je moederquote:Op maandag 27 maart 2017 23:09 schreef renwan het volgende:
Dit kan ook over Possetje gaan eigenlijk. Verwarrend....
Je gaat hem weer tot leven wekken?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
wanneer ik met hem klaar ben nog niet
nee fucking rugsteek gehadquote:Op maandag 27 maart 2017 23:11 schreef vaduz het volgende:
Ik denk dat tailfox zijn account is gehacked.Of hij heeft weer paddestoelen gegeten.
Doet het pijn?quote:
Moet je naar het ziekenhuis?quote:
Meer uitleg?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
iemand die morgen perongelijk uitglijd
een tyfus homo verneukt mijn leven . Ik wens hem niet eens meer het slechte toe. Wil niet aan die mogol denkenquote:
ik trek die roos twars door zijn lichaamquote:Op maandag 27 maart 2017 23:17 schreef Hallojo het volgende:
Ben je boos
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
Dan ben je morgen weer goed
Maar ondertussen wel een beetje zitten aandachtshoeren hierquote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
een tyfus homo verneukt mijn leven . Ik wens hem niet eens meer het slechte toe. Wil niet aan die mogol denken
relatie een vriend toen een collega nu een onbekende morgen een dodenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Droopie het volgende:
We kunnen hier wel een R&P sessie doen hoor.
Maar hier valt voor mij niets te vertalem op deze manier
krijg de teringquote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel een beetje zitten aandachtshoeren hier
Laatste raad ik af.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
relatie een vriend toen een collega nu een onbekende morgen een doden
Dit is geen klacht maar voorlopig een raadselquote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef renwan het volgende:
TS zijn vriendin is gejat door een voormalig vriend en huidig collega? Man man man wat moet je met dit topic
nee.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laatste raad ik af.
Rest is bespreekbaar toch
Ja TS. Wees een vent en vertel wat er gebeurd isquote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou dan niet als een labiel wijf gedragen.
mompelt iets met AnneFleur
geen idee wie dat isquote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou dan niet als een labiel wijf gedragen.
mompelt iets met AnneFleur
Geef het nou maar toe ouwe brombeer.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je bent zelf braddie.
Nooit je gezien wil ik ook zo houden
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja TS. Wees een vent en vertel wat er gebeurd is
Wil je er over praten? Dat lucht op. En als het een terechte klacht is dan heb je onze steun.quote:
nek breken ookquote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef Durmada het volgende:
Ik stond laatst nog op LEGO, die pijn is flink overschat
waarom zou ik jou iets vertellen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd om te vertellen wat er nou aan de hand is.
Aan wie wil je niet denken?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
een tyfus homo verneukt mijn leven . Ik wens hem niet eens meer het slechte toe. Wil niet aan die mogol denken
14 jarigequote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Doe toch niet zo labiel man. Aandachtshoer.
Dan moet je moeder zich schamen, die had om 8 uur al het internet uit moeten zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |