoenlijke, realistische, score weer te gevenquote:Op donderdag 6 april 2017 09:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Imdb vind ik juist weer erg slechte scores weergeven, geef mij maar rottentomatoes.
Dat is de rating die op MovieMeter staatquote:Op donderdag 6 april 2017 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat raar, want mensen die hier lijstjes plaatsen met films die gaan verdwijnen zetten er het aantal sterren bij (3.4 etc) en dat kwam overeen met die van mij.
Staat al paar dagen op Videoland.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:40 schreef Blik het volgende:
The spin-off van Black-List, Redemption. De serie met Famke Janssen, lijkt niet op Netflix te komen. Zag net op nu.nl een reclame van Videoland dat ze exclusief de serie gaan uitzenden.
Zou jammer zijn
Je zou bijna gaan denken dat zoiets subjectief is, en geen exacte wetenschap.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:46 schreef Aether het volgende:
Scores op o.a. IMDb gebruik ik meestal ook niet. Te vaak meegemaakt dat het totaal niet overeenkomt met de realiteit.
Ik dacht dat ze absoluut waren?quote:Op donderdag 6 april 2017 12:39 schreef heite het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat zoiets subjectief is, en geen exacte wetenschap.
en de redelijk ok, en redelijk matig... dan heb je 5 opties, klinkt legitquote:
En als we dat nou met iets anders zouden kunnen aangeven in plaats van met facebook duimpjes..... misschien sterren....quote:Op donderdag 6 april 2017 15:39 schreef Re het volgende:
[..]
en de redelijk ok, en redelijk matig... dan heb je 5 opties, klinkt legit
dat zou wel vernieuwend zijnquote:Op donderdag 6 april 2017 15:42 schreef avotar het volgende:
[..]
En als we dat nou met iets anders zouden kunnen aangeven in plaats van met facebook duimpjes..... misschien sterren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |