quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Sedin een eigen garage met spuitcabine heeft.
Er wonen maar max 4 mensen daar en Braddie gebruikt hem al niet, dus dat ding zal echt niet elke dag de hele dag staan te draaien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je wordt toch knetter gestoord als je de hele dag moet luisteren naar de wasmachine?
Die tip is hem al meerdere malen gegeven, maar dan zegt hij steeds dat zijn benen daar te sterk voor zijn, omdat hij altijd de kettingkast kapot traptquote:
Er is een hele effectieve oplossing: werk vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je wordt toch knetter gestoord als je de hele dag moet luisteren naar de wasmachine?
Gewoon buiten voor de deur en 0 fux gevenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik moet gokken weet 'ie de verf afdeling te vinden de Action.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Actionkrantje lijkt me geen toeval.
Behalve de hele ochtend vanaf half 8.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Er wonen maar max 4 mensen daar en Braddie gebruikt hem al niet, dus dat ding zal echt niet elke dag de hele dag staan te draaien.
Bij wijze van natuurlijk he vriend, maar hij irriteert zich er nou al en hij zit er pas 2 dagen. Als dit geen recept is voor disaster dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Er wonen maar max 4 mensen daar en Braddie gebruikt hem al niet, dus dat ding zal echt niet elke dag de hele dag staan te draaien.
Hij heeft alleen geen 2 maar 4 blokken nodig voor alleen de voorkant..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:48 schreef Sander166 het volgende:
Weet hij wel dat je voor 2 nieuwe remschijven + 2 nieuwe remblokken al minstens 200 euro kwijt bent?
Omdat de remmen enkel niet ijzer op ijzer mogen zijn, en de auto verder op dat moment alleen goed hoeft te remmen op de testbank..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:10 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hoe kan een auto met zulke mankementen een maand geleden nog door de apk keuring zijn heen gekomen?
Een week lang elke dag om 0730 wakker door de wasmachine zit die maandag weer in zijn schuurquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij wijze van natuurlijk he vriend, maar hij irriteert zich er nou al en hij zit er pas 2 dagen. Als dit geen recept is voor disaster dan weet ik het ook niet meer
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Actionkrantje lijkt me geen toeval.
Ach zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij wijze van natuurlijk he vriend, maar hij irriteert zich er nou al en hij zit er pas 2 dagen. Als dit geen recept is voor disaster dan weet ik het ook niet meer
Komt goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:47 schreef Ingolstadt het volgende:
En dan weet je nog niet hoe het motorisch gesteld is. Kan hij wel starten en lopen, maar dan kunnen er nog allerlei mankementen aan zitten komen
Zit er dik in, al hoop ik wel dat het 'm lukt. En vergeet niet dat hij een jaarcontract heeft getekend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een week lang elke dag om 0730 wakker door de wasmachine zit die maandag weer in zijn schuur
Misschien went hij er wel aan om zo vroeg op te staan en gaat hij werken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zit er dik in, al hoop ik wel dat het 'm lukt. En vergeet niet dat hij een jaarcontract heeft getekend.
Werken !!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Bijna de 100 abonnees. Wat zal hij voor ons in petto hebben
Internetwerkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien went hij er wel aan om zo vroeg op te staan en gaat hij werken.
Maar dat zal wel net iets te hoog gegrepen zijn![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:59 schreef chroestjov het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
Nieuwe banner en U.I.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |