Wil je een joker inzetten?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik De Bruyne zei moet Carrasco zijn.
Zoveel opties hebben ze dus
Dat valt nu nog niet te zeggen, maar Spanje gaat ook gewoon weer meedoen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht zelf Brazilië, Duitsland, Frankrijk en België in de halve finales volgend jaar, in ieder geval.
En de Boer kan spelers schop onder hun hol geven.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Boer kan daadwerkelijk spelers motiveren, staat er ook meteen. Hij heeft ook tenminste een beetje verstand van voetbal, wat bij Blind gewoon ontbreekt. Ik denk dat ie een prima trainer is voor een nationaal elftal.
Hebben ze niet echt de spelers voor.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen ze geen 3-5-2 spelen, dan kun je die Weetikveelwie vervangen voor Carrasco
Dat is toch afhankelijk van de loting, en er zit vast wel een verrassing bij.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht zelf Brazilië, Duitsland, Frankrijk en België in de halve finales volgend jaar, in ieder geval.
Als je het introduceert bij een groep spelers die er geen kaas van gegeten hebben duurt dat wel lang ja, maar dat was Italië nietquote:Op zondag 26 maart 2017 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conte heeft daar toch echt twee/drie weken gigantisch grote werkdagen mee gemaakt.
Wat een kansloos gedoe weer. Zonder loting of iets.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië heeft de spelers, dat moet toch ook een keer gaan draaien zou je zeggen?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt nu nog niet te zeggen, maar Spanje gaat ook gewoon weer meedoen.
Camera bewustquote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En de Boer kan spelers schop onder hun hol geven.
njajah meedoen, dat deden ze in Brazilië ook niet echtquote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt nu nog niet te zeggen, maar Spanje gaat ook gewoon weer meedoen.
Portugalquote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië heeft de spelers, dat moet toch ook een keer gaan draaien zou je zeggen?
Ze hebben nauwelijks backs en een hoop goede middenvelders, dus dat lijkt me juist welquote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze niet echt de spelers voor.
Bauza heeft niet veel van voetbal begrepen. Alleen al in de Eliminatoria kregen ze harde klappen van Brazilië. Die gaan denk ik bij de eerste grote horde meteen op hun gat.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië heeft de spelers, dat moet toch ook een keer gaan draaien zou je zeggen?
Hebben die een goede coach?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren natuurlijk, op het WK krijgen ze nooit zo'n makkelijke route als met het EK.quote:
Daar was ik al bang voor. Jammer dat Messi z'n WK droom langzaam in de mist ziet verdwijnen door iedere keer weer pech en matige trainers.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bauza heeft niet veel van voetbal begrepen. Alleen al in de Eliminatoria kregen ze harde klappen van Brazilië. Die gaan denk ik bij de eerste grote horde meteen op hun gat.
Godverdomme genotstoernooitje dat WKquote:Op zondag 26 maart 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Al die landen kunnen er zomaar uit flikkeren tegen Kroatie/Portugal/Italie/ Argentinie enzovoort
Alleen geen 03:00 uur wedstrijdenquote:Op zondag 26 maart 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme genotstoernooitje dat WK
Laat gaan dat Nederlands Elftal
Dit zeiden we 1,5 jaar geleden ookquote:Op zondag 26 maart 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme genotstoernooitje dat WK
Laat gaan dat Nederlands Elftal
En Higuain die het in de finale liet afweten. Nog in de eerste helft had Messi een wereldbal op Higuain die die papzak er niet inschoot.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Jammer dat Messi z'n WK droom langzaam in de mist ziet verdwijnen door iedere keer weer pech en matige trainers.
Tegen die tijd zal het wel fulltime werken zijn voor mij dus an sichquote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja, neuzen vallen elkaar niet af hè.
WK>EK, vrijwel altijdquote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu krijgen we wel meer de toplanden tegen elkaar, en Zuid-Amerikaanse ploegjes genot.
Dan mis je sowieso wedstrijden wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het wel fulltime werken zijn voor mij dus an sich
Dat vind ik juist mooi johquote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WK is altijd aids in het begin door die Afrika en Azie rotzooi
De poulefase op WK2014 was gewoon genot hoor. Waren echt maar 4/5 matige potjes, de rest was heel vermakelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WK is altijd aids in het begin door die Afrika en Azie rotzooi
Mja dat gaat me ook wat verquote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mis je sowieso wedstrijden wel.
Of je moet dat maandje vrij nemen,
Jahoor sowieso, al was het EK met 16 landen ook prima genot omdat je veel sterke landen tegen elkaar kreeg. Dat hebben ze al om zeep geholpen, en dat is met het WK ook al zo denk ik.quote:
Frankrijk - Zwitserlandquote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De poulefase op WK2014 was gewoon genot hoor. Waren echt maar 4/5 matige potjes, de rest was heel vermakelijk.
Dat wk was een uitzondering. 2010 en 2006 best veel aids potjesquote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De poulefase op WK2014 was gewoon genot hoor. Waren echt maar 4/5 matige potjes, de rest was heel vermakelijk.
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja dat gaat me ook wat ver
Ach we zien het allemaal wel, dat duurt nog even
Je had zelfs Honduras-Ecuador waar beide ploegen gewoon volop aanvielen. En AlgerijeGoden tegen Zuid-Korea etc.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frankrijk - Zwitserlandiedereen in vorm.
Ik hoop maar dat ze die lijn gewoon doorzettenquote:Op zondag 26 maart 2017 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wk was een uitzondering. 2010 en 2006 best veel aids potjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |