nee, is nog gekocht op de groeiquote:
Want???quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:02 schreef Joezi het volgende:
Anne Fleur heeft meer ballen dan heel FOK! en FP bij elkaar
Nee zij is goed zij is top, zij is best, zij rockt, zij spint, zij rent nooit wegquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joezi kun jij hier een gifje van maken, dat er keutels uit haar mond komen?
je rechterhand?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer wat potentieels op het oog.
als ze niet in deze sjow had gezeten gaf ik geen neuk. Maar ik word wel lichtelijk mad van haar en Aafke.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ze is in ieder geval wel een goede troll, half FOK! mad.Zulke meisjes leven van aandacht.
Die moet je haar dus vooral niet geven.
Zie je gifje zo tegemoet dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee zij is goed zij is top, zij is best, zij rockt, zij spint, zij rent nooit weg
wie is aafke?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze niet in deze sjow had gezeten gaf ik geen neuk. Maar ik word wel lichtelijk mad van haar en Aafke.
Aafke heeft wel lekkere muziekjes overigens.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joezi kun jij hier een gifje van maken, dat er keutels uit haar mond komen?
Leuk dat je mij twee keer voor aap poogt te zetten.quote:
Romeijn.quote:
Is het je zusje ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee zij is goed zij is top, zij is best, zij rockt, zij spint, zij rent nooit weg
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer wat potentieels op het oog.
Voor op in de strijd op twitter en facebook bedoel je zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb haar eens bij uit de hand gelopen protesten gezien, zij gaat voor op hoor
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
aha.
eerste image hit op google, ik weet al genoeg:
[ afbeelding ]
Nee juist niet, ze is er altijd bij als er gevochten moet wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:04 schreef fukforce het volgende:
[..]
Voor op in de strijd op twitter en facebook bedoel je zeker
hij weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |