abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2017 @ 23:40:39 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169804748
W. 'Oprukkende' :')

Edit: dapper moet dus 'fapper' zijn. Damn you, auto-correct :(

Voor alle misogyne Fok!ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)ende-vrouw~a4478689/
pi_169804806
quote:
Het zijn naaktfoto's van mooie vrouwen; dat vinden wij mannen leuk. Wel rot dat deze foto's zonder goedkeuring zo op internet worden gesmeten: daar zou iemand iets aan moeten doen. Betere beveiliging op smartphones bijvoorbeeld.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 26 maart 2017 @ 23:46:14 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169804881
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het zijn naaktfoto's van mooie vrouwen; dat vinden wij mannen leuk. Wel rot dat deze foto's zonder goedkeuring zo op internet worden gesmeten: daar zou iemand iets aan moeten doen. Betere beveiliging op smartphones bijvoorbeeld.
Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Waar is het respect gebleven?
  zondag 26 maart 2017 @ 23:56:10 #4
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169805098
Ja, moeilijk. Beide partijen zijn schuldig.

De gene die het online gooien meer en horen ook aangepakt te worden maar aan de andere kant het argument ''hadden ze maar niet naakt moeten poseren'' zit ook wel een kern van waarheid in.

Denk dat het ook vooral een kwestie is van onbenulligheid, dat hoe het om te gaan met technologie nog niet de sociale normen en waarden heeft bereikt.

Oke, dat sexting in een relatie hoort mogen ze wat mij betreft ook de wereld uit helpen.
Alsof een goede relatie dat nodig heeft.
pi_169805107
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Ik ben het moreel met je eens, alleen werkt de praktijk niet zo. Er bestaan helaas mensen die dat doen en zodra dat soort foto's online staan moet je je best doen om ze niet te zien (ik geloof dat er bijvoorbeeld meerderen op Fok! hebben gestaan).

En dat hele gezeik zou niet hoeven te bestaan als het technisch onmogelijk zou zijn om het te doen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169805110
Niet eens met het idee dat sexting normaal is geworden en er daarom niet voorzichtig mee om moet worden gegaan. Raar om dat te vergelijken met een kort rokje.
pi_169805311
quote:
De norm van de witte heteroman is leidend.
:')
pi_169805368
Tsja hoe kan je nu ooit filteren op deze planeet en zijn www, welke van de naaktfotos vrijwillig zijn verspreid en welke niet? Moet je een heel leger aan mensen voor gaan trainen en extra gevangenissen gaan bouwen,
pi_169805375
quote:
de vriend van Ponticorvo is zwart
Etnisch profileren, zo kennen we de volkskrant weer. :( Wat een nazistische rotkrant is dat ook.
pi_169805415
Goed onderwerp, slecht artikel.
pi_169805527
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als iemand zijn fiets is gestolen zonder slot erop vind ik dat een stuk minder sneu voor diegene, dan voor mensen die 2 sloten gebruiken. Al sinds de jaren 90 worden beroemde mensen op het internet geslingerd, dus als je dat niet wil moet je misschien niet aan dat soort foto's beginnen. Een zekere mate van verantwoordelijkheid word bij zo'n beetje alles van je verwacht, behalve bij vrouwelijke seksualiteit. Dan moet opeens alles kunnen zonder negatieve consequenties. Dat praat hacken of verkrachten ook niet goed, maar de positieve keerzijde van slachtoffers aanspreken op hun gedrag is een waarschuwing naar volgende potentiële slachtoffers.
  maandag 27 maart 2017 @ 00:37:56 #12
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169805789
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als iemand zijn fiets is gestolen zonder slot erop vind ik dat een stuk minder sneu voor diegene, dan voor mensen die 2 sloten gebruiken. Al sinds de jaren 90 worden beroemde mensen op het internet geslingerd, dus als je dat niet wil moet je misschien niet aan dat soort foto's beginnen. Een zekere mate van verantwoordelijkheid word bij zo'n beetje alles van je verwacht, behalve bij vrouwelijke seksualiteit. Dan moet opeens alles kunnen zonder negatieve consequenties. Dat praat hacken of verkrachten ook niet goed, maar de positieve keerzijde van slachtoffers aanspreken op hun gedrag is een waarschuwing naar volgende potentiële slachtoffers.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_169805801
quote:
De seksuele natuur van mannen is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
:{
pi_169805860
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:39 schreef Physsic het volgende:
De seksuele natuur van mannen is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
Daarin zou je eigenlijk eens het woordje mannen door vluchtelingen moeten vervangen. Eens kijken hoe de Volkskrant redactie daarop zou reageren.
pi_169805875
Edit : De seksuele natuur van een bepaald soort man is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
pi_169805974
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
pi_169806248
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
Maak daar maar een klein deel van de mannen van. Lang niet alle mannen zijn zo.
pi_169807247
quote:
Ik kom er nooit aan toe. Altijd te druk met Fok! bezig.
pi_169807307
Het viel me op dat hier op fok ook vrouwen of mensen die zich als vrouw voordoen zich erg verkneukelde aan dat gedoe rond Patricia Paay.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_169807310
Weer een anti (white) men stukske jeeuh. Lekker alles over 1 kamp gooien enz :)
pi_169807358
Ze heeft zelfs racisme erbij weten te betrekken. En de schuld kunnen geven aan de blanke man. Die is vannacht tot grote hoogtes gekomen met haar vibrator op standje 10 _O_
pi_169807399
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

:')
Wij zijn trendsetters :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169807418
Annabel Nanninga
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169807469
quote:
uit wat?
  maandag 27 maart 2017 @ 08:48:42 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169807822
Als ze het in een artikel serieus over 'witte mannen' gaan hebben neem ik het artikel al niet meer serieus. Totaal overbodig de ras-component in deze discussie betrekken. Want negers e.d. vinden plaatjes van naakte vrouwen niet interessant?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')