Die jongen heeft gelijk een trauma opgelopen.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Ligt had gewoon nooit geselecteerd moeten worden, veel te vroeg.
In groep E staat met deze resultaten de N2 op 7 punten, in F Slovenië 9.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij de 8 beste nummers 2 eindigen is ook zo goed als een onhaalbare kaart
Wat insinueer je?quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef PSVCL het volgende:
Guus werd na 1 verliespartij kapot gemaakt in de media,met Blind zijn ze na het mislopen van het EK/WK wel heel mild.
In elk geval nooit mogen spelen. Je hebt allerlei verdedigers op de bank en dan stel je een gastje op dat nog geen tien profwedstrijden gespeeld heeft.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter WrightGod wint van MvG. Genot.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe Nesta they saidquote:Op zondag 26 maart 2017 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die de Ligt kan er echt helemaal niets van he
Dat is een feit.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet wint van Bulgarije of Zweden is het wel klaar.
Als je meer dan één wedstrijd niet wint is het al klaar. En die ene escape kun je denk ik het beste bewaren voor Frankrijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet wint van Bulgarije of Zweden is het wel klaar.
Ik niet, want Feyenoordquote:
Hopelijk is hij vooral boos op Blind.quote:
Als die wedstrijd tegen Zweden niet gewonnen wordt denk ik dat ook winst tegen Frankrijk onvoldoende gaat zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je meer dan één wedstrijd niet wint is het al klaar. En die ene escape kun je denk ik het beste bewaren voor Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |