Als ik ergens schijt aan zou hebben is het wel neuken terwijl mn buren me zouden kunnen horen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als hij een chick wil duwen dan kan hij haar het best rond 07:30 uitnodigen
Dit.. en direct erna de stoel... Beetje lullig rijden zo..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:42 schreef Voszje het volgende:
Mijn prioriteit zou toch de rem zijn i.p.v. het raam.
Net nu de tweede helft Ned - Ita begint ookquote:
Ligt eraan of er een 8/10 langskomt of een 3/10quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik ergens schijt aan zou hebben is het wel neuken terwijl mn buren me zouden kunnen horen...
Nou heb ik geen buren dus moet je behoorlijk schreeuwen.. maar toch.. Ik geef niets om herrie..
Als ze daar bij de wasmachine op de grond nou eens een tijdschrift neerleggen dat in verregaande staat van ontbinding verkeert dan voelt hij zich vast en zeker een stuk sneller thuis.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ze daar bij de wasmachine op de grond nou eens een tijdschrift neerleggen dat in verregaande staat van ontbinding verkeert dan voelt hij zich vast en zeker een stuk sneller thuis.
Je zou maar met je gezin op pad zijn word je aangerede door braddy omdat de remmen niet meer funcionerenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:44 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja, want die schijven zitten er al 300.000 km op.......
Nou ja, ik ben benieuwd naar alle auto-opknap-vlogs
Brad zou net als Ad zijn fans kunnen laten doneren. Of döneren. Zou best wat kunnen opleveren!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef leolinedance het volgende:
Brad is jaloers op Ad zijn subs. Brad zou minimaal net zo goed scoren als ie op Vice zou staan.
Precies. Paar gipsplaatjes erover en klaar!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom niet gewoon even isoleren? Simpele matjes ertussen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |